GP van België

Gestart door Ferrari 2010, 05 september 2005 - 22:13:45

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2005 op 26 september 2005 - 21:49:12
Citaat van: McChouffe op 26 september 2005 - 20:57:28
Dus de move van Ferrari tijdens de GP van Groot-Brittannië 1998 waar Schumacher won in de pits, was ook een slimme tactische zet?
En die move was? Ik keek toen nog niet, maar wil het wel weten...
Schumacher nam zijn stop & go in de pits in de laatste ronde terwijl hij aan de leiding reed. Op die manier kon hij zijn P1 behouden en de race winnen vanuit de pits.

Mikacouli

Citaat van: Benny Dict op 26 september 2005 - 22:08:00
Citaat van: Mikacouli op 26 september 2005 - 21:10:39
Citaat van: Benny Dict op 26 september 2005 - 17:49:35
Snekuem, ik vond het ook heel goed gevonden. En zo'n dingen moedig ik alleen aan. Maar had MS het gedaan, dan waren mensen als jij en Mikacouli en co de eersten om te klagen over onsportiviteit. En je weet het ;)
Je zal ver mogen zoeken om iets te vinden waar ik zei dat iets onsportief was.
Als ik het goed voor heb dan kom jij vaak met dingen op de proppen waar je de mensen uitdaagd.

Je weet wel dat ik het anders bedoel! Met uitdagen dan bedoel ik in het 'alonso kampioen' topic. Je lokt gewoon reacties uit! In het verleden liet ik er me aan vangen, nu lach ik het gewoon weg.

Ik vergeet gewoon niet snel wat mensen zeggen. Moest ik aan de archieven kunnen dan kon ik je al duizenden keren confronteren met je eigen posts. Jij noemt dat uitdagen, ik noem dat onthouden.  :)

Jasper

Citaat van: McChouffe op 26 september 2005 - 20:57:28
Dus de move van Ferrari tijdens de GP van Groot-Brittannië 1998 waar Schumacher won in de pits, was ook een slimme tactische zet?
Een verdomd slimme en smerige.

Net als die van Kimi een slimme en smerige zet was. Maar beide zijn volgens de regels. Jammer dat de FIA er nu achter zit. ::)

phil69

Ik vraag mij eigenlijk soms af waarom er geen enkel team geprobeerd heeft om in een race hun motor op te offeren om de andere race te winnen. k'dacht daarbij aan een subtopper als Bar, Toyota...met een motor die het maar 1 race zou volhouden.

In t'middenseizoen dacht ik zelfs dat McLaren zo bezig was maar een tikkeltje anders dan.
- Race winnen
- dan motor het laten begeven tijdens de VT's vd race erachter
-10 plaatsen achteruit
-en vanaf die plaats proberen te winnen met glansnieuwe motor
- en weer opnieuw
???