Albers tekent bij Jordan/Midland F1

Gestart door Juan Pablo, 12 september 2005 - 14:43:18

« vorige - volgende »

Juan Pablo

 :) :),

we zien dus albers ook volgend jaar terug in de f1, kolles heeft het bekendgemaakt : :-*

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The REAL BUTTON Freak

Nou ja, als midland een beetje deftig voor de dag komt kan dat goed komen. Maar het kan ook het seizoen van de laatste kans worden.

Rippie

Bron?

Heb nog nergens de officiële bevestiging gezien..
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Ferrari 2010

is al oud nieuws, was een weke geleden in het nieuws. Omdat dit een topic ene gewoon nieuwsbericht was dat iedereen al zag aankomen had dit topic niet veel waarde en reageerde niemand. Je kan moeilijk voor iedere transfer ene topic openen, zeker zo een transfers...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Rippie

Citaat van: Schumi 2005 op 21 september 2005 - 19:33:52
is al oud nieuws, was een weke geleden in het nieuws. Omdat dit een topic ene gewoon nieuwsbericht was dat iedereen al zag aankomen had dit topic niet veel waarde en reageerde niemand. Je kan moeilijk voor iedere transfer ene topic openen, zeker zo een transfers...
Oeps.. zag de datum van de eerste post niet...  :-[
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jasper

Ik zag liever Doornbos in een F1-race rijden. Nu ja, hopelijk kan hij een testrol vastkrijgen. Maar waar?

Midland heeft Albers, probeert Davidson in de race-wagens te krijgen, is in onderhandeling met Monteiro.
Bij BAR gaat Davidson misschien weg maar dan zou Sato zijn rol weer overnemen.
Ferrari en McLaren zijn uitgesloten.
Bij Renault hebben ze Franck Montagny, en mocht die vertrekken, hebben ze Heikki Kovalainen.
Williams heeft nog een racezitje vrij. Waarschijnlijk voor Pizzonia. Ze hebben Gené nog als testrijder, misschien willen ze er nog een tweede.
Bij Toyota rijders genoeg: Ralf, Trulli en Zonta zullen wel blijven.
BMW? Massa is weg, Villeneuve zal wel aanblijven, Heidfeld neemt het andere zitje in. Wie hebben ze nu eigenlijk als testrijder? Neel Jani komt misschien nog in aanmerking. Maar Doornbos misschien ook.
En dan heb ik bewust de beide Red Bull-teams voor laatst gehouden. Bij RBR heeft men Coulthard en Klien. Wie zal testen? Speed en Liuzzi gaan naar RBL (Red Bull Light), dus hebben ze eigenlijk nog twee testplaatsen vrij met de twee teams samen. Ik kan niet meteen iemand bedenken die hiervoor in aanmerking komt. Ik zie Doornbos dan ook waarschijnlijk bij RBL aan de slag gaan als vrijdagcoureur. Maar dat is zeker geen vooruitgang. :(

The Iceman

Citaat van: Jasper op 23 september 2005 - 22:56:11
Williams heeft nog een racezitje vrij. Ze hebben Gené nog als testrijder,
Gené, die zit al een tijdje bij Ferrari als testrijder !  ;)

KVDracer

Citaat van: Snekuem op 24 september 2005 - 12:50:19
Citaat van: Jasper op 23 september 2005 - 22:56:11
Williams heeft nog een racezitje vrij. Ze hebben Gené nog als testrijder,
Gené, die zit al een tijdje bij Ferrari als testrijder !  ;)

De testrijders bij Williams zijn Pizzonia, Rosberg en Piquet.

Jasper

Aan Rosberg en Piquet dacht ik ook, maar ik denk eerlijk gezegd dat beiden niet veel zin hebben in een testrol...