De Beste Voetballer

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 16 november 2005 - 12:37:30

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Wie is voor jou de beste voetballer allertijden/van het moment?

Op het moment vind ik Shevschenko toch wel een van de grootste talenten die rondloopt op de aarde.

Ik heb altijd veel respect gehad voor Eric Cantona, die kon nog eens mooie doelpunten maken.

FerrariMan

Buffon...maar door blessure dit jaar heeft hij me nog niet kunnen ontgoochelen, wat altijd nog kan komen.

Jasper

Ronaldinho is een groot talent, alsook Buffon. Allertijden denk ik toch dat Pelé het haalt bij mij.

The REAL BUTTON Freak

Ik vind Péle een beetje overroepen. Net zoals Marradona

Supermariobros

Er lopen natuurlijk heel wat goede voetballers rond, maar als ik er één moet kiezen ga ik voor Ronaldinho, zijn talent en klasse is bijzonder groot.

Voor de beste voetballer aller tijden kies ik voor Pelé.

razzle_dazzle

Discussie is al dikwijls gehouden maar Maradona blijft voor mij de allergrootste, hij alleen maakte het verschil bij Argentinie. Pele werd omringd door een ploeg vol sterren, hij blonk meer uit door z'n goals.

Ronaldinho vind ik de beste van dit moment.

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Hamilton MASTER

Als doelman: Buffon en Van der Sar.

Als verdediger: Maldini en Costacurta

Als middenvelder: Lampard, Stoichkov en Amor

Als aanvaller: Ronaldino, Gilardino, Di Stefano.


Maradona en Pele zijn voor mij ook overroepen.
Als je het niveau ziet waren ze heel goed voor hun generatie, maar in het huidige voetbal denk ik niet dat zo'n voetbal zou kunnen. Ze zouden zelf ook iets anders spelen, maar toch vind ik ze in het huidige voetbal overroepen.

Het is moeilijk een perfecte voetballer te vinden omdat niet elke speler echt voetballend speelt.
Nedved is ook bij vlagen een briljante voetballer maar ik schat Amor en Stoichkov hoger in.



razzle_dazzle

Gilardino? Wat heeft die dan al bewezen? Nu doe je toch voetballers als Van basten, Gullit en Gerd Muller oneer aan hoor...Van der sar in de goal verwondert mij ook, what about Schmeichel en Dino Zoff! Of onze eigen Pfaff en Preud'homme?

Stoichkov en Amor wel maar Maradona niet...komaaaan  ??? En Baggio, Mattheus en Cruyff?
Ook geen Beckenbauer?

Enfin, het is jouw lijstje, maar ik heb er serieuze vragen bij  :).

The REAL BUTTON Freak

We mogen Zinedine Zidane niet vergeten.

Voor mij ook een speler die het verschil tussen winst en verlies kan maken.

Hamilton MASTER

Omdat ik weet dat Gilardino groter wordt dan Gullit en Van Basten.

Schmeichel was goed maar ik vind Van Der Sar beter. De periode waar hij bij Juve keepte was heel erg goed.

Ik schat Zidane niet groter in dan Stoichkov. Zidane kan voetballen maar ook hij kan bij Real zijn wil niet doordringen. Ook bij Juventus vond ik hem niet super.
Hij is een goede speler maar denk dat er andere spelers minstens even goed doen.

Is Madarona ooit clean geweest? Kan hij op dat niveau spelen zonder pep-middelen?
Ik denk niet dat we daar ooit zeker van zullen zijn.

Ik ben niet zo voor de vedetten. Ben meer voor de onderschatte spelers, die  eigenlijk minstens even goed kunnen. Liever een Amor dan een Zidane in m'n ploeg.

Het voetbal vroeger is van een minder niveau dan nu. Dat zeggen Pele, Eusebio enz. allemaal.

Wil je toch een bekende naam horen als aanvaller? Neem dan Káká.
Hij is beter dan Zidane ooit zal zijn en geweest is.



FerrariMan

Zambrotta, ook één van mijn favorieten op zijn positie. Die kerel heeft een longinhoud om van neer te vallen. Stopt nooit met meters maken.

RadioActiveMan

Huidig: Ronaldinho zeker en vast maar Lampard ook.

Vroeger: Di Stefano

Hamilton MASTER

Jammer dat Di Stefano niet doorbrak bij Barcelona...

Maar dat had te maken met de corruptheid van Real Madrid en Generaal Franco...