BOONEN WERELDKAMPIOEN!!!!

Gestart door Lender, 25 september 2005 - 16:28:13

« vorige - volgende »

Lender

jaja, tornade Tom heeft het weer geflikt  :D
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

razzle_dazzle

#1
Zalig  :D. Die slotkilometer was werkelijk fenomenaal: Bettini, Vinokourov, Boogerd, Moerenhout, Stangelj en Serrano werden in extremis bijgehaald door de voorwacht van het peloton. Boonen haalde genadeloos uit in de laatste rechte lijn en wordt wereldkampioen.
België boven!


Schumi nr1

Om het met één woord te zeggen:
!!!!!"WOOOOOOHOOOOOOOOOOO"!!!!!

Prachtig werk van de Belgen, zo staat ons kleine landje nogmaal eens op de wereldkaart :).

Rippie

Grmbl.. Het WK was één bocht te ver... Twee Nederlanders in de kopgroep, het had zo mooi kunnen zijn...  :'(
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Scuderia Ferrari

Zoals je zegt Rippie, maar ik feliciteer hierbij de Belgen!  ;)

Raikkonen MASTER

Zat vanaf half 10 in mijn zetel, heb geen seconde gemist ...

Mooie laatste 5 ronden! Alle geluk dat Perreiro en Valverde niet meekonden met Bettini, anders had het er helemaal anders uit gezien.

Ik wist bij het uitkomen van de bocht dat Boonen zou winnen. Het ging licht hellend en niemand wil de spurt aantrekken voor Bettini.

Heel mooi collectief van de Belgen al was Spanje ook héél erg sterk en was Bettini dé sterkste man in koers.

Ook heel veel respect voor Valverde. Sinds de Tour 1 rit gereden en dan altijd stil gelegen door knie-problemen. Nu haalt hij zonder wedstrijdritme een schitterende zilveren plak!

The REAL BUTTON Freak

Mooi werk Tom.

Nu kan hij zen kofferspakken en naar Monaco vertrekken hé.

Raikkonen MASTER


dj Peter

Citaat van: The REAL Freak op 26 september 2005 - 11:04:01
....Nu kan hij zen kofferspakken en naar Monaco vertrekken hé.

Zogezegd omdat hij niet met rust gelaten wordt in Belgie... hahaha!
Noem het maar belastingontduiking. Wie veel verdiend moet veel betalen.Punt uit.
De kleine werkman zal zijn zuurverdiende centjes wel verder afdragen,nietwaar Boonen? Henin? Geboers? enz...

Jasper

Maar in een interview gaf hij wel toe dat het belastingklimaat in Monaco beter is dan in België. Ik vind het ook niet eerlijk, maar hij is tenminste niet hypocriet.

razzle_dazzle

Pff moest ik het kunnen, ik vertrok ook direct. Personenbelasting is de melkkoe van de overheid: wist je dat we in België meer dan 50% van ons brutoloon moeten afstaan aan de overheid. Meer nog, wij moeten globaal gezien het meeste ophoesten aan de fiscus...

Rippie

Citaat van: Razzle_dazzle op 01 oktober 2005 - 15:24:30
Pff moest ik het kunnen, ik vertrok ook direct. Personenbelasting is de melkkoe van de overheid: wist je dat we in België meer dan 50% van ons brutoloon moeten afstaan aan de overheid. Meer nog, wij moeten globaal gezien het meeste ophoesten aan de fiscus...
En toch zijn er vele Nederlanders die naar België verhuizen wegens het daar betere belastingklimaat. Kun je nagaan hoe erg het bij ons is  :D
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst