WK voetbal 2006

Gestart door Supermariobros, 17 november 2005 - 09:40:22

« vorige - volgende »

Wie wint de wereldbeker?

Duitsland
3 (18.8%)
Argentinië
1 (6.3%)
Italië
4 (25%)
Brazilië
4 (25%)
Frankrijk
0 (0%)
Engeland
1 (6.3%)
Nederland
3 (18.8%)
Een ander land
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

FerrariMan

#30
Tja, niet een al te makkelijke loting voor Italië, maar bon, willen ze kampioen worden dan zullen ze toch op hun best moeten spelen, en ook over deze ploegen gaan. HET grote vervelende is dat ze gelinkt zijn aan de groep van Brazil indien er een volgende ronde komt  >:(

Martin

Ik zal er geen wedstrijd van gaan zien.
Voetbal doet me helemaal niets meer.
Vroeger, toen ik nog jong was, ging ik met mijn vader naar Elinkwijk, nooit naar DOS of Velox. En later naar FC Utrecht.

Maar al staat Nederland deze zomer in de finale, het zal me een zorg zijn.
De uitslag lees ik wel in de krant. Ik kijk geen voetbal meer.





FerrariMan

Citaat van: Martin op 10 december 2005 - 14:07:17
Ik zal er geen wedstrijd van gaan zien.
Voetbal doet me helemaal niets meer.
Vroeger, toen ik nog jong was, ging ik met mijn vader naar Elinkwijk, nooit naar DOS of Velox. En later naar FC Utrecht.

Maar al staat Nederland deze zomer in de finale, het zal me een zorg zijn.
De uitslag lees ik wel in de krant. Ik kijk geen voetbal meer.





Ik zou het niet kunnen, de 'passie' die bij zo'n tornooi gepaard gaat is iets wat ik graag heb.

Hamilton MASTER

Citaat van: FerrariMan op 10 december 2005 - 12:06:05
Tja, niet een al te makkelijke loting voor Italië, maar bon, willen ze kampioen worden dan zullen ze toch op hun best moeten spelen, en ook over deze ploegen gaan. HET grote vervelende is dat ze gelinkt zijn aan de groep van Brazil indien er een volgende ronde komt  >:(

Er is geen Baggio meer ;) Italië gaat Brazilië kloppen en wordt nadien gewoon geklopt door Engeland. Dan is het Brazilië-trauma toch al weg ;)



razzle_dazzle

Italie en Engeland kunnen mekaar pas in de halve finales ontmoeten denk ik.

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 11 december 2005 - 20:11:34
Citaat van: FerrariMan op 10 december 2005 - 12:06:05
Tja, niet een al te makkelijke loting voor Italië, maar bon, willen ze kampioen worden dan zullen ze toch op hun best moeten spelen, en ook over deze ploegen gaan. HET grote vervelende is dat ze gelinkt zijn aan de groep van Brazil indien er een volgende ronde komt  >:(

Er is geen Baggio meer ;) Italië gaat Brazilië kloppen en wordt nadien gewoon geklopt door Engeland. Dan is het Brazilië-trauma toch al weg ;)
Dacht ik ook, in het slechtste geval treft Italië na Brazilië de Fransen  ;)

En @Master, ik gaf er veel geld voor om Baggio toch mee te nemen  :)

Maar goed, we zien over een paar maanden wel.  :)

Supermariobros

#36
Onze landgenoot Frank De Bleeckere mag deze zomer als scheidsrechter op het WK in Duitsland. Dat heeft het scheidsrechterscomité van de FIFA bekend gemaakt.

België mag nu ook twee assistenten sturen, hun namen worden later bekend gemaakt.

Toch nog Belgen op het WK dus.  :)

Jasper

Oei oei dat komt niet goed met die prutser op het WK. Ik hoop dat hij een wedstrijd van Nederland mag fluiten en het dan verpest. ;D

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 01 april 2006 - 15:20:16
Oei oei dat komt niet goed met die prutser op het WK. Ik hoop dat hij een wedstrijd van Nederland mag fluiten en het dan verpest. ;D

;D ;D ;D

Supermariobros

Voor de eerste keer sinds het WK van 1994 in de Verenigde Staten wordt er vanaf de achtste finale op het WK voetbal dit jaar bij gelijke stand na 90 minuten voluit 2 x 15 minuten gespeeld.

Bij de twee vorige edities was de zogenaamde 'golden goal' nog van toepassing, waarbij de verlengingen bij een doelpunt onmiddellijk werden beëindigd. Het is de enige wijziging in het voor de rest succesvolle format van de voorbije twee wereldbekers.

razzle_dazzle

Leuk die golden goal toestanden vond ik maar niks.


monty4ever

Citaat van: Jasper op 01 april 2006 - 15:20:16
Oei oei dat komt niet goed met die prutser op het WK. Ik hoop dat hij een wedstrijd van Nederland mag fluiten en het dan verpest. ;D

ach de belgen zijn er nu niet bij en die scheids gaat echt geen wedstrijd van nederland fluiten.
Forza DESZ 4 EVER

FerrariMan

Citaat van: monty4ever op 17 mei 2006 - 10:26:41
Citaat van: Jasper op 01 april 2006 - 15:20:16
Oei oei dat komt niet goed met die prutser op het WK. Ik hoop dat hij een wedstrijd van Nederland mag fluiten en het dan verpest. ;D

ach de belgen zijn er nu niet bij en die scheids gaat echt geen wedstrijd van nederland fluiten.
Niet op letten, Jasper is nu éénmaal gekend om zijn Nederland-probleem.

Jasper

Lol! :)

Ik heb geen Nederland-probleem, ik heb een Nederlands-België-probleem-probleem.

razzle_dazzle

Sinds Van Basten aan het roer staat is mijn sympathie voor oranje ferm toegenomen. De echte etters zoals Frank de Boer en Van Gaal hebben voor het negatieve (voetbal)imago van jullie nationale ploeg gezorgd.
Die arrogantie ligt hier vaak moeilijk in Vlaanderen, wij zijn namelijk een klein zielig landje dat er plezier in heeft om anderen iets NIET te gunnen. Bij ons is het de gewoonte om voor de underdog te supporteren omdat dat stevig in onze cultuur zit ingebakken...

Trouwens, die arrogantie komt echt wel in de meeste grote voetballanden voor hoor. Of denk je dat de Engelsen niet arrogant en luidruchtig zijn als hun nationaal team moet spelen?

Ik zie de Hollanders ook af en toe eens graag op hun bek gaan , maar ik vind het zo belachelijk dat sommigen hier op voorhand al hopen dat ze er zo snel en zo pijnlijk mogelijk uitliggen.
Die oranje gekt wekte bij mij vroeger ook veel argwaan op, maar geef nu toe: het laat toch duidelijk blijken dat de inwoners daar echt achter hun ploeg staan hé? In België heb ik enkel tijdens euro2000 iets gezien wat daar min of meer op begon te lijken...

Ons nationaal elftal en heel het gevoel daarachter is al jarenlang vergeten door communautaire twisten en idd...dat zielig underdog gepreutel en bijkomend vermaak.