Lotto winnen

Gestart door Supermariobros, 20 oktober 2005 - 18:45:28

« vorige - volgende »

Supermariobros

In Amerika heeft vandaag iemand een recordbedrag gewonnen van 284 miljoen euro (zie vreemd nieuws topic) met de powerball-loterij.

Bij ons (in België) is er zaterdag met de lotto een recordbedrag van 8 miljoen euro te winnen.

Mocht je ooit 8 miljoen euro winnen, wat zou je dan doen met dit geld?


Ik zou het geld goed beleggen, delen met broers en ouders, aan goede doelen geven en ook zeker een deel aan de dierenbescherming schenken.

razzle_dazzle

Eerst een huisje + nieuwe wagen kopen en de rest goed beleggen.

Martin

Ontslag nemen.  ;D ;D
Daarna wel verder kijken.
Ik beleg al in diverse opties, maar daar wordt je niet echt rijk van.
Een huurder in mijn flat won eens een paar miljoen Euri's.
Ze is Turkse en huurde een limo en liet zich daar naar toe rijden.
Zelf had ze geen rijbewijs. Ook nog fout belegd en een jaar later was het geld HEEEEELEMAAL op.
Mensen doen gekke dingen als ze plots rijk worden.

Doefie

Racen :)

En natuurlijk wat opzij zetten voor later en een groot deel aan goede doelen (Artsen zonder grenzen en dergelijke) schenken.

Martin

Aan goede doelen geef ik niet meer.
Een vriend van mij is kok in een uitstekend restaurant in Utrecht.
Het bestuur van het Rode Kruis had vorig jaar een goede collecte gehad. Dat gingen ze vieren in dat restaurant a € 140.00 per couvert met 14 personen. Niet van mijn geld.
Ik doe er niet meer aan.

Schumi nr1

Op een rekening zetten en er geen zotte dingen mee doen. Het een jaartje laten rusten tot de kick die je hebt gedaan is. En verder gewoon mijn leven leiden dat ik nu al leid :).

Doefie

Citaat van: Martin op 21 oktober 2005 - 00:31:59
Aan goede doelen geef ik niet meer.
Een vriend van mij is kok in een uitstekend restaurant in Utrecht.
Het bestuur van het Rode Kruis had vorig jaar een goede collecte gehad. Dat gingen ze vieren in dat restaurant a € 140.00 per couvert met 14 personen. Niet van mijn geld.
Ik doe er niet meer aan.

Je moet de goede doelen weten uit te kiezen. Er zijn veel organisaties zie wel overal gaan verkondigen dat ze dat en dat doen, maar wara uiteindelijk niets van komt. Maar er zijn dan ook wel degelijke organisaties die elke cent exact uitgeven waarvoor het bedoelt is.

Het Rode Kruis weet ik niet hoe het daar is, maar ik weet dat Artsen Zonder Grenzen onder andere wel degelijk het geld gebruiken om in Afrika te gaan spenderen waarvoor het bedoelt is. ;)

Maarja, ieder zijn keuze natuurlijk he  :)

Rippie

Ik zou in ieder geval een auto kopen. Voor de rest weet ik het niet, een beetje over de wereld reizen staat me wel aan. Races bezoeken die ik altijd al eens heb willen zien.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Juan Pablo

#8
naja, nu kan ik er nog niet zoveel mee doen, eerder een paar dure spullen kopen (plasma tv en een hichtech computer, en nog wat met geld smijten, in totaal haal ik dan ongeveer 50.000 van de 8.000.000 af en stort ik de rest op de bank en ga ik rentenieren totdat ik meerderjarig ben, en dan een leuk huis kopen  :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Auto en villa kopen. Een familiepot aanleggen waaruit ouders en broers geld kunnen gebruiken. Schenken aan de goede doelen. En veel reizen.

Alan Blues

Enkele huizen kopen en die verhuren. Een appartement in Spanje kopen en een huis in Thailand. Geld geven aan mijn 'familie' in Thailand. Voor de rest ook redelijk wat schenken aan goede doelen.

M'n job zou ik wel blijven behouden, alsook m'n golfje...  :)

The REAL BUTTON Freak

Ik zou net zoals Alan Blues huizen/appartementen kopen en verhuren, die betalen zich zelf en de rest is pure winst.

Ik zou ook een goed draaiend café overnemen, personeel inzetten (zelf niets doen alleen maar winst opstrijken.)

Een deftige moto zou ik ook wel zien  zitten


Defkes

M'n rijbewijs halen, huisje kopen, rustig verderstuderen, feestje bouwen.

En een ferrari'tje natuurlijk  :D
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

FerrariMan

95% weggeven aan mensen die volledig aan de grond zitten.

Hamilton MASTER

Citaat van: FerrariMan op 30 oktober 2005 - 21:43:20
95% weggeven aan mensen die volledig aan de grond zitten.

Zou mooi zijn als je dit zou kunnen.
Denk dat ik het meeste voor mezelf zou gebruiken.