Nieuwe voetbalcompetitie

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2005 - 16:00:22

« vorige - volgende »

Wie wordt kampioen?

Anderlecht
6 (60%)
Standard
4 (40%)

Totaal aantal stemmen: 6

Hamilton MASTER

Ook Club speelt gelijk.

Anderlecht doet de slechtste zaak door te verliezen.
Club en Standard staan nu beide aan de leiding met 2 punten voorsprong op Anderlecht.

Volgende week kan Anderlecht bijna uitgeteld zijn voor de titel, mocht het thuis verliezen van Racing Genk.



razzle_dazzle

De trend van voor de winterstop zet zich voort: de grote ploegen presteren buitenshuis zeer ondermaats en slagen er maar niet in een constante in hun spel te brengen. Dit jaar zou de competitie wel eens spannend kunnen blijven tot de laatste speeldag.
Er zijn natuurlijk wel nog de transfers van het tussenseizoen, zo haalde Brugge ondermeer Van Heerden binnen en dat zou wel eens een goeie kunnen zijn, ook De Camargo en Salou zijn gegeerd wild door FCB. Standard is ook nog steeds op zoek naar "opportuniteiten"...dinsdag weten we meer.

Hamilton MASTER

Conceiçao... Gouden schoen maar een etterbakje pur sang!

"CONCEICAO SPUWDE EN TROK AAN MIJN OOR"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Standard heeft alweer punten gemorst en
dat zat Sergio Conceiçao hoog. Toen de
ploegdokter van STVV het veld oprende,
kreeg hij een fluim van de Portugees. 
                                       
"Toen ik het veld opwou om Deelkens te
verzorgen, hinderde Conceiçao me", zegt
Koen Pansaers in HBvL. "Ik zou hem even
geraakt hebben. Toen ik terugliep stond
hij me aan de zijlijn op te wachten.   
Hij spuwde recht in mijn gezicht. Ik   
mocht me ook douchen na de wedstrijd."
                                       
"Na de match spuwde Conceiçao nog eens
en trok hij aan mijn oor. Gelukkig is 
Herman Vermeulen tussengekomen. Of ik 
een klacht indien? Nee, wat baat het?"

Bron: Vrt Teletekst.



Supermariobros

Conceicao is een heethoofd, hij kan niet tegen zijn verlies en zijn gedrag op een voetbalveld is ontoelaatbaar.Kijk maar naar het bericht hierboven.

Vorige week in Sportweekend volgden ze 1 min. Conceicao uit Standard - Zulte-Waregem, liefst 7 spelers had hij uitgekafferd terwijl er geen enkele reden toe was.

Een enorm goede voetballer maar zijn gedrag kan niet!

Hamilton MASTER

Ik snap ook niet dat dit gewoon toegelaten wordt.
Ook al is hij een goed voetballer, er moeten grenzen getrokken worden.
Hij is niet enkel een voetballer, maar ook een voorbeeld voor kinderen en jeugdspelers.

Jammer dat er niets aan gedaan wordt.



razzle_dazzle

#290
Over de komedie van Deelkens, de smerige overtredingen van Dupré lees ik hier anders nooit iets...Conceicao gaat natuurlijk zomaar een clubdokter aan z'n oren trekken...over de mogelijke elleboogstoot wordt natuurlijk geen woord gerept. Conceicao 1 minuut in beeld op een mooi samengesteld compilatiefilmpje is natuurlijk de maastaf van correcte journalistiek, hoeveel benen heeft conceicao al gebroken, jongens?

Misschien moeten ze de commandotrainingen van Standard maar is grondig gaan onderzoeken? Want wij zijn toch de smerigste ploeg uit eerste klasse hé? Dat Conceicao even voor de uitsluiting van Kovalenko wordt neergehaald heeft natuurlijk minder belang?

En was het niet over die verzorger van St.-Truiden waarover René Trost sprak vorige week en waarvan hij zei dat hij zijn vuisten moest bedwingen??

Jongens toch... ::)

Hamilton MASTER

Smerige overtredingen worden wel meer gemaakt.

Iemand in z'n gezicht spuwen, tot 2 maal toe zelfs, gebeurt niet elke match...

Als we dit zelfde allemaal over Totti zeggen, hebben we toch ook gelijk ?

