Champions League '05-'06

Gestart door razzle_dazzle, 10 augustus 2005 - 18:19:30

« vorige - volgende »

Wie wint de Champions League?

Barcelona
7 (70%)
AC Milan
2 (20%)
Arsenal
1 (10%)
Villareal
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

razzle_dazzle

5-2 wel, maar het had evengoed 2-0 kunnen zijn. De kansen die Milan gisteren kreeg, worden normaal gezien niet gemist.

Jasper

Als ik dat over Lierse zeg, dan is het "afwerking hoort bij het spel"...

razzle_dazzle

Citaat van: Jasper op 19 april 2006 - 22:06:40
Als ik dat over Lierse zeg, dan is het "afwerking hoort bij het spel"...

Tja dat is ook zo hé :), Barcelona won met een flits en staat met een half been in de finale.

Supermariobros

Arsenal heeft in de tweede halve finale met 1-0 van Villareal gewonnen.

Arsenal had veel meer moeten scoren, ze kregen er genoeg kansen voor maar de afwerking ontbrak. De goal was knap samenspel, Touré scoorde.

Op naar een finale Barcelona - Inter?

Hamilton MASTER




Jonas

Citaat van: Supermariobros op 20 april 2006 - 10:43:39
Op naar een finale Barcelona - Inter?

Is zeker mogelijk e  ;)

Inter is al uitgeschakeld  :D :D  ;D ;D
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Supermariobros

Citaat van: finalforce op 20 april 2006 - 13:15:02
Citaat van: Supermariobros op 20 april 2006 - 10:43:39
Op naar een finale Barcelona - Inter?

Is zeker mogelijk e  ;)

Inter is al uitgeschakeld  :D :D  ;D ;D

Oeps, Ik bedoelde Arsenal uiteraard.  :-[

Jasper

Ik heb van miserie de tv afgezet na de eerste helft gisteren, zo'n saaie match zeg... :-\

Dan zeggen ze op school: "'t was een keigoeie match, 't ging supersnel over en weer en zo". Misschien dat het wel over en weer ging omdat geen van beide ploegen goed door de defensie geraakt en de ploegen op die manier altijd om beurt in balbezit waren? ::)

Supermariobros

Arsenal heeft zich als eerste geplaatst voor de finale van De Champions League. Het speelde gisterenavond 0-0 gelijk bij Villareal nadat het de heenwedstrijd met 1-0 had gewonnen.

Villareal kreeg kansen genoeg om de achterstand van de heenwedstrijd weg te werken maar het kwam niet tot scoren. Zelfs een strafschop liet de thuisploeg onbenut, doelman Lehmann redde.

Arsenal speelt de finale tegen Barcelona of AC Milan, de wedstrijd wordt vanavond gespeeld. De Catalanen wonnen de heenwedstrijd met 1-0.

razzle_dazzle

Ik hoop echt op Milan, ik ben tégen de aap met de gouden ring én de pers. Een overwinning van Milan zou zoet smaken, ook al omdat een Gattuso aan mij een groot supporter heeft. Dat is een échte voetballer, geen circusclown met bijhorende mediahype maar beleving, passie, vurigheid, ongelooflijke inzet, soms over de grens en toch kunnen sjotten. Zo heb ik ze graag.


Jasper

Ik hoop toch op Barcelona, simpel omdat ze volgens mij een betere ploeg zijn.

Ik denk ook dat de finale toch nog spannend gaat worden. Arsenal nu al 10 matchen geen tegengoal of zo? :o :-\

Supermariobros

Barcelona - Arsenal is de grote finale van de Champions League. Barcelona kwam gisteren in Nou Camp niet verder dan een brilscore tegen AC Milan maar het had de heenwedstrijd met 1-0 gewonnen.

De finale wordt op 17 mei gespeeld in het Stade de France in Parijs.

razzle_dazzle

Ondanks de 0-0 heb ik gisteren toch een fantastische match gezien tussen Barcelona en Milan: wat een tempo, wat een inzet, wat een balcirculatie  :o. Ik vond Milan héél sterk gisteren.Jamer dat er geen verlengingen meer kwamen, want beide ploegen waren erg aan mekaar gewaagd.

Jasper

Ik heb maar een minuut of 10 gezien (o.a. afgekeurde goal Sheva) , maar vrienden die wel heel de match gezien hebben bevestigden wat ik dacht, namelijk dat AC inderdaad heel sterk stond. Vooral de verdediging vond ik heel sterk, van de aanvallen heb ik niet genoeg gezien om te kunnen oordelen. Seedorf speelde bijvoorbeeld heel sterk, en de organisatie van de Milanese verdediging was echt top. Ronaldinho kon geen enkele keer uitbreken en dat omdat hij telkens goed afgehouden werd door twee verdedigers.

Zeer sterke match van AC Milaan, en volgens mij gaat Barça het niet gemakkelijk hebben in de finale tegen Arsenal, dat ook een sterke verdediging heeft. Ik kijk al uit naar 13 mei.