Champions League '05-'06

Gestart door razzle_dazzle, 10 augustus 2005 - 18:19:30

« vorige - volgende »

Wie wint de Champions League?

Barcelona
7 (70%)
AC Milan
2 (20%)
Arsenal
1 (10%)
Villareal
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

Jasper

Groep A
1) Juventus
2) Bayern Munchen
3) Club Brugge
4) Rapid Wien

Groep B
1) Arsenal
2) Ajax
3) Sparta Praag
4) FC Thun

Groep C
1) Barcelona
2) Werder Bremen
3) Udinese
4) Panathinaikos

Groep D
1) Man. Utd.
2) Benfica
3) Villareal
4) Lille

Groep E
1) AC Milan
2) Schalke 04
3) PSV
4) Fenerbahce

Groep F
1) Real Madrid
2) Lyon
3) Rosenborg
4) Olympiakos

Groep G
1) Chelsea
2) Liverpool
3) Anderlecht
4) Betis

Groep H
1) Inter
2) Porto
3) Rangers
4) Bratislava

Supermariobros

Wat een zware loting voor de Belgische clubs, maar het zijn wel droomaffiches. Club en Anderlecht zullen beiden voor een derde plaats moeten spelen, meer zit er zeker niet in.

Volgens mij is Anderlecht kansloos en eindigt het laatste, maar hopelijk kunnen ze verrassen. Club krijgt het ook zwaar en eindigt hopelijk 3e in hun groep. Met nieuwjaar weten we meer.

@Jasper: vorig jaar zond de BBC Champions League uit, of dit nog dit jaar het geval is, weet ik niet.

Juan Pablo

#17
Ik denk

Groep A
1) Juventus
2) Bayern Munchen
3) Club Brugge
4) Rapid Wien

Groep B
1) Arsenal
2) Ajax
3) Sparta Praag
4) FC Thun

Groep C
1) Barcelona
2) Werder Bremen
3) Panathinaikos
4) Udinese

Groep D
1) Man. Utd.
2) Villareal
3) Lille
4) Benfica

Groep E
1) AC Milan
2) PSV
3) Schalke 04
4) Fenerbahce

Groep F
1) Real Madrid
2) Lyon
3) Rosenborg
4) Olympiakos

Groep G
1) Chelsea
2) Liverpool
3) Anderlecht
4) Betis

Groep H
1) Inter
2) Porto
3) Rangers
4) Bratislava

de tijd zal t ons weer leren
@ alle belgen: deze loting gaat Anderslecht en Club Brugge de kop kosten :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

RadioActiveMan

Ach wat, toen ze met PSV, Manchester United en Dinamo Kiev in de groep zaten in 2000 gingen ze ook snel huiswaarts keren en ze wonnen de groep. In voetbal staat niet altijd op voorhand geschreven wie gaat winnen.


Supermariobros

Citaat van: Satosan op 25 augustus 2005 - 18:30:26
Ik denk

Groep A
1) Juventus
2) Bayern Munchen
3) Club Brugge
4) Rapid Wien

Groep G
1) Chelsea
2) Liverpool
3) Anderlecht
4) Betis

@ alle belgen: deze loting gaat Anderslecht en Club Brugge de kop kosten :)

Waarom zet je dan de Belgische clubs als derde?  ::)

razzle_dazzle

Hele zware loting voor zowel Brugge als Anderlecht. Het zal goed zijn voor de inkomsten maar sportief geef ik geen van beide een kans om door te stoten naar de tweede ronde. Maar da matchen moeten natuurlijk nog gespeeld worden.

Mijn pronostiek:

Groep A
1) Juventus
2) Bayern Munchen
3) Club Brugge
4) Rapid Wien

Groep B
1) Arsenal
2) Ajax
3) Sparta Praag
4) FC Thun

Groep C
1) Barcelona
2) Udinese
3) Werder Bremen
4) Panathinaikos

Groep D
1) Man. Utd.
2) Villareal
3) Benfica
4) Lille

Groep E
1) AC Milan
2) Schalke 04
3) PSV
4) Fenerbahce

Groep F
1) Real Madrid
2) Lyon
3) Olympiakos
4) Rosenborg

Groep G
1) Chelsea
2) Liverpool
3) Betis
4) Anderlecht

Groep H
1) Inter
2) Porto
3) Rangers
4) Bratislava

Raikkonen MASTER

PSV en Kiev waren toen geen grote ploegen.
PSV speelde toen nog met Bruggink en Anderlecht speelde met het beste team in jaren.

