Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

op algemene aanvraag....

Lekker weertje vandaag hier in Antwerpen

Supermariobros

We kunnen beginnen zagen zoals de pekes en mekes  :D ;D

Momenteel is het prachtig weer, zeker voor de tijd van het jaar. Er wordt veel geklaagd in Belgiƫ, maar wat moeten ze dan in Houston zeggen?

Zomaar alles moeten achterlaten, ook je dieren die je liefhebt, moe verschrikkelijk zijn,
geef mij maar ons Belgenlandje  :)

Jasper

Ja een zeebries hebben ze daar wel in Houston...

Het weer, daar ken ik zelf ook wel een beetje van als toekomstig ballonvaarder. :)

Supermariobros

Mocht mijn broer hier op het forum zitten (weerfotograaf bij de vrt) schrijft em meteen een hele topic vol  :D :D :D

Tim C

Citaat van: Jasper op 25 september 2005 - 11:46:52
Ja een zeebries hebben ze daar wel in Houston...
Wat wel raar is 75km land inwaards :p

Jasper

Citaat van: Supermariobros op 25 september 2005 - 11:49:59
Mocht mijn broer hier op het forum zitten (weerfotograaf bij de vrt) schrijft em meteen een hele topic vol :D :D :D

Wat vind je van de cumulusbewolking vanhet moment? :P

Citaat van: Tim C op 25 september 2005 - 11:51:40
Citaat van: Jasper op 25 september 2005 - 11:46:52
Ja een zeebries hebben ze daar wel in Houston...
Wat wel raar is 75km land inwaards :p
Zo raar is dat niet hoor, 75km landinwaarts. Zeebries is het fenomeen dat je krijgt als de landlucht opwarmt (door de zon die op de aarde schijnt waardoor de aarde warm wordt). Zoals je wel weet stijgt warme lucht, en dus stijgt de lucht boven het land en wordt er lucht van over zee aangezogen. Deze lucht is natuurlijk frisser en daarom krijg je afkoeling.

In Gent bijvoorbeeld kan je nog heel goed zeebries krijgen, ik weet niet hoever dat van de kust ligt. Maar een aantal jaren geleden (ik denk in 1997) zullen ze het toch geweten hebben toen de heer Christian Rodrigues met z'n luchtballon tegen de kerktoren vloog. ;D ;D

razzle_dazzle

Momenteel een heldere hemel met enkele grijze wolken maar vooralsnog geen regen. Wel een redelijk hevige zuidwesten wind en vrij zachte temperaturen.

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 25 september 2005 - 13:22:27
Momenteel een heldere hemel met enkele grijze wolken maar vooralsnog geen regen. Wel een redelijk hevige zuidwesten wind en vrij zachte temperaturen.

Tot zover het weerbericht vanuit Hasselt  :D ;D :D ;D :D ;D

Citaat van: Jasper op 25 september 2005 - 11:58:07
Wat vind je van de cumulusbewolking vanhet moment? :P

Ik zal eens vragen of hij er wat over post, het is een echte weerfreak zoals ik een F1 freak ben  ;)

Ferrari 2010

Momenteel hangt er hier een stevige bewolking waar af en toe de zon zen slag kan slaan...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie


The REAL BUTTON Freak

Er hangt een hoge druk gebied boven de azoren; en dankzij de zwangershap van Sabine zit heel oost Europa met een eclipse van jewelste  :D

Jasper

Regen regen regen. Ik was nat toen ik met de fiets thuiskwam van school. :(

razzle_dazzle


Ferrari 2010

Morgen en vrijdag gelukkig zo goed als droog :D I ga op uitdaging, met de fiets ::) spannend :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Vrijdag heb ik geen school dus ik hoop maar dat het goed weer is. ;)