Bentley Continental Flying Spur

Gestart door Bjorn, 06 september 2005 - 19:04:02

« vorige - volgende »

Martin

Citaat van: Bjorn op 28 november 2005 - 18:15:04
Ziezo, de Bentley werd aangekocht door Dhr. .... en staat op regelmatige tijdstippen op m'n tankvloer.  :) Toch wel een indrukwekkende wagen hoor. In het donkergroen, héél mooi kleur voor die wegen, en een prachtig motorgeluid. Ook het interieur is adembenemend! 8 miljoen BEF heeft hij ervoor neergeleg. Je kan er al een klein huis mee kopen!  ;) :)

Reken je nog steeds in BEF Björn?
Ik dacht we die een aantal jaren geleden hadden afgeschaft. ;)

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Bjorn op 28 november 2005 - 18:15:04
Ziezo, de Bentley werd aangekocht door Dhr. .... en staat op regelmatige tijdstippen op m'n tankvloer.  :) Toch wel een indrukwekkende wagen hoor. In het donkergroen, héél mooi kleur voor die wegen, en een prachtig motorgeluid. Ook het interieur is adembenemend! 8 miljoen BEF heeft hij ervoor neergeleg. Je kan er al een klein huis mee kopen!  ;) :)

Daar kan je al een groot huis voor kopen ook hoor, je moet alleen zien waar.

Bjorn

Citaat van: Martin op 29 november 2005 - 10:13:13
Citaat van: Bjorn op 28 november 2005 - 18:15:04
Ziezo, de Bentley werd aangekocht door Dhr. .... en staat op regelmatige tijdstippen op m'n tankvloer.  :) Toch wel een indrukwekkende wagen hoor. In het donkergroen, héél mooi kleur voor die wegen, en een prachtig motorgeluid. Ook het interieur is adembenemend! 8 miljoen BEF heeft hij ervoor neergeleg. Je kan er al een klein huis mee kopen!  ;) :)
Grote bedragen wel ja, is makkelijker  ;)
Reken je nog steeds in BEF Björn?
Ik dacht we die een aantal jaren geleden hadden afgeschaft. ;)
De Mens: In Het Gras![/color]

Jasper

Citaat van: The REAL Freak op 29 november 2005 - 08:32:52
Om het met de woorden van Brusselmans te zeggen, "Bentley is de auto der auto's"
De auto der lelijke auto's zeker. Ach nee, dat was de Chrysler. Even verward. Deze kan er nog wel mee door. :)

Eric

Citaat van: Jasper op 30 november 2005 - 16:46:12
Citaat van: The REAL Freak op 29 november 2005 - 08:32:52
Om het met de woorden van Brusselmans te zeggen, "Bentley is de auto der auto's"
De auto der lelijke auto's zeker. Ach nee, dat was de Chrysler. Even verward. Deze kan er nog wel mee door. :)

Chrysler lelijke wagens?
verklaar dat eens?

Jasper


McChouffe

Citaat van: Jasper op 02 december 2005 - 21:43:22


Dit hoeft geen woorden.

Ok, de PT Cruiser is misschien niet de mooiste wagen die er is. Maar je kan de Crossfire - in mijn ogen - geen lelijke wagen noemen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Ik heb er al gereden. Een prachtwagen.
Ook de jaren 50 look vindt ik prachtig.
Maar € 21.000 is net iets te veel voor mij.

Jasper

Citaat van: McChouffe op 02 december 2005 - 23:48:19
Citaat van: Jasper op 02 december 2005 - 21:43:22


Dit hoeft geen woorden.

Ok, de PT Cruiser is misschien niet de mooiste wagen die er is. Maar je kan de Crossfire - in mijn ogen - geen lelijke wagen noemen.

De Crossfire is idd een mooie wagen. Wist niet dat dat een Chrysler was. :)

Eric

Citaat van: Jasper op 03 december 2005 - 17:22:40
Citaat van: McChouffe op 02 december 2005 - 23:48:19
Citaat van: Jasper op 02 december 2005 - 21:43:22


Dit hoeft geen woorden.

Ok, de PT Cruiser is misschien niet de mooiste wagen die er is. Maar je kan de Crossfire - in mijn ogen - geen lelijke wagen noemen.

De Crossfire is idd een mooie wagen. Wist niet dat dat een Chrysler was. :)
Viper is ook Chrysler...

Jasper

Vipers zijn dan doorgaans ook lelijk.

Eric


Jasper

Dat zijn nu toch echt niet de mooiste wagens die er zijn hé?

Maar goed, het ging over Bentley.


McChouffe

Citaat van: Eric
Viper is ook Chrysler...

Citaat van: Jasper
Vipers zijn dan doorgaans ook lelijk.

Allez Eric, ik had hem bijna overtuigd  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.