Bentley Continental Flying Spur

Gestart door Bjorn, 06 september 2005 - 19:04:02

« vorige - volgende »

Bjorn




Een nieuw machien(tje) die weldra te bezichtigen valt op m'n bezinestation. Grote baas Dumoulin zal er zich eentje aanschaffen. Met een klein beetje geluk kunnen we als kersverse trouwers in deze wagen een ritje maken.

Foto's + detailuitleg in de Autogids gezien en dat zag er veelbelovend uit.  ;D :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Ferrari 2010

Mooie wagen, wel spijtig dat hij niet van jouw is hé Bjorn, nu kan je alleen maar kijken en niet aankomen ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

ik heb het niet zo voor de achterkant...

deze is voor mij stukken mooier

Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 06 september 2005 - 19:52:56
ik heb het niet zo voor de achterkant...

deze is voor mij stukken mooier

Maar daar zie ik geen achterkant hoor ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Schumi 2005 op 06 september 2005 - 20:02:48
Citaat van: Eric op 06 september 2005 - 19:52:56
ik heb het niet zo voor de achterkant...

deze is voor mij stukken mooier

Maar daar zie ik geen achterkant hoor ;D ;D

allee omdat je aandringt...

Jasper


Roel

ik vind de vierdeurs er niet uit zien, de Continental GT daareentegen is een pareltje...
God save Mclaren

Bjorn

Let op, ik vind het ook niet zo'n knappe wagen, die die Eric toont is al de goeie richting uit. Maar toch, daar eens mogen inzitten en voelen hoe dat rijdt... daar ben ik al tevreden mee hoor.  ;) ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: Bjorn op 07 september 2005 - 13:20:25
Let op, ik vind het ook niet zo'n knappe wagen, die die Eric toont is al de goeie richting uit. Maar toch, daar eens mogen inzitten en voelen hoe dat rijdt... daar ben ik al tevreden mee hoor.  ;) ;D

je weet me wonen he ;D  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 06 september 2005 - 20:13:40
Citaat van: Schumi 2005 op 06 september 2005 - 20:02:48
Citaat van: Eric op 06 september 2005 - 19:52:56
ik heb het niet zo voor de achterkant...

deze is voor mij stukken mooier

Maar daar zie ik geen achterkant hoor ;D ;D

allee omdat je aandringt...

verschilt niet zo heel veel met die andere vind ik hoor. Die achterkant is te plat, is niets aan... En ik vind persoonlijk heldere lichtjes mooier :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bjorn

Citaat van: Eric op 07 september 2005 - 16:07:23
Citaat van: Bjorn op 07 september 2005 - 13:20:25
Let op, ik vind het ook niet zo'n knappe wagen, die die Eric toont is al de goeie richting uit. Maar toch, daar eens mogen inzitten en voelen hoe dat rijdt... daar ben ik al tevreden mee hoor.  ;) ;D

je weet me wonen he ;D  ;)

Yup, maar die zal niet passeren rond Brugge vrees ik.  ;) Had ik nu zelf mogen rijden... tja....  ;D ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: Bjorn op 08 september 2005 - 15:45:49
Citaat van: Eric op 07 september 2005 - 16:07:23
Citaat van: Bjorn op 07 september 2005 - 13:20:25
Let op, ik vind het ook niet zo'n knappe wagen, die die Eric toont is al de goeie richting uit. Maar toch, daar eens mogen inzitten en voelen hoe dat rijdt... daar ben ik al tevreden mee hoor.  ;) ;D

je weet me wonen he ;D  ;)

Yup, maar die zal niet passeren rond Brugge vrees ik.  ;) Had ik nu zelf mogen rijden... tja....  ;D ;D ;D

Ik zal het eens vragen aan mijn garagist, die verkoopt ook Bentley  8) ;)

Bjorn

Ziezo, de Bentley werd aangekocht door Dhr. .... en staat op regelmatige tijdstippen op m'n tankvloer.  :) Toch wel een indrukwekkende wagen hoor. In het donkergroen, héél mooi kleur voor die wegen, en een prachtig motorgeluid. Ook het interieur is adembenemend! 8 miljoen BEF heeft hij ervoor neergeleg. Je kan er al een klein huis mee kopen!  ;) :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: Bjorn op 28 november 2005 - 18:15:04
Ziezo, de Bentley werd aangekocht door Dhr. .... en staat op regelmatige tijdstippen op m'n tankvloer.  :) Toch wel een indrukwekkende wagen hoor. In het donkergroen, héél mooi kleur voor die wegen, en een prachtig motorgeluid. Ook het interieur is adembenemend! 8 miljoen BEF heeft hij ervoor neergeleg. Je kan er al een klein huis mee kopen!  ;) :)

8 miljoen BEF... :o
Voor die prijs kan je al "betere"/mooiere wagens kopen.

The REAL BUTTON Freak

Om het met de woorden van Brusselmans te zeggen, "Bentley is de auto der auto's"