De meest degoutante F1-piloot allertijden

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 26 september 2005 - 14:25:27

« vorige - volgende »

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 02 oktober 2005 - 11:33:58
Citaat van: Juan Pablo op 01 oktober 2005 - 12:22:59
Citaat van: Mikacouli op 30 september 2005 - 22:28:21
Citaat van: SaffierFM op 30 september 2005 - 22:05:31
Citaat van: Mikacouli op 30 september 2005 - 21:42:56
Citaat van: SaffierFM op 30 september 2005 - 21:35:06
de meest degoutante rijder rijdt nog altijd rond: Montoya
Ik hoop dat deze dikke (!) nek nooit in een rode f1 auto terechtkomt.
Tjah, iemand die het lef heeft om je favoriet het vuur aan de schenen te leggen moet je natuurlijk haten he ;)

Dat hoeft daarom niet persé hé, want dan dan had ik ook Hakkinen moeten haten.... ;)
Ik heb destijds ook het filmpje gezien waarop die arme cameraman per ongeluk tegen JPM's hoofd stootte: ik ben geen haatdragende mens maar sindsdien heeft hij er gelegen voor mijn part.
Die man was gewoon verschoten, ik zou ook wel zeggen van kijk uit waar je loopt. Een normale reactie volgens mij. Mss wat overdreven maar dat is dat zuid-amerikaans temprament. Daarom is hij nog niet arrogant.

Was volkomen terecht dat 'ie pissed was, zou ik ook worden ;)
Dus jij reageert ook zo als iemand perongeluk tegen je loopt? Amai, plezante persoon ben jij :o

Pas op, de cameraman liep niet tegen Montoya, Montoya liep tegen de cameraman!

Je kan wel zeggen dat een cameraman eigenlijk nooit in iemands weg mag staan, maar dan nog mag Monty wel uitkijken waar hij loopt hé.

Hamilton MASTER

Als je op straat loopt en er loopt iemand hard tegen jou aan, ga je dan ook niet achterom kijken en een kwade blik naar die persoon werpen? Of ga je stilletjes verder wandelen? Ik het eerste alvast.

Over Michael Schumacher en Takuma Sato, ik zou hetzelfde reageren.
Als Sato jou eruit crasht, zou je toch ook kwaad worden?



Bruno

Citaat van: RadioActiveMan op 02 oktober 2005 - 13:41:33
Citaat van: Bruno op 28 september 2005 - 15:00:23
Citaat van: Supermariobros op 27 september 2005 - 19:42:06
Alain Prost, wou in 1993 niet samen met Senna rijden in de toen superieure Williams.
Tja, Senna heeft op een bepaald moment ook zijn veto uitgesproken omdat hij een bepaalde piloot niet naast hem wilde...

Die piloot was Derek Warwick. Carrière naar de vaantjes door Senna's actie.

Erg eigenlijk hé, er word genoeg gezegd dat er een piloot in een bepaald team is die steeds de status van 1ste rijder wilt. Dat een andere piloot die opgehemeld word net hetzelfde deed (erger nog, hij sprak zijn veto uit ten opzichte van een andere piloot) word dan gemakshalve maar vergeten... >:(

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bruno

Citaat van: Sikatsu op 03 oktober 2005 - 10:29:28
Als je op straat loopt en er loopt iemand hard tegen jou aan, ga je dan ook niet achterom kijken en een kwade blik naar die persoon werpen? Of ga je stilletjes verder wandelen? Ik het eerste alvast.

Waarom direkt zo kwaad? Ff "lekker agressief" kijken brengt het minste op, ik zou wel even raar kijken en de andere persoon nog de kans geven om zich te verontschuldigen als het niet met opzet was. Ineens een kwade blik werpen ontneemt die andere persoon al direkt de zin om dit te doen. 

