Wat nu met Sato?

Gestart door IVY440, 22 september 2005 - 09:53:13

« vorige - volgende »

IVY440

Nu Button bevestigd is bij BAR, wat moet er gebeuren met Takuma Sato?
OK, hij doet mss soms controversiële acties maar hij knalt er soms ook wel eens mooie acties uit. Gaan we dit alles moeten missen of is er nog ergens plaats voor een arme Jap?

Supermariobros

BAR probeert een andere job voor hem te zoeken, maar een racezitje bemachtigen voor volgend jaar wordt een heel lastig karwei.

Hoe dan ook, ik zal hem niet missen, ik bljf het een brokkenpiloot vinden.

Eric

verleden jaar reed hij een mooi seizoen, dit seizoen gaat het echter niet goed voor Sato.
Tja, hij haalt al eens domme dingen uit, maar het is zeker geen slechte piloot, een racezitje voor volgend jaar...ik vrees er voor  :-\

The REAL BUTTON Freak

mischien bij een nieuw bridgstene team, williams?

Doefie

Ik zal Sato niet missen. Hij is geen slechte coureur, anders geraak je niet in de Formule 1, maar ik heb hem nooit graag zien rijden. Ik zal er niet rouwig om zijn als hij uit de Formule 1 is...

Citaat van: The REAL Freak op 22 september 2005 - 12:14:21
mischien bij een nieuw bridgstene team, williams?

Wauw, een nieuwe bandenfabriekant?  ;D


Eric

Citaat van: The REAL Freak op 22 september 2005 - 14:42:03
Yep en volgend jaar ook Badyear banden

zijn dat die nieuwe banden van Bad Irv?  ;D ;D

Doefie

Citaat van: Eric op 22 september 2005 - 16:24:38
Citaat van: The REAL Freak op 22 september 2005 - 14:42:03
Yep en volgend jaar ook Badyear banden

zijn dat die nieuwe banden van Bad Irv?  ;D ;D

Om toch maar terug in de Formule 1 te geraken  ;D

Juan Pablo

uit de f1, en nooit meer terug :p

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Missen zal ik hem niet, maar hij bracht wel altijd wat leuks op mijn tv. En uiteindelijk is dat waarvoor ik naar de F1 kijk. :) Maar dat hij met z'n flaters andere rijders uit de race kegelt is wel minder fijn, en daarom zal ik hem dus niet missen. ;)

KVDracer

Blijkbaar zou Midland hem wille  :o Geef mij dan toch maar Davidson zenne. Mss minder race ervaring, maar denk toch dat hem meer talent heeft. Maar mss dat Midland Satol wil, voor Toyota te plezieren. Japanners zijn nogal redelijk fel aan elkaar gehecht.a

Eric

Citaat van: KVDracer op 24 september 2005 - 16:56:57
Blijkbaar zou Midland hem wille  :o Geef mij dan toch maar Davidson zenne. Mss minder race ervaring, maar denk toch dat hem meer talent heeft. Maar mss dat Midland Satol wil, voor Toyota te plezieren. Japanners zijn nogal redelijk fel aan elkaar gehecht.a

volgens de RTBF zouden er geruchten zijn dat Sato bij Jordan-Midland terecht kan...en dankzij Toyota.
KVDracer misschien een job gaan zoeken als helderziende?  ;D ;)

KVDracer

Neeneen, khad da geleze op ne concurrerende site   :D Ma ik kan wel altij is men vacature binne sture  8)

dj Peter

Hoe eerder deze brokkenmaker vertrekt hoe liever

lieven

wat nu met Sato?
In de vuilbak olé olé :D