GP van Japan

Gestart door Supermariobros, 03 oktober 2005 - 15:50:53

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Snekuem op 07 oktober 2005 - 13:01:23
Citaat van: Bjorn op 07 oktober 2005 - 11:45:03
Alweer ja...  ::)

Zouden ze het bij McLaren toch nog voor mekaar krijgen om Renault ook de constructeurstitel te geven?  ::) >:( Ze zijn alvast héél goed bezig met hun 'snelle' wagen...  :(
Eerlijk gezegd zie ik Kimi weeral in de top drie eindigen. Hij heeft dit jaar al genoeg bewezen dat hij van een slechte startpositie hoog kan finishen. Alleen maar hopen dat Juan Pablo weeral niet de punten cadeau geeft aan Renault.  >:(
Niet echt moeilijk als je wagen zoveel sneller is dan de rest :-)

Dus zonder pech zal hij zeker in de top drie eindigen.

Juan Pablo

Citaat van: Snekuem op 07 oktober 2005 - 13:01:23
Citaat van: Bjorn op 07 oktober 2005 - 11:45:03
Alweer ja...  ::)

Zouden ze het bij McLaren toch nog voor mekaar krijgen om Renault ook de constructeurstitel te geven?  ::) >:( Ze zijn alvast héél goed bezig met hun 'snelle' wagen...  :(
Eerlijk gezegd zie ik Kimi weeral in de top drie eindigen. Hij heeft dit jaar al genoeg bewezen dat hij van een slechte startpositie hoog kan finishen. Alleen maar hopen dat Juan Pablo weeral niet de punten cadeau geeft aan Renault.  >:(

Nee idd, Renault mag al blij genoeg zijn met de rijderstitel.
De constructeurstitel zijn voor de mac's

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Bruno

Citaat van: Bjorn op 07 oktober 2005 - 11:45:03
Alweer ja...  ::)

Zouden ze het bij McLaren toch nog voor mekaar krijgen om Renault ook de constructeurstitel te geven?  ::) >:( Ze zijn alvast héél goed bezig met hun 'snelle' wagen...  :(

Ik zie Raikko wel helemaal terug komen hoor, het is maar te hopen dat ze dan ineens ook een nieuwe waterpomp gebruiken want die durven het al eens begeven heb ik horen zeggen...

Ik vraag me wel af of hun wagen echt zo veel trager zou zijn als ze voor betrouwbaarheid zouden gegaan zijn want dit word een echte sof. Of ze nu nog de constructeurstitel winnen of niet, Mercedes maakt op deze manier zelf slechte reclame.  ::)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bjorn

Wat een kwalificatie blijkbaar... Regen en weet ik wat nog allemaal. Fisico op 3 en Alonso + McLaren helemaal achterin. Dat is wel een héél goede zaak voor Renault ALS Fisico op het podium zou eindigen... Ik zal die race veiligheidshalve toch maar nog eens opnemen.  ;) ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Supermariobros

Gans de kwalificatie lichte regen en op het moment dat de laatste vier naar buiten moesten viel de regen met bakken uit de lucht, de startgrid belooft voor morgen. Ik denk dat Fisichella morgen de race wint, het is een goede regenrijder, bij regen zal hij moeilijk te kloppen zijn.

Scuderia Ferrari

Citaat van: Supermariobros op 08 oktober 2005 - 09:14:02
Gans de kwalificatie lichte regen en op het moment dat de laatste vier naar buiten moesten viel de regen met bakken uit de lucht, de startgrid belooft voor morgen. Ik denk dat Fisichella morgen de race wint, het is een goede regenrijder, bij regen zal hij moeilijk te kloppen zijn.
Ik zou het hem wel gunnen. Hij is 1 van de meest onderschatte coureurs van het ogenblik.

FerrariMan

Toch, aan de vrije trainingen te zien zijn de Bridgestones toch vrij sterk in de regen...ik hoop dus nog steeds op magie en winst voor Schumi!

Ferrari 2010

Het was een mooie kwali, ik heb hem live gezien en dat was de moeite waard, de schuiver van Jarno had ik toch niet zo verwacht. Ik dacht alijd dat als een rijder ergens eraf is gegaan dat de andere dan toch iets meer zouden opletten, maar Jarno ging er toch ook af.

Het einde verpeste de kwalificatie eigenlijk, en dat is zwaar n het nadeel van Mcaren met het oog op de constructeurstitel. Die vervangde motor is nu eigenlijk zo slecht nog niet voor Räikkönen, hij staat toch achteraan... ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Nog een vraagje, het is mij opgevallen dat MS precies wat haperde. Zo dat lange rechte stuk na de haarspeldbocht en voor de startfinish dat ietwat naar links draait. Een eindje voor de scherpere bocht naar links gaf hij niet echt meer gas bij. Ik veronderstel dat ie geen goed zicht meer had. Is dat jullie ook opgevallen of kwam het geluid gewoon niet goed bij mij aan?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Morgen valt er geen regen dus McLaren zal zich wel mooi door het veld banen. Hoop ik toch. Hopelijk houden ze de schade beperkt.
Heb nu ook gelezen dat kimi nog steeds in de running zou zijn met het oude puntensysteem. Ahja...
We zien morgen wel, ik verwacht een 'rare' race.

McChouffe

Hele mooie race. Fantastische en verdiende overwinning van de jonge Fin!
Sato is toch ongelooflijk. Hoeveel keer heeft hij er al iemand uitgereden?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Nog nooit, nog nóóit heb ik me als McLaren-fan zo blij gevoeld, nog nooit heb ik zoveel adrenaline gehad, als nu! :o :o :o :o

Ongelooflijk!!!

Wel met dank aan Jacques Villeneuve. ::)

Supermariobros

Fantastische race, zonder twijfel de mooiste van het seizoen. We hebben bijna meer inhaalacties gezien dan het hele seizoen samen.
Oververdiende zege van Kimi Raikkonen, dit heeft hij zeker verdiend na al de pech die hij dit sezoen al gekend heeft, wel jammer dat Montoya uitgevallen is.

Schumi nr1

Pracht van een race!!! Ver uit de beste van dit seizoen. Kimi en Alonso hebben dat heel straf voor elkaar gebracht!
En natuurlijk is weer Saté, die heeft er mooi weer één op zijn neus gestoken.

Juan Pablo

Jammer dat Monty uitviel, anders was het contructeurs kampioenschap ongeveer gelijk geweest, niet dat het zo erg is, want hij maakte een mooie crash  :).
Wat een chaos die eerste ronde, je ziet iedereen de chicane afsnijden en in de achtergrond zie je Montoya de banden in vliegen.
Top race, maar die Fisi zat wel met een baklap op het podium, dat deed me weer een beetje denken aan Webber in Monaco  ::)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.