En als ikzelf de schuldige was dan zou ik me moeten schamen dat ik zo reageer, als ik me dan nadien zou verontschuldigen zou dat al heel anders overkomen maar zelfs dat kon er blijkbaar niet af. En geloof me, als hij dat wel gedaan had dan had je dat zeker ergens gelezen.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Hamilton MASTER

Kan cru zijn om te zeggen maar mensen worden na hun dood helden.
Veel mensen worden opgewaardeerd na hun dood en beschouwd als super-helden of heiligen.

Theo Van Gogh, Pim Fortuyn, de vorige Paus. Misschien Senna ook een beetje.

Bij van Gogh, Fortuyn en de vorige Paus is de gelijkenis treffend. Veel kritiek tijdens hun mandaat. Eens dood worden ze heilig verklaard. (2 figuurlijk, 1 letterlijk.)

Senna was een heel goede piloot maar is toch ook bekender geworden na zijn dood. (jammer genoeg)



Hamilton MASTER

Citaat van: Bruno op 03 oktober 2005 - 10:43:05
Citaat van: Sikatsu op 03 oktober 2005 - 10:29:28
Als je op straat loopt en er loopt iemand hard tegen jou aan, ga je dan ook niet achterom kijken en een kwade blik naar die persoon werpen? Of ga je stilletjes verder wandelen? Ik het eerste alvast.

Waarom direkt zo kwaad? Ff "lekker agressief" kijken brengt het minste op, ik zou wel even raar kijken en de andere persoon nog de kans geven om zich te verontschuldigen als het niet met opzet was. Ineens een kwade blik werpen ontneemt die andere persoon al direkt de zin om dit te doen. 

Valt ook te zien hoe die persoon tegen je loopt. Als ie je maar net raakt, zou ik er ook niet moeilijk over doen. Maar als jij ziet dat die persoon niet wil wijken en jij wijkt wel. Als hij je dan nog met een volledige schouder wegduwt, zou ik toch sneller geïrriteerd raken, me omdraaien en kijken waar hij is. En dan inderdaad zoals je zelf zegt eerst zien of hij zijn excuses wil aanbieden. Maar als je met zo'n klap uit de weg moest, zal hij wel geen excuses aanbieden.
Ik zeg dan meestal luid genoeg: "Waarvoor was dat nu weer nodig."  En heb nog nooit een klap voor m'n gezicht gehad ;)



FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 30 september 2005 - 17:26:09Ik kan me het afgelopen jaar geen afbraak weten op iemand zijn mening. Ofwel kom ik al vroegtijdig dement.

Citaat van: Mikacouli op 30 september 2005 - 21:42:56
Citaat van: SaffierFM op 30 september 2005 - 21:35:06
de meest degoutante rijder rijdt nog altijd rond: Montoya
Ik hoop dat deze dikke (!) nek  nooit in een rode f1 auto terechtkomt.
Tjah, iemand die het lef heeft om je favoriet het vuur aan de schenen te leggen moet je natuurlijk haten he ;)
Dementie komt precies vroeger en vroeger :)

Nuja, ik blijf ook bij mijn mening over Montoya. Niet omdat hij (welk vuur eigenlijk) Schumacher wil aanvallen maar gewoon omdat hij de minst aangename figuur is in mijn ogen.

viperke82

#52
Citaat van: Mikacouli op 30 september 2005 - 22:28:21
Citaat van: SaffierFM op 30 september 2005 - 22:05:31
Citaat van: Mikacouli op 30 september 2005 - 21:42:56
Citaat van: SaffierFM op 30 september 2005 - 21:35:06
de meest degoutante rijder rijdt nog altijd rond: Montoya
Ik hoop dat deze dikke (!) nek  nooit in een rode f1 auto terechtkomt.
Tjah, iemand die het lef heeft om je favoriet het vuur aan de schenen te leggen moet je natuurlijk haten he ;)

