Voetbalbeker van België

Gestart door Supermariobros, 10 november 2005 - 19:02:59

« vorige - volgende »

Wie wint de beker?

Zulte Waregem
5 (83.3%)
Moeskroen
1 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 3

Tim C

Citaat van: Supermariobros op 12 mei 2006 - 10:01:09
Op dit moment zijn er 16.291 tickets verkocht aan Waregemse zijde en 7.690 uit Moeskroen.
En nog was het stadion leeg...

Vrij povere match, het kon me niet boeien.

Jasper

Als ik het goed doorheb, is elke goal gescoord op vrije trap? Pffff. :(

Supermariobros

Flauwe wedstrijd, zelfs als Z-W supporter vond ik het vervelend om naar te kijken. We speelden wel zeer goed georganiseerd en lieten Moeskroen in de eerste helft nooit in het spel komen. In de tweede helft (vooral naar het einde toe) waren zij beter. Flauwe finale dus, maar het resultaat telt en we winnen toch verdiend de beker.

@Jasper: De goal van Moeskroen werd niet uit een stilstaande fase gescoord.


razzle_dazzle

Mooi voor Zulte-Waregem. Dit is de kers op de taart na een schitterend seizoen ;).

Hamilton MASTER

Voor Zulte-Waregem is dit op basis van hun seizoen verdiend.

Wat de wedstrijd betreft had ik toch eerder Moeskroen zien winnen.
Zulte plooide na 20 minuten (vanaf dan begon ik te kijken) terug om Moeskroen met 10 man achter de bal tegen te houden.

Moeskroen probeerde wel maar vond weinig openingen naar mijn mening.
Ook vond ik Zulte op het einde van de 2de helft compleet paniek-voetbal spelen.
Ze probeerden op de counter maar als de bal nog maar in de buurt van de verdediging kwam, werd de bal doelloos naar voren getrapt onder het motto, weg is weg.

Je kan je voorsprong verdedigen maar dit was er toch wel over vond ik.

De 2de helft was veel beter dan de eerste, meer spankracht maar nu had Moeskroen duidelijk overwicht. De penaltyfout had gegeven moeten worden. De lijnrechter stond er recht voor.

Voor mij is de conclusie duidelijk,
Zulte verdient dit op  basis van hun sterke seizoen, Moeskroen had meer verdiend op basis van de wedstrijd. Ook de ref gaf buiten die penaltyfout een paar dubieuze beslissingen.

Eindelijk is dit seizoen gedaan, ben nu volop in spanning voor de CL-finale en voor de Wereldbeker. Hoop dat volgend seizoen meer brengt, meer technische hoogstandjes, beter voetbal en natuurlijk dezelfde kampioen als dit jaar ;)