De meest degoutante F1-piloot allertijden

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 26 september 2005 - 14:25:27

« vorige - volgende »

Bruno

Citaat van: Supermariobros op 27 september 2005 - 19:42:06
Alain Prost, wou in 1993 niet samen met Senna rijden in de toen superieure Williams.

Tja, Senna heeft op een bepaald moment ook zijn veto uitgesproken omdat hij een bepaalde piloot niet naast hem wilde...

Iedere piloot heeft wel zo zijn voor en tegenstanders, zo lang het beschaafd blijft vind ik deze topic niet erg maar persoonlijk heb ik zelf geen degoutante piloot in gedachten. Er zijn er wel waarvan ik me afvraag of ze wel in de F1 thuishoren maar dat heeft dan meer met hun prestaties op de baan te maken, niet met wat we denken dat ze ernaast doen.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Juan Pablo

Citaat van: Benny Dict op 28 september 2005 - 11:50:42
Montoya. Goed piloot of niet, het lijkt me maar een onbetrouwbaar persoon om in je team te hebben.

als onbetrouwbaar bij mij opkomt, zie ik alleen een link met Button

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

bogief1

Ik ben nooit aan Schumacher geweest sinds die actie in adelaide '94, maar uit respect voor z'n titels kies ik albers.

PS: Montoya dikke nek of niet, hij heeft al alles gewonnen waar hij aan deelgenomen heeft, behalve F1, maar daar zit hij meestal toch ook altijd in de top 5.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

The Iceman

Onzinnige topic eerlijk gezegd !! Echt "degoutant" vind ik geen enkele F1 piloot. Iedereen zal wel zijn goede, maar ook zijn slechte kantjes hebben zeker !  :)

Juan Pablo

Citaat van: Snekuem op 28 september 2005 - 19:17:00
Onzinnige topic eerlijk gezegd !! Echt "degoutant" vind ik geen enkele F1 piloot. Iedereen zal wel zijn goede, maar ook zijn slechte kantjes hebben zeker !  :)

ik weet eigenlijk geeneens waar dat woord voor staat  :-[ ::)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Raikkonen MASTER

Hoe beschrijf je degoutant?

Sato crasht op alles wat dichter dan 5 meter voor zijn voorvleugel hangt.

Verstappen om zijn arrogante houding.

Button omdat hij zijn team en een ander team constant tegen elkaar uitspeelt als het om contracten gaat.

Michael omdat hij een villa gaat bouwen die degoutant duur is... Die 10 miljoen naar Tsunami 12 12 waren enkel kruimeltjes... O wat een lieve man  ::)

Mika Hakkinen omdat hij geen afscheid nam van zijn fans voor zijn laatste GP  >:(

en ga zo maar verder ...

The REAL BUTTON Freak

Zo zie je maar dat er veel zijn.

Eigenlijk gaat het hier over wie je minst graag en race zag/ziet winnen. Iedereen heeft een bepaalde favoriet maar ook altijd iemand die je liever ziet crashen dan punten pakken.

Ik Villeneuve dus.

Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 29 september 2005 - 15:47:48
Zo zie je maar dat er veel zijn.

Eigenlijk gaat het hier over wie je minst graag en race zag/ziet winnen. Iedereen heeft een bepaalde favoriet maar ook altijd iemand die je liever ziet crashen dan punten pakken.

Ik Villeneuve dus.

Alleen maar omdat hij tenminste zijn eigen mening durft zeggen ??? (net als Irvine trouwens).

Alan Blues

Als het over de manier van rijden gaat: Elisio Salazar.

Over karaktertrekken spreek ik me niet uit!

FerrariMan

Een klein spelletje: "wie heeft er last van?" is de titel.

Citaat van: Mirko Vucinic op 29 september 2005 - 15:23:09
Hoe beschrijf je degoutant?

Sato crasht op alles wat dichter dan 5 meter voor zijn voorvleugel hangt.
Wie heeft er last van? Antwoord: andere piloten.
Citaat
Verstappen om zijn arrogante houding.
Wie heeft er last van? Antwoord: Fans van andere piloten.
Citaat
Button omdat hij zijn team en een ander team constant tegen elkaar uitspeelt als het om contracten gaat.
Wie heeft er last van? Antwoord: De teams waaraan hij zich telkens laat verbinden.
CitaatMichael omdat hij een villa gaat bouwen die degoutant duur is... Die 10 miljoen naar Tsunami 12 12 waren enkel kruimeltjes... O wat een lieve man  ::)
Wie heeft er last van? Antwoord: Geen idee, die mensen krijgen tien miljoen en zijn huis betaald hij met zijn eigen geld.
CitaatMika Hakkinen omdat hij geen afscheid nam van zijn fans voor zijn laatste GP  >:(
Wie heeft er last van? Antwoord: Zijn fans die geen afscheid kregen.

Raikkonen MASTER

Stop toch met alles af te kraken wat ik post.

Ik zeg dat je degoutant zo ruim kan nemen en ik geef er voorbeelden bij die ik dan degoutant vind.
Is het dan werkelijk nodig om er de draak mee te steken?

Ik heb genoeg van dit spelletje, dit is echt de druppel. Je kraakt alles af, wil bij alles gelijk krijgen en doet dit zelfs op momenten zo impulsief dat je niet leest wat er staat!

Mijn account wordt bij deze verwijderd, het is niet leuk meer zo. Hoop dat je iemand anders vindt om de draak mee te steken. Ik ben het beu.

McChouffe

Citaat van: Raikkonen MASTER op 29 september 2005 - 15:23:09Michael omdat hij een villa gaat bouwen die degoutant duur is... Die 10 miljoen naar Tsunami 12 12 waren enkel kruimeltjes... O wat een lieve man  ::)

Die 10 miljoen van Tsunami 12-12 blijven je dwarszitten hé.
Ik heb ooit eens een artikel gelezen over wat Schumacher allemaal deed voor het goede doel. Daar waren veel interessante projecten bij (o.a. financiering van de bouw van een kinderziekenhuis in Afrika). Schumacher hangt die dingen echter niet aan de grote klok. Spijtig dat ik het artikel nergens meer kan terugvinden.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 30 september 2005 - 00:10:15
Stop toch met alles af te kraken wat ik post.
Vrij normaal als je zo blijft zeiken over het geld dat MS geeft aan liefdadigheid en wat hij doet met zijn eigen geld. Hoe kinderachtig kan het worden.

De dag dat jij tien miljoen geeft en betrokken bent in zoveel projecten ten voordele van zij die het minder hebben heb je het recht erover te zagen.

Jasper

Citaat van: Benny Dict op 30 september 2005 - 10:43:22
Citaat van: Raikkonen MASTER op 30 september 2005 - 00:10:15
Stop toch met alles af te kraken wat ik post.
Vrij normaal als je zo blijft zeiken over het geld dat MS geeft aan liefdadigheid en wat hij doet met zijn eigen geld. Hoe kinderachtig kan het worden.

Misschien, héél misschien, was dat helemaal niet het punt van de post waar jij op reageerde? ::) ::)

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.