Dat hoeft daarom niet persé hé, want dan dan had ik ook Hakkinen moeten haten....  ;)
Ik heb destijds ook het filmpje gezien waarop die arme cameraman per ongeluk tegen JPM's hoofd stootte: ik ben geen haatdragende mens maar sindsdien heeft hij er gelegen voor mijn part.
Die man was gewoon verschoten, ik zou ook wel zeggen van kijk uit waar je loopt. Een normale reactie volgens mij. Mss wat overdreven maar dat is dat zuid-amerikaans temprament. Daarom is hij nog niet arrogant.

eum, montoya liep tegen de cameraman, niet omgekeerd.
die cameraman stond bernie te filmen en montoya loopt rechtdoor terwijl hij naar bernie kijkt.

Mikacouli

Citaat van: Benny Dict op 03 oktober 2005 - 11:28:38
Citaat van: Mikacouli op 30 september 2005 - 17:26:09Ik kan me het afgelopen jaar geen afbraak weten op iemand zijn mening. Ofwel kom ik al vroegtijdig dement.

Citaat van: Mikacouli op 30 september 2005 - 21:42:56
Citaat van: SaffierFM op 30 september 2005 - 21:35:06
de meest degoutante rijder rijdt nog altijd rond: Montoya
Ik hoop dat deze dikke (!) nek  nooit in een rode f1 auto terechtkomt.
Tjah, iemand die het lef heeft om je favoriet het vuur aan de schenen te leggen moet je natuurlijk haten he ;)
Dementie komt precies vroeger en vroeger :)

Nuja, ik blijf ook bij mijn mening over Montoya. Niet omdat hij (welk vuur eigenlijk) Schumacher wil aanvallen maar gewoon omdat hij de minst aangename figuur is in mijn ogen.
Welk vuur? Ja vraag ik me ook eigenlijk af. Het zou eerder omgekeerd moeten zijn eh ::)

Bruno

Citaat van: Sikatsu op 03 oktober 2005 - 10:48:18
Citaat van: Bruno op 03 oktober 2005 - 10:43:05
Citaat van: Sikatsu op 03 oktober 2005 - 10:29:28
Als je op straat loopt en er loopt iemand hard tegen jou aan, ga je dan ook niet achterom kijken en een kwade blik naar die persoon werpen? Of ga je stilletjes verder wandelen? Ik het eerste alvast.

Waarom direkt zo kwaad? Ff "lekker agressief" kijken brengt het minste op, ik zou wel even raar kijken en de andere persoon nog de kans geven om zich te verontschuldigen als het niet met opzet was. Ineens een kwade blik werpen ontneemt die andere persoon al direkt de zin om dit te doen. 

Valt ook te zien hoe die persoon tegen je loopt. Als ie je maar net raakt, zou ik er ook niet moeilijk over doen. Maar als jij ziet dat die persoon niet wil wijken en jij wijkt wel. Als hij je dan nog met een volledige schouder wegduwt, zou ik toch sneller geïrriteerd raken, me omdraaien en kijken waar hij is. En dan inderdaad zoals je zelf zegt eerst zien of hij zijn excuses wil aanbieden. Maar als je met zo'n klap uit de weg moest, zal hij wel geen excuses aanbieden.
Ik zeg dan meestal luid genoeg: "Waarvoor was dat nu weer nodig."  En heb nog nooit een klap voor m'n gezicht gehad ;)

Okay, maar hetgeen je nu aanhaalt is iemand die je met opzet een por geeft, waar het hier wat verder terug over ging  was als er iemand per ongeluk tegen je aanliep, dan vond ik je reactie zoals jij ze beschreef verschrikkelijk irritant en onnodig.

Als je iemand tegen komt die je met opzet omver loopt en jij reageert zoals je beschrijft en je hebt nog nooit een klap gehad dan heb je ontzettend veel geluk want iemand die zoiets doet is er meestal wel op uit om een relletje te starten...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 03 oktober 2005 - 17:55:02
Citaat van: Benny Dict op 03 oktober 2005 - 11:28:38
Citaat van: Mikacouli op 30 september 2005 - 17:26:09Ik kan me het afgelopen jaar geen afbraak weten op iemand zijn mening. Ofwel kom ik al vroegtijdig dement.

