Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Juan Pablo

veel wind, en tis koud, maar ik had geen jas aan  :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Ja, 't is nogal koud buiten. 'k Had toch m'n jas aan op de fiets naar huis vanmiddag.

Bjorn

Vandaag koud weertje. Bij vertrek naar werk serieuze regenvlaag gehad!!
De Mens: In Het Gras![/color]

Jasper

Hier heeft het vanmorgen nog een beetje geregend, een grote regenwolk die aan het einde van z'n krachten was. De hele dag lang zijn er uitgeregende wolken gepasseerd, en dat zijn misschien wel de mooiste wolken die er zijn. :)

En ten zuidwesten van ons, waar de wind vandaan kwam, heeft men het toch nat gehad denk ik (ik denk daan Henegouwen en Noord-Frankrijk maar misschien ook nog in Oost-Vlaanderen).

Jasper

Volgens mij is het jaaaaaren geleden dat het gesneeuwd heeft in november in Vlaanderen...

Vorige week trouwens een prachtige zonsondergang gezien op mijn weg van school naar huis (toen ik les had tot 16u30). Van bij ons thuis waren er 3 (!!) uitgeregende CB's (cumulonimbi, als ze uitgeregend zijn heel herkenbaar aan hun aambeeldvorm, het zijn dan kilometershoge wolken) tegelijk te zien en daar de ondergaande zon bij, dat was echt wel knap. Jammer dat ik geen fototoestel bij had, want toen ik thuis kwam was het effect van de zon al niet zo goed meer aanwezig. :(

Alan Blues

Vandaag was ik vroeg uit de veren voor een zaterdag!! 11u00!! 8)
Met zo'n weer doe ik niets liever dan een stevige wandeling te doen met Buba. Ze is zot van sneeuw. Ik ook trouwens...  8)

Goed inpakken, cowboy-hoed op, cowboy-vest aan en met Buba een 'den bos' in.

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 26 november 2005 - 16:25:04
Vandaag was ik vroeg uit de veren voor een zaterdag!! 11u00!! 8)
Met zo'n weer doe ik niets liever dan een stevige wandeling te doen met Buba. Ze is zot van sneeuw. Ik ook trouwens...  8)

Goed inpakken, cowboy-hoed op, cowboy-vest aan en met Buba een 'den bos' in.

Aaah, gij waart die verdachte potlootventer die ik tegenkwam  ;D ;D :D (grapke e)

Nja, gisterenavond was het stom om buiten te komen. Het sneeuwde horizontaal :-\

McChouffe

Citaat van: Doefie op 26 november 2005 - 17:48:10Aaah, gij waart die verdachte potlootventer die ik tegenkwam  ;D ;D :D (grapke e)

Nja, gisterenavond was het stom om buiten te komen. Het sneeuwde horizontaal :-\

Als ge met uw zatte botten in de goot ligt, sneeuwt het vaneigenst horizontaal  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: McChouffe op 26 november 2005 - 17:59:51
Citaat van: Doefie op 26 november 2005 - 17:48:10Aaah, gij waart die verdachte potlootventer die ik tegenkwam  ;D ;D :D (grapke e)

Nja, gisterenavond was het stom om buiten te komen. Het sneeuwde horizontaal :-\

Als ge met uw zatte botten in de goot ligt, sneeuwt het vaneigenst horizontaal  ;)

;D ;D

Zo erg was het nu ook niet ;) Was bedoelt op de wind.

Martin

Citaat van: Alan Blues op 26 november 2005 - 16:25:04
Vandaag was ik vroeg uit de veren voor een zaterdag!! 11u00!! 8)
Met zo'n weer doe ik niets liever dan een stevige wandeling te doen met Buba. Ze is zot van sneeuw. Ik ook trouwens...  8)

Goed inpakken, cowboy-hoed op, cowboy-vest aan en met Buba een 'den bos' in.

Vreemd en toevallig.
Buba, dat is ook de naam van de boaconstrictor van mijn neef in Amerika.
Als ik daar ben sluipt hij door zijn huis.
Gaat lekker om je schouders hangen en vervolgens slapen.
Maar 3.5 meter boa weegt nog al wat. Een tikje op zijn kop en dan kruipt hij iets verder.
Een lieve slang die nooit een mens kwaad zal doen.

Het weer hier in Utrecht.
Er was vandaag braderie op het winkelcentrum tegenover mijn flatje.
Daar stonden verschillende auto's met sneeuw op het dak.
Maar wij hebben hier geen sneeuw gehad.
Wel veel wind en regen, ook natte sneeuw.
Maar dat bleef niet liggen.


Eric

Citaat van: The REAL Freak op 26 september 2005 - 16:15:17
Er hangt een hoge druk gebied boven de azoren; en dankzij de zwangershap van Sabine zit heel oost Europa met een eclipse van jewelste  :D

;D ;D ;D ;D

Rippie

Heel Nederland heeft last van de sneeuw. Behalve in Den Haag blijkbaar, want hier regent het alleen maar... Ik wil sneeuw!  :D
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

The REAL BUTTON Freak

Dab zal je naar Spanje of Griekenland op verlof moeten gaan.

Jasper

Citaat van: Rippie op 28 november 2005 - 14:16:47
Heel Nederland heeft last van de sneeuw. Behalve in Den Haag blijkbaar, want hier regent het alleen maar... Ik wil sneeuw! :D
Laat me raden, Den Haag ligt aan die plas water die men de Noordzee noemt? :)

Supermariobros

Het heeft toch wel iets, een wit landschap. Mooi allemaal, zeker als je de baan niet op moet. Jammer dat de dooi al in werking is getreden.





[verwijderd door de admin]