Wat schaft de pot?

Gestart door razzle_dazzle, 02 augustus 2005 - 17:35:05

« vorige - volgende »

Supermariobros

overschot van de barbecue van gisterenavond

Jasper

Mijn ouders zijn 3 nachten in de Dardennen dus hier is 't nu diepvriesfriet. Ten zij ik ineens goesting krijg om patatten te schillen. :P

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2005 - 19:02:59
Mijn ouders zijn 3 nachten in de Dardennen dus hier is 't nu diepvriesfriet. Ten zij ik ineens goesting krijg om patatten te schillen. :P
Waar ligt Dardennen? Nog nooit van gehoord  :-\

Citaat van: Supermariobros op 24 augustus 2005 - 18:53:06
overschot van de barbecue van gisterenavond
Ge hebt weer te laat uw adres doorgegeven hé ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Macaroni met hesp en kaassaus

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 24 augustus 2005 - 19:47:23
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2005 - 19:02:59
Mijn ouders zijn 3 nachten in de Dardennen dus hier is 't nu diepvriesfriet. Ten zij ik ineens goesting krijg om patatten te schillen. :P
Waar ligt Dardennen? Nog nooit van gehoord :-\

Misschien wel een fratske?

Ik zal het ineens helemaal uitleggen. Wij gaan al jaaren met een groep van een man of 15-20 (varieert van jaar tot jaar) op weekend in de Ardennen in de herfst. Nu is er een koppel die daar altijd mee meegaan die ne kleine hebben, die het nooit leuk vond dat zijn ouders altijd zeiden dat de naar " d'Ardennen" gingen en hij niet mee mocht. Dus vroeg hij eens een keer "mag ik mee naar de Dardennen?". En nee, ik was die kleine niet. ;)

Ferrari 2010

#200
Ah, khad wel een sterk vermoeden dat het over de Ardennen ging. Maar ik dacht als ie het zo schrijft zal ie er wel en verklaring voor hebben. Die heb ik nu ook :P Dat het een fratske zou zijn hadek wel verwacht, dat gij het niet was die die kleine was verwonderde mij ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ja, als ik die die kleine niet was, dan was ik het niet die die die kleine was hé. :P ;)

Alan Blues

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2005 - 22:34:20
Citaat van: Schumi 2005 op 24 augustus 2005 - 19:47:23
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2005 - 19:02:59
Mijn ouders zijn 3 nachten in de Dardennen dus hier is 't nu diepvriesfriet. Ten zij ik ineens goesting krijg om patatten te schillen. :P
Waar ligt Dardennen? Nog nooit van gehoord :-\

Misschien wel een fratske?

Ik zal het ineens helemaal uitleggen. Wij gaan al jaaren met een groep van een man of 15-20 (varieert van jaar tot jaar) op weekend in de Ardennen in de herfst. Nu is er een koppel die daar altijd mee meegaan die ne kleine hebben, die het nooit leuk vond dat zijn ouders altijd zeiden dat de naar " d'Ardennen" gingen en hij niet mee mocht. Dus vroeg hij eens een keer "mag ik mee naar de Dardennen?". En nee, ik was die kleine niet. ;)

Augustus, een prachtige herfstdag...  :'(

Jasper

Op de vorige pagina deed ik het al maar toen kwam er geen reactie. Dan doe ik het nog maar eens. :P

* Jasper slaps Alan Blues around a bit with a large trout

Alan Blues

Citaat van: Jasper op 25 augustus 2005 - 14:41:55
Op de vorige pagina deed ik het al maar toen kwam er geen reactie. Dan doe ik het nog maar eens. :P

* Jasper slaps Alan Blues around a bit with a large trout

;D ;D ;D ;D

Waar is de tijd... Jammer dat ik gestopt ben met dat spel...  :-\ :-\
Maarje, met al die valsspelers van Sergi...

Bjorn

Vanavond zullen dat overheerlijke hesperolletjes zijn! Met zo'n Kl*teweer een ideaal gerecht...  ;)
De Mens: In Het Gras![/color]

Jasper

Citaat van: Alan Blues op 25 augustus 2005 - 15:14:24
Citaat van: Jasper op 25 augustus 2005 - 14:41:55
Op de vorige pagina deed ik het al maar toen kwam er geen reactie. Dan doe ik het nog maar eens. :P

* Jasper slaps Alan Blues around a bit with a large trout

;D ;D ;D ;D

Waar is de tijd... Jammer dat ik gestopt ben met dat spel... :-\ :-\
Maarje, met al die valsspelers van Sergi...
4 van de 10 Catalanen zijn gestopt en Sergi heeft alle reclamen van de site verwijderd. Op het forum valt hij goed mee en op de chat kan je er ook eens mee lachen. Kortom voor mij is het zeker de moeite waard dat ik weer ben beginnen spelen. Maar dat is off-topic. ;)

Ramses

Ik eet vanavond soep, vlees en groenten

Ferrari 2010

Is dat niet meestal bij iedereen zo ? :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ En soms nog met patatten...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper