Wat schaft de pot?

Gestart door razzle_dazzle, 02 augustus 2005 - 17:35:05

« vorige - volgende »

Jasper

Hmmm witte pensen, jammie :) :)

Ferrari 2010

heeeeelp, wat zijn witte pensen en paëlla?  :-[ :-[ :-[
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Pfff van welke planeet kom jij ook alweer?

Witte pensen zijn toch bekend hé. Gewone pensen noemen ze "zwarte pensen", en dat is van alle rommel van varkensvlees dat nergens anders voor gebruikt wordt, en met varkensbloed mee in. Bij witte pensen laten ze het bloed eruit.

Paëlla kan ik nog begrijpen dat je dat niet kent. Het is een Spaans gerecht met rijst dat tegenwoordig in de wok gemaakt wordt al is een wok helemaal niet Spaans natuurlijk. Er zitten ook verscheidene groenten in en dan kan heb je verschillende soorten: met vlees, met zeevruchten, met curry...

McChouffe

Citaat van: Schumi 2005 op 03 augustus 2005 - 20:21:59
heeeeelp, wat zijn witte pensen en paëlla?  :-[ :-[ :-[

Weet je wat beuling is? Dat zijn pensen. Zwarte beuling wordt ook bloedworst genoemd. Heel lekker   :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: WebMachine op 03 augustus 2005 - 22:38:45
Citaat van: Schumi 2005 op 03 augustus 2005 - 20:21:59
heeeeelp, wat zijn witte pensen en paëlla?  :-[ :-[ :-[

Weet je wat beuling is? Dat zijn pensen. Zwarte beuling wordt ook bloedworst genoemd. Heel lekker   :)
beuling ken ek dan weer wel ja  :D Dat komt omdat iedere streek daar zijn eigen benaming voor heeft. Ik ben maar ne simpele mens uit een klein boerengat zenne  ;) ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Vandaag:

varkenslapjes met peertjes en puree en als dessert een chocomousseke ;)


Doefie

#36
Wij vandaag friet :)

Schumi 2005, ik denk dat het hoogtijd wordt dat ge is meer op stap gaat en zelf begint te koken, dan komt dat allemaal wel ;) Zo te horen is 't erg gesteld met u culinaire kennis  ;D

Ik haat deze topic eigelijk, krijg ik altijd honger van :'( :'( -->

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 04 augustus 2005 - 22:21:25
Wij vandaag friet :)

Schumi 2005, ik denk dat het hoogtijd wordt dat ge is meer op stap gaat en zelf begint te koken, dan komt dat allemaal wel ;) Zo te horen is 't erg gesteld met u culinaire kennis  ;D

Ik haat deze topic eigelijk, krijg ik altijd honger van :'( :'( -->
kweet het, mijn culinaire kennis is niet goed, maar wat maakt het uit, zolang ek eten heb dat goed smaakt ben ek content  ;D ;D
gisteren aten wij soep, aardappelen, fishsticks en geraspte worteltjes.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Gisterenavond bij ons barbecue  :P :P :P

Vandaag: den overschot

razzle_dazzle

Ik ben dit weekend aan zee (Oostende). Veel goeds zal ik dus niet eten. Vanavond wss mosselen in een van de plaatselijke restaurantjes.

Greetz en tot maandag  ;).

Ferrari 2010

tot maandag

Wat ik vanavond ga eten weet ik al. Vaste gewoonte op vrijdag: Frieten met een hamburger.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 05 augustus 2005 - 10:38:21
Ik ben dit weekend aan zee (Oostende). Veel goeds zal ik dus niet eten. Vanavond wss mosselen in een van de plaatselijke restaurantjes.

En veel zult ge niet zien ook, ze geven slecht weer uit  :-\

Doefie

Ik waarschijnlijk weeral koude schotel, van die voorverpakte dinges op de luchthaven :( Deftig eten is daar ook niet te krijgen...

razzle_dazzle

Citaat van: Supermariobros op 05 augustus 2005 - 10:49:24
Citaat van: Razzle_dazzle op 05 augustus 2005 - 10:38:21
Ik ben dit weekend aan zee (Oostende). Veel goeds zal ik dus niet eten. Vanavond wss mosselen in een van de plaatselijke restaurantjes.

En veel zult ge niet zien ook, ze geven slecht weer uit  :-\

Zeemeerminnekes Mario  ;).

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 05 augustus 2005 - 10:44:08
tot maandag

Wat ik vanavond ga eten weet ik al. Vaste gewoonte op vrijdag: Frieten met een hamburger.
Bij ons is 't vrijdags altijd friet met curryworst. :)