Kiev was bekend door Shevchenko en Manchester droogde ons af met 5-1 in de 1ste match.

De match tegen PSV was eigenlijk op het randje. Zowel uit als thuis enorm veel geluk gehad.
Thuis met vrije trap doelpunt van Dheedene, uit door een goal van supersub Youla.

Het zal moeilijk worden maar door deze matchen komen Wilhelmsson, Kompany, Vandenborre, etc. in beeld en kunnen ze voor monsterbedragen verkocht worden.
Ik zie een Wilhelmsson wel draaien in Engeland. Kompany zou overal draaien, maar stel je voor het duo Terry en Kompany in het centrum van de verdediging van Chelsea.

razzle_dazzle


Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 25 augustus 2005 - 22:25:21



Och God, 't nie mogelijk. Mourinho komt naar ons toe, wat zal em nu weer zitten klagen?

Scuderia Ferrari

Ik zie Ajakkes ook niet doorgaan in hun poule. Zeker niet als ze spelen zoals tegen Brondby.

Supermariobros

Anderlecht verloor gisteren zijn eerste wedstrijd in Chelsea met 1-0. Al bij al een matige wedstrijd en van Chelsea had ik zeker meer verwacht, de Brusselaars mogen terugkijken op een goede georganiseerde partij. In dezelfde groep ging Liverpool met 1-2 winnen bij Real Betis.

Vanavond nog moet Club Brugge aan de bak tegen Juventus.

Raikkonen MASTER

Anderlecht heeft verdienstelijk gespeeld.
Aanvallend spelen in Chelsea is zelfmoord dus moest het anders.

Ik was heel verbaasd van het niveau van Juhasz, de 22-jarige verdediger van Anderlecht. Hij stuurde met Hannu Tihinen de verdediging alsof hij al jaren bij Anderlecht speelt. In werkelijkheid heeft hij net 3 trainingen met de groep meegemaakt.

Ook Mark De Man zijn niveau is de laatste weken heel hoog. Wordt het voor hem tijd voor zijn 1ste selectie voor de Rode Duivels?

Jammer dat Serhat en Mbo Mpenza weinig ballen kregen. Met Jestrovic en Wilhelmsson kwam er direct meer dreiging. Maar een goed resultaat, het biedt nog perspectieven voor de terugmatch in Brussel, in verband met onderlinge resultaten in de groep.

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

Alle uitslagen

PSV – Schalke 04 1-0   
33. Vennegoor of Hesselink 1-0


FC Artmedia Bratislava – Internazionale 0-1   ::)
17. Cruz 0-1

Glasgow Rangers – FC Porto 3-2                 :'(
35. Lövenkrands 1-0, 47. Pepe 1-1, 59. Prso 2-1, 71. Pepe 2-2, 85. Kirgiakos 3-2



AC Milan – Fenerbahçe 3-1                          >:(
18. Kaká 1-0, 63. Alex (pen) 1-1, 87. Kaká 2-1, 89. Shevchenko 3-1

Olympique Lyon – Real Madrid 3-0                   ;D
21. Carew 1-0, 26. Juninho 2-0, 31. Wiltord 3-0

Olympiakos Piraeus – Rosenborg BK 1-3               wie? ???
19. Lago (ED) 1-0, 42. Skjelbred 1-1, 49. Mavrogenidis (ED) 1-2, 90+4. Storflor 1-3

Real Betis Sevilla – Liverpool 1-2                    :)
2. Sinama-Pongolle 0-1, 14. Luis Garcia 0-2, 51. Arzu 1-2

Chelsea – Anderlecht 1-0                               ;D
19. Lampard 1-0
           



O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

razzle_dazzle

Sterke match van Anderlecht, spijtig van die tegengoal want ik denk dat ze Chelsea nog een moeilijk avondje hadden kunnen bezorgen. Wilhelmsson en Jestro vielen sterk in maar ze moesten dan ook maar een twintigtal minuten alles geven.

Mark De Man was niet slecht maar hij stak er ook niet bovenuit hé, nee het is bijlange nog geen tijd voor een selectie dus. Maar bij Aimé weet je natuurlijk nooit...

De Galacticos al is ferm op hunne bek gekregen, meer van dat graag!