Wat schaft de pot?

Gestart door razzle_dazzle, 02 augustus 2005 - 17:35:05

« vorige - volgende »

Jasper

eeeeviiiiivaa lasagnaaaaa!!

Martin

Boerenkool met uitgebakken spekjes, rookworst en een lekkere jus.

Ferrari 2010

rozijnenkoffiekoek en rozijnenbrood, straks nog een pizzake binnensteken :p en dan morgen lekker relaxet examen afleggen tussen al die stresskonijnen :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle


Supermariobros

Zalmfilet met spinazie en puree

Schumi nr1

Keuneun met appelmoes en aardappelen

Jasper

Ik heb ook kornijn gegeten :)

razzle_dazzle


dj Peter

rwoj kwolle mé weust en petijte  (rode kool met worst en aardappelen)

Jasper

eeeiiikesss rode kool. Eén van de enige dingen die ik niet lust, als het gekookt is ten misnte want rauw vind ik het weer wel lekker.

dj Peter


Alan Blues

Tapa!!

men neme een baguette die in de lengte doorgesneden is, legt die effe in de oven tot deze lekker krokant is. Drink ondertussen een zeer koude sherry (Fino!!!) van Domecq of Tio Pepe. Haal het brood uit de oven en wrijf een lookteentje over het hele oppervlak van de gesneden kant. Neem een halve tomaat en doe daarmee hetzelfde. Leg er serranoham op en klaar is kees. Ruik er vooral eerst eens aan: je voelt je in Sevilla.

Doefie

Een mitraillette van in de kebabzaak

Voor de mensen die 't niet kennen: een stuk stokbrood met daartussen groenten (rode kool, ajuin, sla, witte kool, en dergelijke), pittavlees en frieten.

Ge u echt voelen in Türkiye ;) ;D

Doefie

'k heb zo op Fuertaventura (een van de Canarische Eilanden) iets erg lekker gegeten:

ge pakt drie sneden brood en toast die even zodat ze wat krokant worden, en legt ze op elkaar. Op de onderste legt ge wortelen, ijsbergsla, tomaat en een hardgekookte ei. Daar legt ge dan een tweede snee brood op. Op die tweede snee brood legt ge stukjes gebakken kip (die afgekoeld is) gemengd met mayonaise. Afdekken met het derde sneetje brood. Is echt lekker !

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 18 december 2005 - 11:18:42
Een mitraillette van in de kebabzaak

Voor de mensen die 't niet kennen: een stuk stokbrood met daartussen groenten (rode kool, ajuin, sla, witte kool, en dergelijke), pittavlees en frieten.

Ge u echt voelen in Türkiye ;) ;D

Bij de Turk aan het rondpunt in Zaventem?