Wat ooit A1Ring was

Gestart door Doefie, 22 september 2005 - 21:45:50

« vorige - volgende »

Eric

Citaat van: Schumi 2005 op 23 september 2005 - 16:27:20
En waarom is dat buiten europa dan niet zo? Vragen ze dan minder aan aziatische landen ofzo? Bernies bank moet daarbij toch ook miljardair blijven? :-\

Die landen willen zich profileren naar de Westerse wereld, maar ze weten niet wat ze over hun trekken...Maleisië begint het stillaan door te hebben, zo goed loopt het daar niet hé...

Juan Pablo

ik heb A1 ring nooit echt gemogen, en ik vindt de verbetering van hockenheim toppie, al halen ze er wat karakteritsieke weg

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Bjorn

Het doet veel pijn om de A1-ring er zo bij te zien liggen. Héél spijtig. Op dit circuit heb ik de mooiste momenten beleeft in de F1!!
De Mens: In Het Gras![/color]

Jasper

Citaat van: KVDracer op 23 september 2005 - 23:39:18
De A1 was inderdaad één van de mooiste en tofste circuits. Enkele interessante races op gezien. Want de circuits da ze nu aanlegge, das om te :'( zenne. Het vroegere Hockenheim was ook nog zo een race circuit. Nu ist precies een achtbaan, daar moete ook alle karrekes achtereen blijve :-\

Hola, als je zegt dat ze op het nieuwe Hockenheim niet kunnen inhalen, moet je dringend nog eens de races van de voorbije jaren bekijken hoor! De nieuwe Hockenheimring is een uitstekend circuit, de oude was nog beter. Dus het is jammer dat hij veranderd is, maar het is geen drama.

Rippie

Is het niet zo dat Dieter Mateschitz de A1 Ring wilde verbouwen, al begonnen was, maar geen toestemming kreeg? Dat het daarom zo'n zooitje is daar?  :-\
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jasper

Van een verbouwing heb ik ook wel eens iets gezien. Het zou gaan om een extra stuk circuit, waarbij je bij de tweede bocht (hairpin, misschien wel de moeilijkste bocht van het circuit) in plaats van naar rechts naar links zou draaien, daar een toertje zou doen en dan weer op het originele circuit zou terechtkomen.

Dat het Mateschitz was die dat wilde realiseren, wist ik niet (is hij de eigenaar van het circuit?).

JVA


Bjorn

Citaat van: JVA op 24 september 2005 - 12:21:34
Hier misschien eens een kijkje nemen:

http://www.projektspielberg.at/

Duits is helaas niet mijn sterkste taal.  :-\
Maar die man ging er inderdaad het één en ander aan veranderen/opknappen maar de buurt was tegen. En helaas lijkt dat 'de buurt' daar nogal veel te zeggen heeft...
De Mens: In Het Gras![/color]