Voor wie suporter jij op het komende WK in Duitsland ?

Gestart door Hamilton MASTER, 04 november 2005 - 12:34:02

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER




Hamilton MASTER

Ik ben zoals elk jaar enorme fan van Zweden en Engeland.

Hopelijk breekt een van deze teams eindelijk eens door tot de halve of zelfs finale.



The REAL BUTTON Freak

Ik heb altijd een ongeloofelijke boon voor Der Manschaft gehad, dus ik hoop dat Duitsland wereldkampioen kan worden.

Verder heb ik veel respect voor scandinavische ploegen.

Mijn Wk is al geslaagd als Brazilië geen wereldkampioen wordt

razzle_dazzle

Citaat van: The REAL Freak op 04 november 2005 - 12:42:08
Ik heb altijd een ongeloofelijke boon voor Der Manschaft gehad, dus ik hoop dat Duitsland wereldkampioen kan worden.

Verder heb ik veel respect voor scandinavische ploegen.

Mijn Wk is al geslaagd als Brazilië geen wereldkampioen wordt

idem, ben in Duitsland geboren dus dat is mijn tweede vaderland  :). En Brazilie zal het niet halen, op Europese bodem wint altijd een Europese ploeg.

Als eindwinnaar zou ik voorlopig gokken op Nederland.

Juan Pablo

Ik hoop dat NL natuurlijk ver komt, maar de titel is denk ik (weer) voor Brazilie..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Hamilton MASTER

Ik vind Engeland en Zweden hun team bijzonder sterk.

Ljungberg, Zlatan, Wilhelmsson, Mellberg, Allback, Linderoth, Larsson, Kallstrom, Svensson.
Elmander en Edman.

Stevig ploegje :)



razzle_dazzle

Jep, Zweden krijgt ook mijn sympathie, hebben altijd al goede voetballers gehad, denk maar eens terug aan de tijd van Brolin, Ravelli en Dahlin,...

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 04 november 2005 - 16:01:36
En Brazilie zal het niet halen, op Europese bodem wint altijd een Europese ploeg.

Eénmaal klopte die vergelijking toch niet: op het WK van 1958 in Zweden, Brazilië wordt WK na een 5-2 zege tegen het gastland.

Ik heb al altijd sympathie gehad voor het Braziliaanse voetbal, nu wij er niet bijzijn supporter ik voor Ronaldinho en co.

razzle_dazzle

Correct, maar Brazilie won toen de Jules Rimet beker en niet de huidige wereldbeker  :).

Enfin, Brazilie heeft op papier de sterkste ploeg, dat bewezen ze op de confederations cup nog maar eens door Argentinie van de mat te vegen in de finale.

Duitsland is een tornooiploeg en mag rekenen op de thuisfans, wat een enorm voordeel is. Anderzijds is dit de zwakskte generatie sinds jaren, het Duitse schwungvoetbal moet dringend moderniseren.

Frankrijk beschikt nog steeds over een ijzersterke generatie, maar ze deden het niet zo goed de laatste tornooien.

Portugal lijkt me wat op de terugweg.

Nederland beschouw ik als een van de favorieten: Van Basten is de juiste man op de juiste plaats. Hij kijkt niet naar namen, maar naar zijn elftal en wie zich daar niet naar schikt wordt onverbiddelijk gepasseerd.

Italie is ook zo een echte tornooiploeg, de laatste kans voor Del Piero om Raikkonen Master te overtuigen  :P?

Tsjechie lijkt me ook over z'n beste periode heen. Moeten zich bovendien nog kwalificeren.

Engeland beschikt over een ijzersterke ploeg, maar op de een of andere manier slagen ze er maar niet in dit om te zetten in goede resultaten op een groot tornooi. Misschien kunnen Stevie G en Frank Lampard hier verandering in brengen  :).

Zweden heeft talent genoeg, maar zijn ze ook sterk genoeg? Ik beschouw hen als een outsider.

Argentinie heeft ook een goede ploeg, maar mist een echte leider en dat zou hen parten kunnen spelen op het WK.

FerrariMan

Ik voor Italië uiteraard. Maar ik hoop er niet meer te hard op na de voorbije campagnes.

2000 was dé kans, ben er nog altijd niet goed van  :)

Hamilton MASTER

Argentinië krijgt snel een nieuwe leider.
Leonel Messi zal de patron worden op het WK..

Ik schat Argentinië hoger in dan Brazilië. Al heeft Brazilië de luxe voorin.
Spelers als Ze-Roberto, Ronaldinho, Robinho, Baptista, Adriano, Ronaldo, Juninho, etc...

Je zal altijd superwissels hebben. Maar ook Argentinië heeft een sterke ploeg.

Del Piero mag mij overtuigen. ;)
Maar ik gok toch dat Luca Toni ook een plek krijgt. Is een heel ondergewaardeerde speler vind ik.



Jasper

Italië, Tsjechië, Zweden. Als Nederland niet wint ben ik al gerust.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Razzle_dazzle op 05 november 2005 - 19:11:56

Zweden heeft talent genoeg, maar zijn ze ook sterk genoeg? Ik beschouw hen als een outsider.


Ze hebben buiten talent ook een fantastische groep.

Tijdens het EK 2004, de laatste match van de poele ronde, de dag voor de match trainde ze niet maar deden ze een bbq met de volledige ploeg.

Je mag die mannen zeker niet onderschatten. Zweden is een goede ploeg die niets te verliezen heeft.

Volgens mij maken ze toch een kans hoor.

FerrariMan

Citaat van: The REAL Freak op 07 november 2005 - 16:11:55
Citaat van: Razzle_dazzle op 05 november 2005 - 19:11:56

Zweden heeft talent genoeg, maar zijn ze ook sterk genoeg? Ik beschouw hen als een outsider.


Tijdens het EK 2004, de laatste match van de poele ronde, de dag voor de match trainde ze niet maar deden ze een bbq met de volledige ploeg.

Hier komt ie dan:..............................."niet moeilijk als de uitslag op voorhand al vast ligt, dan zou ik ook niet trainen"  ;)

Nee hoor, grapje  :)

Hamilton MASTER

Ik gun het Italië wel.

Ze proberen het elke keer maar altijd loopt er wel iets mis...

Zeker na het debacle van 1994...

Ze missen een beetje een leidersfiguur. Iemand die elke bal op-eist. In Italië zijn het ook telkens buitenlanders die deze taak voor hun rekening nemen.

AC Milan= Kaka (ook wel Sheva)
Juventus = Vieira en Nedved (ook Ibrahimovic)
Inter = Stankovic, Adriano

Iemand die het hele team kan besturen missen ze volgens mij een beetje. Ze spelen heel georganiseerd maar het potentieel komt er niet uit. Hopelijk verandert het nu.

Spanje is ook een schim van de ploeg die ze zouden kunnen zijn. Met hun spelers zouden ze elk WK in de halve finales moeten raken.