Woordassociatie

Gestart door razzle_dazzle, 29 juli 2005 - 20:40:03

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle


Ferrari 2010

die staken helaas niet zoveel hoor :( :( :(
school
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros


Jasper


Schumi nr1


Ferrari 2010

lol, hoe die je dat? ;D :-\

corruptie
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Citaat van: Schumi 2005 op 07 september 2005 - 19:28:10
lol, hoe die je dat? ;D :-\

corruptie

van een 3 een 8 maken :) van een 1 een 7, van een 3 een 9, van een 4 een 6 :)

heb ik destijds vrij lang volgehouden tot die @|{#@[#{@|[@{|@ van Nederlands het door had, 't waren  gvd nog nooit punten die van haar vak kwamen, de bemoeial!

Ferrari 2010

jah, dat snap ik wel, maar checken de leerkrachten jullie punten niet. Bij ons schrijven de leerkrachten de punten eerst in hun puntenboeken voor ze de toets aan ons geven. Op het rapport heeft het dus geen effect...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi nr1 op 07 september 2005 - 19:53:29
Citaat van: Schumi 2005 op 07 september 2005 - 19:28:10
lol, hoe die je dat? ;D :-\

corruptie

van een 3 een 8 maken :) van een 1 een 7, van een 3 een 9, van een 4 een 6 :)

heb ik destijds vrij lang volgehouden tot die @|{#@[#{@|[@{|@ van Nederlands het door had, 't waren  gvd nog nooit punten die van haar vak kwamen, de bemoeial!

Heb ik ook nog gedaan, met mijn veertiendaags rapport. Ik kreeg een 0 omdat ik gespiekt had, dus heb ik er een ééntje voorgezet. Hij heeft het nooit gezien, de stommerik  ;D ;D ;D

omkoperij

Schumi nr1

Citaat van: Schumi 2005 op 07 september 2005 - 19:57:42
jah, dat snap ik wel, maar checken de leerkrachten jullie punten niet. Bij ons schrijven de leerkrachten de punten eerst in hun puntenboeken voor ze de toets aan ons geven. Op het rapport heeft het dus geen effect...
Citaat van: Supermariobros op 07 september 2005 - 20:00:49
Citaat van: Schumi nr1 op 07 september 2005 - 19:53:29
Citaat van: Schumi 2005 op 07 september 2005 - 19:28:10
lol, hoe die je dat? ;D :-\

corruptie


Heb ik ook nog gedaan, met mijn veertiendaags rapport. Ik kreeg een 0 omdat ik gespiekt had, dus heb ik er een ééntje voorgezet. Hij heeft het nooit gezien, de stommerik  ;D ;D ;D

omkoperij


Tuurlijk deden de leerkrachten dit, maar dan had ik mijn voorzorgen genomen zodat die ptn plots weer in orde waren mochten ze die nadien weer controleren:) De ptn werden trouwens ook telkens afgetekend door de leerkrachten in onze agenda. Dat heen en weer veranderen werd soms een echte slordige boel :). Maar uiteindelijk bedrieg je er enkel jezelf mee hoor ;).  Nu, ik ben blij dat de periode van naar school gaan voorbij is, ik heb werk, verdien redelijk goed mijn brood en ik mag dus niet klagen.

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1 op 07 september 2005 - 20:09:59
Citaat van: Schumi 2005 op 07 september 2005 - 19:57:42
jah, dat snap ik wel, maar checken de leerkrachten jullie punten niet. Bij ons schrijven de leerkrachten de punten eerst in hun puntenboeken voor ze de toets aan ons geven. Op het rapport heeft het dus geen effect...
Citaat van: Supermariobros op 07 september 2005 - 20:00:49
Citaat van: Schumi nr1 op 07 september 2005 - 19:53:29
Citaat van: Schumi 2005 op 07 september 2005 - 19:28:10
lol, hoe die je dat? ;D :-\

corruptie


Heb ik ook nog gedaan, met mijn veertiendaags rapport. Ik kreeg een 0 omdat ik gespiekt had, dus heb ik er een ééntje voorgezet. Hij heeft het nooit gezien, de stommerik ;D ;D ;D

omkoperij


Tuurlijk deden de leerkrachten dit, maar dan had ik mijn voorzorgen genomen zodat die ptn plots weer in orde waren mochten ze die nadien weer controleren:) De ptn werden trouwens ook telkens afgetekend door de leerkrachten in onze agenda. Dat heen en weer veranderen werd soms een echte slordige boel :). Maar uiteindelijk bedrieg je er enkel jezelf mee hoor ;). Nu, ik ben blij dat de periode van naar school gaan voorbij is, ik heb werk, verdien redelijk goed mijn brood en ik mag dus niet klagen.
ah, het is dus gewoon voor je ouders content te houden.
Bij ons moeten de punten niet verplicht in de agenda. Slechte toetsen die niet direct getekend moeten worden laat ik dan ook gewoon niet direct tekeken. Pas na het rapport war die toets bijhoort, meestal zijn die punten van dat rapport dan niet slecht en zeg ik gewoon "is toch al van vorig rapport, maakt niet meer uit" :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Supermariobros op 07 september 2005 - 20:00:49
Citaat van: Schumi nr1 op 07 september 2005 - 19:53:29
Citaat van: Schumi 2005 op 07 september 2005 - 19:28:10
lol, hoe die je dat? ;D :-\

corruptie

van een 3 een 8 maken :) van een 1 een 7, van een 3 een 9, van een 4 een 6 :)

heb ik destijds vrij lang volgehouden tot die @|{#@[#{@|[@{|@ van Nederlands het door had, 't waren  gvd nog nooit punten die van haar vak kwamen, de bemoeial!

Heb ik ook nog gedaan, met mijn veertiendaags rapport. Ik kreeg een 0 omdat ik gespiekt had, dus heb ik er een ééntje voorgezet. Hij heeft het nooit gezien, de stommerik  ;D ;D ;D

omkoperij

fraude

Doefie

Citaat van: Supermariobros op 07 september 2005 - 20:00:49
Citaat van: Schumi nr1 op 07 september 2005 - 19:53:29
Citaat van: Schumi 2005 op 07 september 2005 - 19:28:10
lol, hoe die je dat? ;D :-\

corruptie

van een 3 een 8 maken :) van een 1 een 7, van een 3 een 9, van een 4 een 6 :)

heb ik destijds vrij lang volgehouden tot die @|{#@[#{@|[@{|@ van Nederlands het door had, 't waren  gvd nog nooit punten die van haar vak kwamen, de bemoeial!

Heb ik ook nog gedaan, met mijn veertiendaags rapport. Ik kreeg een 0 omdat ik gespiekt had, dus heb ik er een ééntje voorgezet. Hij heeft het nooit gezien, de stommerik  ;D ;D ;D

Is natuurlijk wel lastig om te doen als ze de buizen (onvoldoendes dus) het hele vakje grijs kleuren... zou opvallen als je dat dan veranderd, niet?  :D

Jasper

Ja, bij ons is dat ook zo, tegenwoordig krijgen wij om de maand of zo een rapport met niet meer alle punten van alle SB's (schriftelijke beurten = overhoringen) maar gewoon een % van dat vak, en als het een buis is, kleuren ze dat grijs. Het is trouwens ook niet lange door de klasleraar manueel geschreven maar het wordt afgedrukt.