Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Jasper

Ja, het was me een raar weertje gisteren.

Schandalig trouwens dat de spoorwegen durven te zeggen dat ze "overvallen" waren door het "plotse" weer. 't Is dat de weerdiensten niet van eergisteren al aangekondigd hadden dat het barre omstandigheden zouden zijn...

daan

Mja het sneeuwde aardig door gisteren, koud, ijzel en alles. Maar nu is alles weg en dus word het een mooie oudjaarsdag :)

Hamilton MASTER

Citaat van: Jasper op 31 december 2005 - 11:16:52
Ja, het was me een raar weertje gisteren.

Schandalig trouwens dat de spoorwegen durven te zeggen dat ze "overvallen" waren door het "plotse" weer. 't Is dat de weerdiensten niet van eergisteren al aangekondigd hadden dat het barre omstandigheden zouden zijn...

De spoorwegen kunnen er niets aan doen dat de wissels doorvriezen.
Je kan toch niet bij elke wissel iemand zetten met warrm water om de wissels vrij te houden ?

De spoorwegen werden inderdaad overvallen door de combinatie van weer.
In verschillende delen van het land was er een verschillende situatie. Daarom kon er bijvoorbeeld in Brugge geen trein rijden, terwijl dit in Brussel wel nog kon.
Treinen van Brussel naar Brugge reden dus niet.

Ik snap goed dat het weer hen overviel ;)



Ferrari 2010

Het was een raar weertje, vooral omdat er bij ons amper sneeuw is gevallen, al een hele week zitten ze te zeveren over sneeuw en hier is amper iets gevallen :-\
Maar het was wel fun, tijdens een wandelingske me den hond gisterennamiddag hebek me wel geamuseerd, er was zo een aangevroren laagsje sneeuw op een pekbaantje, met daarop nog wat verse sneeuw. Aanloopje, die hond laten meelopen en dan 10 meter verder eindigen :P Helaas kon die hond mij niet trekken, totdat hij een hoopje schapen zag, toen moest ik zelfs moeite doen om stil te komen staan ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Raikkonen MASTER op 31 december 2005 - 11:35:06
Citaat van: Jasper op 31 december 2005 - 11:16:52
Ja, het was me een raar weertje gisteren.

Schandalig trouwens dat de spoorwegen durven te zeggen dat ze "overvallen" waren door het "plotse" weer. 't Is dat de weerdiensten niet van eergisteren al aangekondigd hadden dat het barre omstandigheden zouden zijn...

De spoorwegen kunnen er niets aan doen dat de wissels doorvriezen.
Je kan toch niet bij elke wissel iemand zetten met warrm water om de wissels vrij te houden ?

De spoorwegen werden inderdaad overvallen door de combinatie van weer.
In verschillende delen van het land was er een verschillende situatie. Daarom kon er bijvoorbeeld in Brugge geen trein rijden, terwijl dit in Brussel wel nog kon.
Treinen van Brussel naar Brugge reden dus niet.

Ik snap goed dat het weer hen overviel ;)

Mensen hebben 2 uur vastgezeten in een trein terwijl ze van Brussel naar Gent of omgekeerd reisden. En het excuus van de NMBS is dat ze OVERVALLEN waren?? Komaan, als weerdiensten allemaal zeggen dat er zotte toestanden aankomen, dan hou je je diensten stand-by en zeg je niet dat je overvallen was.

daan

Hier blijft het niet liggen. Daar ligt wel heel veel trouwens :o

Supermariobros

Ligt het bij jullie ook wit?


sledge

Het weer nu in oost-vlaanderen:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Tim C

Hier is het ook al goed bezig

razzle_dazzle

Zoals altijd zijn wij de laatste...hier is het ook begonnen nu  :).

Supermariobros

Nog enkele mooie winterbeelden


daan


Supermariobros

Citaat van: Daan op 12 februari 2006 - 18:21:27
Ruilen? :P

Normaal ligt er in Holland altijd veel vlugger sneeuw dan bij ons.
Het zal voor ons echter van korte duur zijn want vanavond nog verwachten ze regen.  :-\

Ferrari 2010

Na heel wat probs een uurtje later toch men foto's op de schijf gekregen.
Het weer om 17u44 te Gooreind Wuustwezel
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

#44
Om 7.30u vertrokken naar de bouwwerf, bleek daar in Brecht  7cm sneeuw te liggen  ---> om 8.30 terug thuis ...

BTW: hoe plaats ik mijn zelfgemaakte digitale foto's op het forum ?