GP van Japan

Gestart door Supermariobros, 03 oktober 2005 - 15:50:53

« vorige - volgende »

mike

Citaat van: Benny Dict op 09 oktober 2005 - 19:14:19
Rubens.... ::)

... laat dit jaar duidelijk zien waarom hij slechts tweede rijder is.

Bruno

Knappe race, voor hetgeen ik van de race gezien heb -> video heeft gehaperd, gelukkig was mijn vrouw nog op tijd wakker en is de race met nog 26 rondes te gaan toch opgenomen.

Mooi van RK, echt een klassebak! (Kimi hé, de wagen zelf is wat minder  ;D)


De constructeurstitel ligt nog voor 2 teams grijpklaar, hopelijk werkt de video volgende week beter.  ;)


-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Alfonsinneke

Eén van de meest spannende races van het hele seizoen.  Spijtig dat Montoya zo vroeg uitviel  :(  Schitterende prestaties van Alonso en Raikkönen... :)
If everything seems under control, you're not going fast enough...

Hamilton MASTER

Rubens is 2de rijder dus zullen ze alles proberen om MS zijn wagen sneller te verbeteren.
Rubens daardoor benadeeld denk ik, maar een klein beetje terecht en logisch.

Sato moet inderdaad uit de F1.
In Spa rijdt ie er MS uit, hier Rubens bijna. Ik snap niet dat die man nog in de F1 rijdt. Alle geluk heeft hij volgend jaar geen zitje meer, ben hem meer dan beu.
Elke keer er een crash is, en Sato rijdt nog op de baan, is het voor 70% zeker dat Sato het heeft geflikt.

Ik vind het schandalig en pleit voor boetes! Pizzonia reed Montoya er ook uit een paar rondes voor het einde in Spa. Schandalig en belachelijk...



Alan Blues

De eerste race van het seizoen die ik mis en dan wordt het nog de beste ook!! Miljaar!!! >:(

Jasper

Citaat van: Sikatsu op 09 oktober 2005 - 22:23:04Pizzonia reed Montoya er ook uit een paar rondes voor het einde in Spa. Schandalig en belachelijk...

Knap dat je dat kan zeggen zonder dat er beelden van zijn.

Juan Pablo

Citaat van: Jasper op 10 oktober 2005 - 18:05:11
Citaat van: Sikatsu op 09 oktober 2005 - 22:23:04Pizzonia reed Montoya er ook uit een paar rondes voor het einde in Spa. Schandalig en belachelijk...

Knap dat je dat kan zeggen zonder dat er beelden van zijn.

heee geen newbies afkraken he  ;)

er zijn wel degelijk beelden van, en Pizzonia heeft "bekend", oftewel dat het zijn fout was.

En hij heeft ook een boete gekregen, duidelijk?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Citaat van: Juan Pablo op 09 oktober 2005 - 18:59:32
Citaat van: IVY440 op 09 oktober 2005 - 18:41:10
Door mijn eigen fout qualify niet gezien  :-[
Race was er eentje om duimen en vingers van af te likken, nogmaals een bewijs dat er nog steeds geweldige races kunnen zijn als de titel al beslist is. Prachtige afblokmanoeuvres van MS, die imho beter op 1 stop gegaan was (dan was hij wel wat dichter geëindigd), prachtige manoeuvre van FA in 130R (even kwam de herinnering aan Spa 2000) en superrace van Kimi.
Kortom: mooie race met oververdiende winnaar en MS laat het weer afweten.

MS heeft geracet voor wat ie waard was, het is de Ferrari die het tempo niet kan bijhouden, msc deed het prima

Imho had hij dichter kunnen eindigen. Had hij bij zijn pitstop (bijna halfweg) geopteerd voor meer benzine en dus maar 1 stop had hij mss wel op het podium kunnen eindigen. Dus heeft hij het in mijn ogen zelf weggegooid.

Over Pizzonia en JPM in Spa: ik denk dat ik al eens vermeld had dat imho JPM een probleem had. Toen hij bij ons in Pouhon voorbij kwam klonk de McLaren heel vreemd (trouwens al enkele ronden) en in de Pif Paf remde JPM wss iets vroeger met als gevolg dat AP bij hem achterin reed omdat hij geen weet had van de problemen van JPM.

Juan Pablo

Citaat van: IVY440 op 11 oktober 2005 - 12:15:39
Citaat van: Juan Pablo op 09 oktober 2005 - 18:59:32
Citaat van: IVY440 op 09 oktober 2005 - 18:41:10
Door mijn eigen fout qualify niet gezien  :-[
Race was er eentje om duimen en vingers van af te likken, nogmaals een bewijs dat er nog steeds geweldige races kunnen zijn als de titel al beslist is. Prachtige afblokmanoeuvres van MS, die imho beter op 1 stop gegaan was (dan was hij wel wat dichter geëindigd), prachtige manoeuvre van FA in 130R (even kwam de herinnering aan Spa 2000) en superrace van Kimi.
Kortom: mooie race met oververdiende winnaar en MS laat het weer afweten.

MS heeft geracet voor wat ie waard was, het is de Ferrari die het tempo niet kan bijhouden, msc deed het prima

Imho had hij dichter kunnen eindigen. Had hij bij zijn pitstop (bijna halfweg) geopteerd voor meer benzine en dus maar 1 stop had hij mss wel op het podium kunnen eindigen. Dus heeft hij het in mijn ogen zelf weggegooid.

Over Pizzonia en JPM in Spa: ik denk dat ik al eens vermeld had dat imho JPM een probleem had. Toen hij bij ons in Pouhon voorbij kwam klonk de McLaren heel vreemd (trouwens al enkele ronden) en in de Pif Paf remde JPM wss iets vroeger met als gevolg dat AP bij hem achterin reed omdat hij geen weet had van de problemen van JPM.

hij was aan het "cruisen"

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The REAL BUTTON Freak

Vergeten cruis control af te zetten.

Met de knopjes aan het spelen