Champions League '05-'06

Gestart door razzle_dazzle, 10 augustus 2005 - 18:19:30

« vorige - volgende »

Wie wint de Champions League?

Barcelona
7 (70%)
AC Milan
2 (20%)
Arsenal
1 (10%)
Villareal
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

Mikacouli

Citaat van: Raikkonen MASTER op 03 november 2005 - 14:33:54

Denk je dat Club beter zou doen dan Anderlecht?
I'm sure!

En Jasper, als je de wedstrijd niet gezien hebt kan je niet oordelen dus ...
Club heeft oververdiend gewonnen.

En scoren uit geen kansen? komaan. Hoe noem je de goal van verheyen dan. Om te vergelijken met anderlecht, heb nog zo geen goal gezien van hen dit jaar. Kom aub zo niet af. Ik weet dat het frustrerend is 0 op 36 halen. Jammer voor het imago van het Belgisch voetbal :-\

Hamilton MASTER

Ik zei in mijn post dat de 3de goal de enige was die een kans was...
De goal van Verheyen dus.

De goal van Wilhelmsson was mooi.

Trouwens je gaat me niet zeggen dat Club dit seizoen veel kansen creeërt. Laat staan goals maakt.
Als je op 12 speeldagen maar 17 goals maakt, sta je niet echt ver.
Zelfs Roeselare heeft 20 goals gemaakt.

Club incasseert per 17 gemaakte goals, ook 13 tegengoals. Wij hebben 31 gemaakte goals en 11 tegen. Een positief doelsaldo van 20.

Neen tegen Liverpool, Chelsea, Betis, Inter, Bremen of Valencia hadden jullie het niet veel beter gedaan.
Denk je het toch, pak dan punten in Juventus.



razzle_dazzle

Allez, een Belgische overwinning en sommigen denken al dat we terug zijn  :). Het feit dat Belgische ploegen moeite hebben met ploegen uit de zwakke Oostenrijkse competitie zegt genoeg. Wij behoren samen tot de zwakke broertjes in de Champions League, samen met nog wat gedrochten uit Zwitserland en misschien Turkije en Griekenland. Het feit dat Anderlecht, ondanks het goede spel, geen enkele fatsoenlijke kans kon afdwingen benadrukt dit nog meer. Beste tweede helft van Liverpool? Betis speelde ook zijn beste eerste helft tegen Anderlecht...toeval? Ik dacht het niet.

Mikacouli

Citaat van: Raikkonen MASTER op 03 november 2005 - 17:04:51
Ik zei in mijn post dat de 3de goal de enige was die een kans was...
De goal van Verheyen dus.

De goal van Wilhelmsson was mooi.

Trouwens je gaat me niet zeggen dat Club dit seizoen veel kansen creeërt. Laat staan goals maakt.
Als je op 12 speeldagen maar 17 goals maakt, sta je niet echt ver.
Zelfs Roeselare heeft 20 goals gemaakt.

Club incasseert per 17 gemaakte goals, ook 13 tegengoals. Wij hebben 31 gemaakte goals en 11 tegen. Een positief doelsaldo van 20.

Neen tegen Liverpool, Chelsea, Betis, Inter, Bremen of Valencia hadden jullie het niet veel beter gedaan.
Denk je het toch, pak dan punten in Juventus.
Dat was in het begin van het seizoen. Nu loopt alles beter. Het was normaal na het vertrek van de helft van onze basisploeg en het missen van rune Lange. Ook de speelstijd van Caje is totaal anders dan die van Sollied.
Ons spel is nu het beste van België de laatste 2-3 weken, niet te ontkennen. Ook op Anderlecht waren we de betere ploeg en als we onze vele kansen afmaakten dan hadden we gewonnen. Nu komt Lange er terug bij en heeft Portillo zijn draai gevonden. Dat beloofd.

FerrariMan

De match van brugge vergelijkingen met die van Anderlecht is onzin...................Liverpool en Wenen....

Mooi voor Brugge...Juve gaat nu voluit voor de drie punten gaan om zich te kunnen plaatsen en eindelijk zonder Zlatan...die geen plaats in de basis hoort te hebben.

The REAL BUTTON Freak

Ik ben geen fan van beide (aangezien ik een Antwerp supporter ben), maar Europees gezien heb ik meer respect voor Club, ze gaan er ook meer voor, Anderlecht komt met de staart tussen de benen op het veld.

Het vertrouwen bij blauw zwart is groot en ik zie ze nog stunten tegen Juventus.

Want ook in de competitie zal Brugge nog over Anderlecht wippen.

Hamilton MASTER

Weet ik niet.
Ik hoop dat Club nog kan stunten. Maar zoals al gezegd werd. Wenen is niet de grootste tegenstander. Anderlecht versloeg ook Slavia Praag in de voorrondes...

Ik kan niet voorspellen wie het beste voetbal zal spelen en dergelijke.
Je moet wel weten dat wij met een totaal vertimmerde verdediging speelden, bijna de hele competitie al.
De Man doet zijn werk goed maar het is toch anders dan bijvoorbeeld een Juhazs of een Tihinen met een Kompany centraal te zetten.

