Meest spectaculairste crash van 2005

Gestart door Juan Pablo, 17 oktober 2005 - 17:00:39

« vorige - volgende »

Welke 2 crashes waren het spectaculairst in het jaar 2005?

GP Maleisie: Fisichella v.s. Webber
GP Monaco: Ralf Schumacher
GP Europa: Kimi Raikkonen
GP USA: Ralf Schumacher
GP Frankrijk: Christijan Albers
GP Hongarije: Christian Klien
GP Hongarije: David Coulthard
GP Belgie: Giancarlo Fisichella
GP Brazilie:Williams v.s. Coulthard
GP Japan:Juan Pablo Montoya
GP China: Narain Karthikeyan

Doefie

Citaat van: Juan Pablo op 18 oktober 2005 - 11:45:25
bwah, we hebben ook nog een aantal takeoff's gezien, zoals Villeneuve in 2001 in Australie (volgens mij ging ie toen ook over de kop) en Ralf in 2002, Fisico in monaco vorig jaar, Trulli in Silverstone, dus dat zijn er toch nog wel een paar  :)

Villeneuve vloog toen 4-5x over kop. Ralf vloog de lucht in, maar ging niet over kop. De twee anderen wel.

Jasper

Burti in Duitsland 2001, ging die ook niet over de kop?

IVY440


phil69

die van kartikejan (kblijf proberen zn naam te schrijven, he ;D) in China vond ik de hevigste crash.
Maar kheb niet gestemd, nie voor een crash   ;)

Juan Pablo

het blijft gewoon entertainment hoor, als jij in Spa bent en in een bocht zit, dan hoop je toch ook dat er een paar afvliegen!?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros

Citaat van: Phil69 op 18 oktober 2005 - 21:46:00
die van kartikejan (kblijf proberen zn naam te schrijven, he ;D) in China vond ik de hevigste crash.

Karthikeyan  ;)

Ferrari 2010

Die van DC was spectaculair, maar die van CK was toch spectaculairder vind ik. Dus die van CK.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

QMaverick

De flat spot van Kimi, mooie opbouw, iedereen wist dat het eraan zat te komen en toen die dan eindelijk kwam was het toch een verrassing  :) Erg Spectaculair.

En als ik mij niet vergis: Coulthard die zijn voorwielophanging aan stukken reed op wat losse onderdelen op de baan. Was ook wel een leuke, onverwacht maar zeer effectief.  ::)
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl