GP van België

Gestart door Ferrari 2010, 05 september 2005 - 22:13:45

« vorige - volgende »

The Iceman

Citaat van: Mikacouli op 06 september 2005 - 14:17:23
Ze voorspellen niks anders dan regen voor dit weekend? Zal weer leuk worden in spa :-\ Zullen maar regenkledij gaan kopen  ;D
Dan heb ik goed gegokt dit jaar met die overdekte tribune  ;D ;D ;D

Eric

Citaat van: Snekuem op 06 september 2005 - 22:19:59
Citaat van: Mikacouli op 06 september 2005 - 14:17:23
Ze voorspellen niks anders dan regen voor dit weekend? Zal weer leuk worden in spa :-\ Zullen maar regenkledij gaan kopen  ;D
Dan heb ik goed gegokt dit jaar met die overdekte tribune  ;D ;D ;D

Ik ook...ik kijk vanuit mijn zetel  ;D  ;D

marc189

Hallo
Ja er is een pitwalk op donderdag van 10.00 tot 13.00 en van 16.00 tot 18.30
Je moet er wel een kaartje voor hebben

Eric

Citaat van: marc189 op 07 september 2005 - 00:15:42
Hallo
Ja er is een pitwalk op donderdag van 10.00 tot 13.00 en van 16.00 tot 18.30
Je moet er wel een kaartje voor hebben

voorzie je maar op een stevige wandeling voor je ook maar een glimp kunt zien van de pits...tenminste als ze weer doen zoals verleden jaar...de klucht continues in Francorchamps.

The Iceman

Citaat van: Eric op 07 september 2005 - 08:44:06
Citaat van: marc189 op 07 september 2005 - 00:15:42
Hallo
Ja er is een pitwalk op donderdag van 10.00 tot 13.00 en van 16.00 tot 18.30
Je moet er wel een kaartje voor hebben

voorzie je maar op een stevige wandeling voor je ook maar een glimp kunt zien van de pits...tenminste als ze weer doen zoals verleden jaar...de klucht continues in Francorchamps.
Inderdaad dat was wel even wandelen, stevige hellingskes  >:(. I.p.v. de gewone ingang te openen stuurden ze je helemaal rond. Typisch Belgisch. Ben al bang voor een vrijdag, toen was het ook een lange tijd aanschuiven voor je binnen was met al die gratis tickets. Hopelijk hebben de organisatoren geleerd uit hun fouten van vorig jaar. Ticketverkoop gaat niet echt zoals het hoort. Het regent aanbiedingen via HLN en Skynet !

Doefke

Ja mannekes,

Mijnen eerste GP life ! ! ! ! ikkben is benieuwd. Ik vertrek morgen naar spa se,voor de pitwalk. dan kampere en zo veel mogelijk genieten. We maken er het beste van.

Als de ticketverkoop niet vlot, wil dit zeggen dat er minder volk is..wil dit zeggen dat ik meer plaats heb op circuit ! Y E S S S ! ! !

Ik hoop op goei weer, wie er wint doet er niet toe, goei weer voor goei fotokes en ne goeie sfeer ! !

We're gonna have fun ! ! !
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Alan Blues

Citaat van: Doefke op 07 september 2005 - 11:54:45
Ja mannekes,

Mijnen eerste GP life ! ! ! ! ikkben is benieuwd. Ik vertrek morgen naar spa se,voor de pitwalk. dan kampere en zo veel mogelijk genieten. We maken er het beste van.

Als de ticketverkoop niet vlot, wil dit zeggen dat er minder volk is..wil dit zeggen dat ik meer plaats heb op circuit ! Y E S S S ! ! !

Ik hoop op goei weer, wie er wint doet er niet toe, goei weer voor goei fotokes en ne goeie sfeer ! !

We're gonna have fun ! ! !

Vergeet je oordopjes niet!  :)

supersteven

mijn voorspelling

1 Kimi Raikonen
2 Juan Pablo Montoya
3 Jarno Trulli

De Renaults moeten opgeven omdat ze de Raidillion niet opgeraken
let the sunshine shine in your heart

IVY440

Citaat van: Alan Blues op 07 september 2005 - 12:52:03
Citaat van: Doefke op 07 september 2005 - 11:54:45
Ja mannekes,

Mijnen eerste GP life ! ! ! ! ikkben is benieuwd. Ik vertrek morgen naar spa se,voor de pitwalk. dan kampere en zo veel mogelijk genieten. We maken er het beste van.

Als de ticketverkoop niet vlot, wil dit zeggen dat er minder volk is..wil dit zeggen dat ik meer plaats heb op circuit ! Y E S S S ! ! !

Ik hoop op goei weer, wie er wint doet er niet toe, goei weer voor goei fotokes en ne goeie sfeer ! !

We're gonna have fun ! ! !

Vergeet je oordopjes niet! :)

Flauwe, ik ga zonder dopjes, enjoy the sound :p
Mag iedereen met een weekend ticket in de pit of voor wie is de pitwalk?

Eric

Citaat van: IVY440 op 07 september 2005 - 15:57:36
Citaat van: Alan Blues op 07 september 2005 - 12:52:03
Citaat van: Doefke op 07 september 2005 - 11:54:45
Ja mannekes,

Mijnen eerste GP life ! ! ! ! ikkben is benieuwd. Ik vertrek morgen naar spa se,voor de pitwalk. dan kampere en zo veel mogelijk genieten. We maken er het beste van.

Als de ticketverkoop niet vlot, wil dit zeggen dat er minder volk is..wil dit zeggen dat ik meer plaats heb op circuit ! Y E S S S ! ! !

Ik hoop op goei weer, wie er wint doet er niet toe, goei weer voor goei fotokes en ne goeie sfeer ! !

We're gonna have fun ! ! !

Vergeet je oordopjes niet! :)

Flauwe, ik ga zonder dopjes, enjoy the sound :p
Mag iedereen met een weekend ticket in de pit of voor wie is de pitwalk?

yep, verleden jaar was dat toch zo...dus nu ook waarschijnlijk.
Voor zij die de eerste keer gaan, eerst zonder oordopjes luisteren...een lekker kippevel moment.
Veel plezier allemaal ginder in de Ardennen en het mooie circuit

Doefke

oordopjes neem ik wel mee, !!!

Voor misschien 10 minuten kan ik da aan zonder, maar 2 uur ! ! ! Ik ben niet gek hoor ! !  !
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Alan Blues

Ik heb al permanent geruis in beide oren door te veel electrische gitaar te spelen en te veel naar té luide optredens te gaan. Ik wil het niet nog erger maken...  ???

Doefie

Ik heb de laatste jaren in Spa-Francorchamps en Zolder zonder oordopjes rondgelopen, nooit last van gehad. Bij overdekte tribunes is het wel aan te raden, maar open tribunes vallen erg goed mee.

Mikacouli

ik draag ook geen oordopjes hoor. Er is geen mooier geluid dan het geluid van een F1wagen! Wat zal ik weer genieten als ik morgen(donderdag) die motor weer zal horen draaien tijdens een testje. Natuurlijk is het anders of ze rijden maar het is toch een kippevelmoment.
Binnen een paar uur vertrek ik richting spa  :P Morgen sta ik alvast al aan de poort wanneer ze openen  ;)

FerrariMan

Vanavond op La Deux, "Historique du GP de Francorchamps", vanaf 20:15u.