GP van België

Gestart door Ferrari 2010, 05 september 2005 - 22:13:45

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: mike op 11 september 2005 - 13:23:04
Citaat van: Schumi 2005 op 11 september 2005 - 13:17:07
Hmmm, het is al 2 uur droog in Spa en de baan is 30°C warm. Dat betekent dat de baan bij de start droog zal zijn als het vanaf nu niet meer regent.
Laat die regen maar snel komen dan :P

Liefst wel pas na de start. En niet met bakken. Het beste is als het een tijdlang niet duidelijk is welke banden je best oplegt. Dan kunnen de echt goede rijders nog eens laten zien hoe ze in zo'n omstamdigheden de rest van het veld deklasseren.
ofdat het zowat wisselt, hard en zacht regenen door elkaar zodat de keuze om intermediates of echt regenbanden wel moeilijk word :)

Of nog leuker zou zijn: ene kant van het circuit goed nat, andere kant droog. ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

mike

Zopas gezien op LaUne: Het regent niet, maar de baan ligt WEL nat! Ferrari verwacht ook een stevige regenbui om 14:20.

Ferrari 2010

#62
Ik zie ook net dat het wel nat is. Ik dacht dat de baan na 2 uur en een temp van 30° wdel droog zou zijn. Misschien waren de gegevens op formula1.com livetiming niet up to date.

edit

ik had precies info van tijdens de kwali, maar de livetiming komt precies niet op gang, normaal zou de live commentaar toch bijna moeten beginnen.

aha, we zijn er, 21°C op de baan  :o


Er staat ook dat de Minardi's nog in de pit staan, wat zijn die van plan?  :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkie


Ferrari 2010

Citaat van: Raikkie op 11 september 2005 - 14:34:01
Amai ;D Actie genoeg :P
Dat kan je wel zeggen, zeker in de pitlane daarnet ;D
Maar die klote Sato grrrrrrrrrrr  >:( >:( >:(, al een geluk dat MS's wagen draaide, anders had Sato er met een pitstop en een drive trough vanaf gekomen  ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle


Raikkie

En ik dacht al dat Sato zijn leven gebeterd had , maar die is duidelijk nog altijd even  :D

Villeneuve is wel goed bezig de titelstrijd spannend te houden  ;D Geweldig  :P

razzle_dazzle


Raikkie

Citaat van: Razzle_dazzle op 11 september 2005 - 14:41:57
Ralfie anders ook  ;).
En hij toont nu ook aan dat droogweerbanden niet de juiste keuze zijn   ::)

Raikkie

Aan alle Ferrari-fans die op teamorders bij McLaren gehoopt hadden : Muahahahaha ;D

razzle_dazzle

Ai ai weer geen dubbel. :-\

Raikkie

 :o ::) :-\ :'( :'( :'( Pizzonia moet ook niet onderdoen voor Sato  >:( >:( >:(

Ferrari 2010

Citaat van: Raikkie op 11 september 2005 - 15:30:46
:o ::) :-\ :'( :'( :'( Pizzonia moet ook niet onderdoen voor Sato  >:( >:( >:(
Inderdaad, maar hoie is het eigenlijk gebeurd? Ik heb er geen goed beeld van gehad :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkie

#73
Citaat van: Schumi 2005 op 11 september 2005 - 15:34:02
Citaat van: Raikkie op 11 september 2005 - 15:30:46
:o ::) :-\ :'( :'( :'( Pizzonia moet ook niet onderdoen voor Sato  >:( >:( >:(
Inderdaad, maar hoie is het eigenlijk gebeurd? Ik heb er geen goed beeld van gehad :-\
Ik ook niet, maar Pizzonia was pas nog in de pits geweest en Monty reed toch op een veilige tweede plaats, dus ik veronderstel eigelijk dat het (voor één keer) eens niet de fout van Monty was...

*edit* Volgens RTL heeft Monty op de teamradio gezegd "I've been hit"...

dj Peter

#74
Citaat van: Raikkie op 11 september 2005 - 15:17:52
Aan alle Ferrari-fans die op teamorders bij McLaren gehoopt hadden : Muahahahaha ;D
Aan alle McLaren-fans die op een één-twee gehoopt hadden: MUAHAHAHA  :P
Wat een ongelooflijke oen is die Jap van een Sato! Ik kan Michael geen ongelijk geven om hem een tik op z'n helm te verkopen,maar tja: that's racing. De schuiver van Fisi was spectaculair-al hoopte ik stiekem dat het Fernando was... Al bij al vond ik het een race die de moeite waard was om te zien, en ik ben blij dat Kimi gewonnen heeft.En hem wens ik de titel toe.