Citaat van: Mikacouli op 30 september 2005 - 21:42:56
Citaat van: SaffierFM op 30 september 2005 - 21:35:06
de meest degoutante rijder rijdt nog altijd rond: Montoya
Ik hoop dat deze dikke (!) nek  nooit in een rode f1 auto terechtkomt.
Tjah, iemand die het lef heeft om je favoriet het vuur aan de schenen te leggen moet je natuurlijk haten he ;)
Dementie komt precies vroeger en vroeger :)

Nuja, ik blijf ook bij mijn mening over Montoya. Niet omdat hij (welk vuur eigenlijk) Schumacher wil aanvallen maar gewoon omdat hij de minst aangename figuur is in mijn ogen.
Welk vuur? Ja vraag ik me ook eigenlijk af. Het zou eerder omgekeerd moeten zijn eh ::)
Je bent nog steeds mijn mening aan het afbreken  :) ;)

Mikacouli

Citaat van: Benny Dict op 05 oktober 2005 - 13:18:04
Citaat van: Mikacouli op 03 oktober 2005 - 17:55:02
Citaat van: Benny Dict op 03 oktober 2005 - 11:28:38
Citaat van: Mikacouli op 30 september 2005 - 17:26:09Ik kan me het afgelopen jaar geen afbraak weten op iemand zijn mening. Ofwel kom ik al vroegtijdig dement.

Citaat van: Mikacouli op 30 september 2005 - 21:42:56
Citaat van: SaffierFM op 30 september 2005 - 21:35:06
de meest degoutante rijder rijdt nog altijd rond: Montoya
Ik hoop dat deze dikke (!) nek  nooit in een rode f1 auto terechtkomt.
Tjah, iemand die het lef heeft om je favoriet het vuur aan de schenen te leggen moet je natuurlijk haten he ;)
Dementie komt precies vroeger en vroeger :)

Nuja, ik blijf ook bij mijn mening over Montoya. Niet omdat hij (welk vuur eigenlijk) Schumacher wil aanvallen maar gewoon omdat hij de minst aangename figuur is in mijn ogen.
Welk vuur? Ja vraag ik me ook eigenlijk af. Het zou eerder omgekeerd moeten zijn eh ::)
Je bent nog steeds mijn mening aan het afbreken  :) ;)
Dat is geheel objectief. Het is toch een feit dat MS degene is die Montoya moet inhalen en niet omgekeerd. Heeft  volledig niks met uw mening te maken.

Kedu

Op kop wil ik toch A. Young zetten, geen meter kunnen rijden en de geit uithangen in het gras, waarvoor geld al niet goed is.

Montoya : omwille van het feit dat hij Villeneuve beschuldigde dat JV al iemand had doodgereden .
Dit was met die spectaculaire crash samen met Ralf (denk ik in Merlbourne 2001?)

Hoewel ik JPM een goede rijder vind en ook als eerste MS aanviel in zijn eerste races (remember de start na de safety car?) blijft hij een ongelooflijke ........... zoals al is aangehaald het cameraman filmpje.

Senna blijft toch ook een specialleke, goede rijder maar...........Prost moest zeker niet onderdoen, integendeel.
Senna heeft het "geluk" dat hij zich nooit meer moet verdedigen integenstelling tot Prost.

Tja, gevoelige topic, wat Sato betreft, blij die jongen bezig te zien, hij is mss een beetje overmoedig maar dit kon de F1 toch zeker gebruiken, hij blijft het proberen en soms gaat het fout.............pech.
Als ze allemaal zouden rijden zoals MW en NH saaie mussen.

Mss een idee voor een volgende topic: wie is de saaiste ...........

Alfonsinneke

If everything seems under control, you're not going fast enough...