GP van België

Gestart door Ferrari 2010, 05 september 2005 - 22:13:45

« vorige - volgende »

FerrariMan

#30
Morgen 95% kans op neerslag, zondag 80%.

Wie weet staat zondag om half vier wel een Duitser in een rood pakje te vieren op de hoogste trap.

Het zou tof zijn.

Maar ik voorspel dat de race niet door zal gaan als het zo blijft, met zo'n slechte zichtbaarheid...

Ferrari 2010

hmm, en wat dan? helemaal geen race? Ik heb nog nooit meegemaakt dat een race afgelast wordt. Dit zou slechte reclame zijn voor de GP, want de bezoekers zullen niet terugebtaald worden als het zover komt. Met de gekende weersomstandigheden in Spa zullen dus weinig mensen het nog wagen hun geld er in te steken. ook al omdat hij zo duur is...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Schumi 2005 op 09 september 2005 - 16:28:39
hmm, en wat dan? helemaal geen race? Ik heb nog nooit meegemaakt dat een race afgelast wordt. Dit zou slechte reclame zijn voor de GP, want de bezoekers zullen niet terugebtaald worden als het zover komt. Met de gekende weersomstandigheden in Spa zullen dus weinig mensen het nog wagen hun geld er in te steken. ook al omdat hij zo duur is...

Geen race...dat zou fraai zijn voor het F1...eerst de klucht in de USA en dan hier...
Bernie zal ze wel doen racen, al was het achter de safety car. ;D

Ferrari 2010

ajah, start achter de safetycar en finish achter de safety-car. Dan komt het pas echt op pitstrategie en snelheid van de safety-car aan ;D Maar dan kijken ze toch gewoon naar elkaar, en dan beide wagens in dezelfde ronde pitten. Degene die dan op een 1-stopper zit is het slimste ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

De regen aan de luchthaven van Florennes wordt vooral verwacht om 20u 's avonds op zondag. Tijdens de race enkele druppels. Temperatuur van iets minder dan 20°C in de schaduw op twee meter boven de grond. Oostenwindje van een viertal knopen ofwel 7.4km/h.

Morgenmiddag wordt het volgens de AVN zelfs nog mooi weer met om 14.00u een bewolking van slechts 10% van de hemel. Ook op zaterdag komt de regen 's avonds.

jandr

Citaat van: Snekuem op 07 september 2005 - 10:14:23
Citaat van: Eric op 07 september 2005 - 08:44:06
Citaat van: marc189 op 07 september 2005 - 00:15:42
Hallo
Ja er is een pitwalk op donderdag van 10.00 tot 13.00 en van 16.00 tot 18.30
Je moet er wel een kaartje voor hebben

voorzie je maar op een stevige wandeling voor je ook maar een glimp kunt zien van de pits...tenminste als ze weer doen zoals verleden jaar...de klucht continues in Francorchamps.
Inderdaad dat was wel even wandelen, stevige hellingskes  >:(. I.p.v. de gewone ingang te openen stuurden ze je helemaal rond. Typisch Belgisch. Ben al bang voor een vrijdag, toen was het ook een lange tijd aanschuiven voor je binnen was met al die gratis tickets. Hopelijk hebben de organisatoren geleerd uit hun fouten van vorig jaar. Ticketverkoop gaat niet echt zoals het hoort. Het regent aanbiedingen via HLN en Skynet !


Waar vind ik die aanbiedingen?

Jasper

De voorbije maanden bijna elk weekend in Het Laatste Nieuws: tickets Bronze voor halve prijs, wat een aanbiedeing!!! Kosten ze nog 100 euro. ::) ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 09 september 2005 - 21:07:51
De voorbije maanden bijna elk weekend in Het Laatste Nieuws: tickets Bronze voor halve prijs, wat een aanbiedeing!!! Kosten ze nog 100 euro. ::) ;D
Niet alleen HLN, ook GVA en dus waarschijnlijk ook HBVL. Telkens zo de ene kant van een bladzijde over de hele hoogte. Het blijft inderdaad duur, ze zouden beter de prijzen altijd zo doen, ik denk dat er veel meer volk op zou afkomen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P7665_0_1_0

Hoe kan dat nu?
Hij rijdt zijn vorige race in de punten uit, en mag dan normaal geen motor wissel doen. Dan wisselt hij hem voor zen eerste rond en krijgt hij geen straf?!? Dan kan je toh gewoon elk week-end een nieuwe motorsteken?!?

(Om misverstanden te vermijden: het draait hier bij niet erom wie het is, het gaat om dat dit mag of niet)


Edit:
Ik ben er al uit, hij mocht zo te sien sowieso met een nieuwe motor starten. Vandaar uiteraard.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

DJK

Inderdaadn, hij mocht zowiezo al van motor wisselen en hij had nog geen meter gereden met die motor. Zolang je nog niet op de baan bent geweest mag je (op voorwaarde dat je dus een nieuwe mag steken) 100x van motor wisselen..

Supermariobros

Citaat van: DJK op 10 september 2005 - 08:59:21
Inderdaadn, hij mocht zowiezo al van motor wisselen en hij had nog geen meter gereden met die motor. Zolang je nog niet op de baan bent geweest mag je (op voorwaarde dat je dus een nieuwe mag steken) 100x van motor wisselen..

Zo is het, had ik er bij moeten vermelden  :-[ :-[ :-[ Maar het artikel komt erop neer dat hij geen tienstartplaatsen verliest omdat hij geen enkele ronde gereden had.

Heb ondertussen het artikel wat aangepast voor alle duidelijkheid.

Doefie

Mooie kwalifcatiesessie, McLaren op de eerste startrij, zou (hopelijk) wel eens een dubbelwin te zijn.

razzle_dazzle

Morgen regen en een overwinning voor Schumacher.

Jasper

Leg me nu eens uit waarom Schumacher plots zou kunnen winnen als het regent. ???

viperke82

omdat het dan niet meer uitmaakt hoe snel je wagen is, de ervaring en stuurmanskunst telt dan