De meest degoutante F1-piloot allertijden

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 26 september 2005 - 14:25:27

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Een interessante vraag, vind ik.

Iedereen heeft een mening over de beste, maar om toch eens de andere kant van de medallie te zien.

Wie is de meest iritante, degoutante,... F1-piloot allertijden?

Ik zou zeggen Jacques Villeneuve.

Niet alleen een teleurstellend piloot, maar ook een dikke nek zonder reden. Arrogantie voor onbewezen zaken en overroepen talent.

hehe dat deed deugd, nu is het jullie beurt.  ;)


Doefie

*snuuuiiiffffffff* *blaaaaaaaaaassss* *snuuuiiiffffffff* *blaaaaaaaaaassss* *snuuuiiiffffffff* *blaaaaaaaaaassss* (don't forget: hier zitten ook Villeneuve-fans >:( )

Oppassen met dit onderwerp ::)

Jasper

Denk dat dit in het F1-forum mag staan, maar ja.

Ik ken niet alle rijders van vroeger, maar de naam Jos Verstappen komt toch meteen bij me op.

The REAL BUTTON Freak

inderdaad ook een figuur die zich moeilijk kan gedragen naast het circuit.

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: Satosan op 27 september 2005 - 17:10:50
wees blij dat er nog 1 villeneuve in zit!

Vind ik ook. Wees blij dat er toch nog tenminste één iemand zijn mond durft open te trekken. Al de rest zegt toch maar wat hun team voorzegt ... origineel hoor  ::)

Supermariobros

Alain Prost, wou in 1993 niet samen met Senna rijden in de toen superieure Williams.

viperke82

zonder nadenken: montoya.

dikke nek, denkt dat de wereld rond hem draait.

toen ik dat filmpje zag van hem met die cameraman toen was het al duidelijk

Ferrari 2010

1) hoort bij F1forum thuis
2) iedreen heeft zen goede en slechte kanten, de een toont ze echter vaker dan de ander. Ik maak hier dus geen keuze...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Citaat van: Supermariobros op 27 september 2005 - 19:42:06
Alain Prost, wou in 1993 niet samen met Senna rijden in de toen superieure Williams.

Verklaarde achteraf ook waarom hé. Dat artikel is onlangs nog gequote door iemand (ik geloof Benny Dict).

Ik vind het een vrij belachelijke topic die alleen maar tot onnodige discussies zal leiden. Iedereen heeft wel z'n favorieten en z'n 'vijanden'. Maar formule 1 gaat om racen en niet om het knapste, de slimste, de vriendelijkste of wat dan ook te zijn.

phil69

Citaat van: The REAL Freak op 26 september 2005 - 14:25:27
Een interessante vraag, vind ik.

Iedereen heeft een mening over de beste, maar om toch eens de andere kant van de medallie te zien.

Wie is de meest iritante, degoutante,... F1-piloot allertijden?

Ik zou zeggen Jacques Villeneuve.

Niet alleen een teleurstellend piloot, maar ook een dikke nek zonder reden. Arrogantie voor onbewezen zaken en overroepen talent.

hehe dat deed deugd, nu is het jullie beurt.  ;)



Ik denk dat ge ze kunt kussen ! ;D

KVDracer

Zonder twijfel, Jos Verstappen. Nie alleen arrogant in de F1, maar gewoon overal. Als hij gaat karten denkt hij dat hij de man is. Rijd hij in de F1 denkt hij dat hij de man is. Kben eens benieuwd wat hij nu in de A1 gaat proberen bewijzen. Villeneuve vind ek nie echt arrogant, maar hij is niet in de F1 gekomen, zoals een andere rijder, omdat iedereen hem direct vergelijk met zijn vader en hij al zoveel gepresteerd had in Amerika.

Mikacouli

Hierin ga ik me niet uitspreken. Dit gaat enkel tot scheldpartijen leiden.

Roel

Eddy Irvine...
De blaaskaak die zelfs wanneer hij een auto had die een aap op het podium kon brengen zijn grootspraak nog niet eens kon waarmaken. Werd daarna een zielig natrappertje omdat hij z'n dagelijkse dosis aandacht tekort kwam.

"Praat" is mooi als je het kan waarmaken en rechtvaardigen, anders is het zielig...
God save Mclaren

FerrariMan

Montoya. Goed piloot of niet, het lijkt me maar een onbetrouwbaar persoon om in je team te hebben.