Ook de keeperskwestie is nu van de baan. Dat zie je ook aan de manier waarop Proto speelt.

Anderlecht heeft NIETS weggegeven aan Liverpool. Elke goal was eigenlijk maar een halve kans. En de goal van Cissé was buitenspel.

Ik vond Standard tot nu toe het beste voetbal spelen, ook al speelden ze heel erg matig tegen Moeskroen.
Standard heeft wat Club en Anderlecht niet hebben. Een hecht middenveld als Conceicao meespeelt. De combinatie Conceiçao en Geeraerts is de beste op de Belgische velden.

In doel is Laquait de beste momenteel, verdedigend is Van Kerckhoven sterk bezig als ook Birger Maertens. Op het middenveld Geeraerts - Conceiçao. In de spits De Camargo en Tchité. Dat zijn de mannen in vorm nu.

Hopelijk nog een spannende competitie, Brugge en Anderlecht zijn beide nog ver weg van hun niveau.



Supermariobros

Nenad Jestrovic is door de disciplinaire commissie van de Uefa voor 3 europese wedstrijden geschorst wegens de rode kaart die hij in het CL-duel in Liverpool kreeg.

Jestrovic gaat niet in beroep tegen zijn straf.

razzle_dazzle

Belachelijk gewoon!

De makkelijke slachtoffers worden zwaar gestraft om een voorbeeld te zijn voor de rest, terwijl voetballers als Rooney en Ibrahimovic er ongestraft op mogen losmeppen...om nog maar te zwijgen over hun scheldtirades...Nielsen is de meeste corrupte scheidsrechter die ik ooit op de Europese velden heb zien fluiten.

The REAL BUTTON Freak

Mocht Liverpool in het nadeel gesteld zijn geweest had je niets gezegd en het ok gevonden.

Gewoon om dat jouw ploeg terecht gestraft wordt, maak je kabaal.

Jestrovish heeft zen straf verdiend, het zijn andere scheidsrechters die te veel toelaten.

Anderlecht zal hem trouwens toch niet missen want ze liggen er al uit. Zelfs Uefa konden ze niet halen.

Jasper

Toch jammer dat Anderlecht niet 'zijn' ploeg is hé. :P

razzle_dazzle

Citaat van: The REAL Freak op 08 november 2005 - 10:55:30
Mocht Liverpool in het nadeel gesteld zijn geweest had je niets gezegd en het ok gevonden.

Gewoon om dat jouw ploeg terecht gestraft wordt, maak je kabaal.

Jestrovish heeft zen straf verdiend, het zijn andere scheidsrechters die te veel toelaten.

Anderlecht zal hem trouwens toch niet missen want ze liggen er al uit. Zelfs Uefa konden ze niet halen.

Ik denk dat Anderlecht zowat de grootste vijand is van mijn ploeg  ;). Het gaat er niet om of Anderlecht eruit ligt, het gaat om de straf...In Italië en Engeland zie je wekelijks halve knokpartijen en langdurige scheldtirades...peanuts in vergelijking met wat Jestrovic deed. Maar voor Nielsen is het makkelijker zo iemand te straffen dat een van z'n vedetten(remember de reden waarom Deflandre 4 speeldagen aan z'n broek kreeg  ::)) Voor mij werd Jestrovic al genoeg gestraft door een rode kaart te krijgen.

Jasper


razzle_dazzle


The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Razzle_dazzle op 08 november 2005 - 19:11:58
Citaat van: The REAL Freak op 08 november 2005 - 10:55:30
Mocht Liverpool in het nadeel gesteld zijn geweest had je niets gezegd en het ok gevonden.

Gewoon om dat jouw ploeg terecht gestraft wordt, maak je kabaal.

Jestrovish heeft zen straf verdiend, het zijn andere scheidsrechters die te veel toelaten.

Anderlecht zal hem trouwens toch niet missen want ze liggen er al uit. Zelfs Uefa konden ze niet halen.

Ik denk dat Anderlecht zowat de grootste vijand is van mijn ploeg  ;). Het gaat er niet om of Anderlecht eruit ligt, het gaat om de straf...In Italië en Engeland zie je wekelijks halve knokpartijen en langdurige scheldtirades...peanuts in vergelijking met wat Jestrovic deed. Maar voor Nielsen is het makkelijker zo iemand te straffen dat een van z'n vedetten(remember de reden waarom Deflandre 4 speeldagen aan z'n broek kreeg  ::)) Voor mij werd Jestrovic al genoeg gestraft door een rode kaart te krijgen.


Als professional moet je beter kunnen, ik vond de straf voor Bart Goor voor spuwen ook te licht, je weet dat het niet mag, doe het dan niet.

Je kan het Engelse/Italiaanse voetbal niet vergelijken met het Belgische, in die competities is er gewoon meer toegelaten. Zeker in Engeland, daar zie je ook veel meer vechtlust en motivatie dan hier, en dan gaan sommige mensen over de rooie. Als je daar getackeld wordt staan ze terug op en spelen verder zonder al die comedie.

Ik blijf erbij dat Jestrovich terecht gestraft is, en dat hij een voorbeeld moet stellen voor andere.

Iemand moet ooit de dupe worden, nu is dat Jestrovich