F1 2005 op ps2

Gestart door Juan Pablo, 03 augustus 2005 - 14:03:45

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Heeft misschien iemand onder jullie het spel f1 2005 op de ps2, ik heb 2004, en daarin zijn de tegenspelers te netjes, kan iemand die het spel heeft vertellen of dat in de 2005 versie ook zo is :)?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

cookie

F1 op PS2 sucks. Koop F1 challenge voor pc of grand prix 3 of 4. Veel beter dan die sonny rotzooi. Heb pas op motorsTV een review gezien van dit spel en ik kwam niet meer bij van het lachen. Ze reden in een minardi in 1 ronde van plaats 20 naar 1, niks geen ideale lijn die je moet volgen, je kan de andere wagens gewoon rammen zonder schade (terwijl de schade ook aanstond). Te belachelijk voor woorden.

Juan Pablo

thx voor de reactie, ik kan f1 2005 dus wel vergeten  ;D

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Heb het gisteren gespeeld in kinepolis en ik moet weer tereurstellend zeggen dat het op niks trekt! echt niet!
Het rijgedrag van de wagen stelt niks voor, en de graphics laten ook te wensen over :-\
Koop het niet maw en koop je GP4 en update het naar 2005.


Jasper

Probleem is dat EA Sports de exclusieve licenties van de FOM heeft. GP5 zou er kunnen komen maar dan moet het met fictieve teams en rijders. En dat zou waarschijnlijk niet genoeg aanslaan voor de ontwikkelaars om er winst op te maken. :(

The REAL BUTTON Freak

Tja, die kans is groot.

Nu ja Ea is ook de kijzer ven de sportgame he.

McChouffe

Electronic Arts begint een beetje té groot te worden, met alle nadelige gevolgen voor kleinere spelers. De meesten hier zullen wel akkoord zijn dat de GP-reeks veel beter is dan de F1-reek van EA. Microprose (de makers van de graphics engine achter de GP-reeks) is trouwens 2 jaar geleden al opgedoekt door Atari. Benieuwd of er ooit nog een GP5 komt.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

The REAL BUTTON Freak

Ik vind persoonlijk niks mis aan de f1 games van ea.

Grafisch is dat toch in orde.


cookie

wat een foute info weeral hier. De F1 reeks op playstation is niet van EA maar van sony, dat zijn de slechte games. EA heeft de F1 games F1 2000, F1 2001, F1 2002 en F1 challenge '99-'02 gemaakt voor PC. Die laatste was zeer goed en speel ik nog steeds met 2003 en 2004 mod. Grand Prix 4 speelde ik eerst maar ik vind F1C 99-02 beter omdat er daar honderden banen voor te downloaden zijn terwijl het bij GP4 nog in zijn kinderschoenen staat (trackediting).

Ik wacht trouwens vol spanning tot er ooit eens een A1GP game aangekondigd gaat worden (voor pc hopelijk)


Kimi

Citaat van: Jasper op 23 september 2005 - 22:25:12
Probleem is dat EA Sports de exclusieve licenties van de FOM heeft. GP5 zou er kunnen komen maar dan moet het met fictieve teams en rijders. En dat zou waarschijnlijk niet genoeg aanslaan voor de ontwikkelaars om er winst op te maken. :(

Het is niet EA die de rechten heeft, maar SCEE (tot 2008? dacht ik), en aangezien dat een afdeling is van Sony zullen tot dan alleen maar F1 games (die dan nog eens slecht zijn ook) op de de PS2/PS3 uitkomen.
De games die EA heeft uitgegeven (F1 2000, F1 Chapionship Season 2000, F1 Manager, F1 2001, F1 2002 en F1 Challenge '99-'02) werden ontwikkeld door ISI.
ISI heeft nog maar pas rFactor uitgebracht, gebaseerd op een verbeterde engine van F1-reeks. (wel met fictionele wagens, maar er komen heel wat mods aan voor onder meer F1, FIA GT, ...)

Hamilton MASTER

Iedereen zegt dat de games die EA maakt echt goeie games zijn.
Ik vind dit niet.

EA is als enige begonnen met golf, basketbal, ijshockey en dergelijke...

Ze slaan aan omdat er geen degelijk alternatief is. MAAR: het spel waar EA het van moet hebben is Fifa. En Fifa moet inboeten tov Pro Evolution Soccer. Ik heb van beide de demo gespeeld en ik moet zeggen dat Pro Evolution Soccer 10x realistischer is.

Fifa trekt op niets eenmaal je PES hebt gespeeld. EA heeft veel geld, meer niet. Ze maken games die niet af zijn. EA is het Nokia van de games. Ze maken producten, en releasen een 2-tal maanden nadien een serie bug-fixes. Bij Nokia noemen ze dat de i-versie van een gsm.  ::)

EA neemt teveel hooi op zijn vork. Maar dit kunnen ze nog doen omdat er, zoals ik al zei, geen degelijk alternatief is voor ijshockey, basketbal, golf enzovoort...



cookie

wat heeft dit met F1 te maken? al die andere spellen van EA zijn inderdaad crap (alhoewel medal of honor ook best goed was). Maar EA is een uitgever, de spellen worden gemaakt door andere ontwikkelaars. ISI voor F1 zoals eerder al gezegd hier.

Roel

heeft iemand het al eigenllijk echt gespeeld?

ik ben het drie dagen gaan huren en heb er echt plezier in gehad.

MAAR: hou rekening dat het nog steeds geen GT4 simulatie is, maar meer a la DTM, dat het nog steeds erg makkelijk is om ook op het hoogste level vooraan te eindigen en dat de AI beter kan.

Maar de F1 2005, was toch een pak beter dan de vorige. Als je een beetje realisme wil, rij je vanuit de cockpit en dan krijg je wel een snelheidsgevoel, omwille van de nieuwe feature die zorgt dat je de G-krachten "ziet" werken. pitstops zijn mooi, schademodellen zijn bijzonder over, maar het GELUID IS WONDERMOOI en perfect realistisch. graphics zijn meer dan geslaagd als je de beperkingen van de PS2 kent.

Rij maar eens op Spa, stel je auto professioneel af, zet het volume hoog, kies de pitcock view en je amuseert je prima!

2player is wel weer crappy... 7/10
God save Mclaren

Kimi

Ik heb het heel even gespeeld, en over de graphics en het geluid valt inderdaad niet te klagen, maar de handling van de wagens is echt wel onrealistisch.
Veel te arcade, te weinig simulatie