Mooiste GP van het jaar

Gestart door Supermariobros, 16 oktober 2005 - 10:12:42

« vorige - volgende »

Welke vonden jullie de mooiste GP van het jaar?

GP van Australië
0 (0%)
GP van Maleisië
0 (0%)
GP van Bahrein
0 (0%)
GP van San Marino
2 (8.3%)
GP van Spanje
0 (0%)
GP van Monaco
1 (4.2%)
GP van Europa
0 (0%)
GP van Canada
0 (0%)
GP van U.S.
0 (0%)
GP van Frankrijk
0 (0%)
GP van Groot-Brittannië
0 (0%)
GP van Duitsland
0 (0%)
GP van Hongarije
0 (0%)
GP van Turkije
0 (0%)
GP van Italië
0 (0%)
GP van België
0 (0%)
GP van Brazilië
0 (0%)
GP van Japan
21 (87.5%)
GP van China
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Supermariobros

De vraag is simpel, welke vonden jullie de mooiste GP van het jaar?

Mijn keuze: GP van Japan

Ferrari 2010

Maak er anders ff een poll van, is handiger ;) Maar mijn stem gaat ook naar Japan. Ik wilde zelf deze topic nog maken. Dief >:( ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2005 op 16 oktober 2005 - 10:14:02
Maak er anders ff een poll van, is handiger ;) Maar mijn stem gaat ook naar Japan. Ik wilde zelf deze topic nog maken. Dief >:( ;)

Er zijn dit Jaar 19 GP's geweest, daar zaten ook saaie bij, vind het onnodig om die dan bij de poll keuzes te zetten. Sommigen ben ik al vergeten of het leuke of saaie waren, daarom heb ik geen poll geopend.

Jasper

Ik zou er toch een poll van maken. :P

Schumi nr1

Japan, zonder twijfel :) En doe misschien toch maar een poll, zal het duidelijker maken welke er uitspringen :).

McChouffe

Zonder twijfel Japan.

Misschien moeten we eerst een poll maken om te zien hoeveel mensen een poll willen.  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper


Schumi nr1


Doefie

Monaco, Canada en Japan ... maar de voorkeur gaat eerst naar Japan.

Jasper


Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 16 oktober 2005 - 10:28:37
Citaat van: Schumi 2005 op 16 oktober 2005 - 10:14:02
Maak er anders ff een poll van, is handiger ;) Maar mijn stem gaat ook naar Japan. Ik wilde zelf deze topic nog maken. Dief >:( ;)

Er zijn dit Jaar 19 GP's geweest, daar zaten ook saaie bij, vind het onnodig om die dan bij de poll keuzes te zetten. Sommigen ben ik al vergeten of het leuke of saaie waren, daarom heb ik geen poll geopend.
Das uiteraard ook waar, maar ach, het is altijd handig, mischien had je maar 1 keuze moeten mogenlijk maken, Japan ;D
Misschien een idee voor Slechste GP van het jaar, daar zal er nog meer een overeenkomst zijn tussen iedreen, USGP ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

GP van Japan. Een "racende" Alonso met het mes tussen de tanden en Kimi die in de laatse ronde nog de zege kan pakken na een schitterend inhaalmaneuver op Fisico. Spannendste race van het seizoen.


SDG

Japan, gevolgd door Turkije en San Marino.

razzle_dazzle

1 Japan
2 San Marino
3 Turkije