Goede voetballers, slechte verliezers. Heb er niet meer woorden aan vuil te maken.

De Bilde was erger, dat geef ik toe. En ik geef ook toe dat Sergio Belgisch beste voetballer is. Maar dit kan gewoon niet. Mijn mening. Net als de smerige tackles van Léonard die elke match maar onbestraft blijven...



FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 30 januari 2006 - 22:14:27
Goede voetballers, slechte verliezers.
Is ook toepasselijk op de fans... :)

De man is al weken target van allerlei beschuldigingen, gevoed door een hoop slechte verliezers.

Ik zeg niet dat er niks van aan is, integendeel...maar de slechte verliezers springen met alle macht op die verhalen...

Nuja, mij maakt het niks uit, zoals ik al zei, als MS fan ben je dat geleuter wel gewoon.

Peace.

Hamilton MASTER

Slechte verliezer?

We staan op 2 punten van Standard en Club en we spelen rotslecht.
Ik ben nog altijd overtuigd van onze titelkansen dus ik zou niet weten hoe ik me een verliezer moet voelen.

Ik zou hetzelfde zeggen mocht Conceiçao van Anderlecht zijn.
De reden waarom hij target is, is omdat hij zo speelt. Net als Léonard, al krijgt deze geen kritiek.

Wilhelmsson kan er ook wat van met zijn schwalbes maar dit is nog te vergeven.
Iemand spuwen doe je niet, niet van het voetbalveld en ook niet erop.
Ik ga ermee akkoord dat als Sergio dit doet, er gewoon veel meer op wordt gereageerd. Maar dit is toch normaal? Zijn potje kookt regelmatig over en deze reputatie zal hij eenmaal moeten meedragen.
Kijk naar Aruna met zijn schwalbes, die reputatie heeft hij ook terecht verdiend, zijn potje  kookte ook regelmatig over.

Het smerigste dat ik ooit heb gezien was Totti, De Bilde en die kerel op de Afrika Cup.
Kan niet meer op z'n naam komen. Z'n tegenstander schermt de bal af, z'n potje kookt over en hij trapt z'n tegenstander keihard tussen z'n benen.
Dat hoort allemaal niet op een voetbalveld thuis. Maar als ik alles moest opschrijven wat ik oneerlijk vind in voetbal, zou ik lang bezig zijn.

Ik heb het over het nu van de Belgische competitie. Daarin komt alleen Conceiçao tot uiting nu. Ik ben niet anti... Ik wil gewoon duidelijk maken wat ik vind dat kan en niet kan. Als dit allemaal over Sergio gaat, zegt dit niets over mij, maar des te meer over hem.



Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 30 januari 2006 - 21:17:32
Over de komedie van Deelkens, de smerige overtredingen van Dupré lees ik hier anders nooit

Welke smerige, fris mijn geheugen even op.  ??? ;)

razzle_dazzle

Kan gerust een compilatiefilmpje samenstellen hoor  :).

Conceicao is geen engeltje dat weet iedereen wel, maar de Vlaamse media overdrijft, en nog geen klein beetje! Ik heb liever iemand die wat loopt te mekkeren op het veld, dan iemand die elke week capabel is om enkele knieschijven over te stampen.

Dat Sint-Truiden vooral uitblonk in comedie, provocaties en zaniken bij de scheidsrechter wordt natuurlijk verzwegen.

Maar ocharme, Deelkens heeft bijna 10 minuten zitten te kreunen van de pijn en opeens was het weg... Bij iedere beslissing van de arbiter in hun nadeel maakten de Truienaren van hun oren (oh maar als Conceicao dat doet!)... Bij zowat iedere stilstaande fase werd Onyewu vastgehouden... En om Standardspelers te enerveren werd de bal al eens bijgehouden als het spel stillag of weggestampt. (Bvb een mooi voorbeeld: Sarr wil uitgooien, een Truienaar houdt de bal bij, Sarr komt dan maar de bal halen en mijnheer gooit de bal gewoon over Sarr heen)...

En wat er dan gebeurde tussen die dokter en Conceicao maakte deel van dat spelletje uit...

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 31 januari 2006 - 20:15:54
Kan gerust een compilatiefilmpje samenstellen hoor  :).

Conceicao is geen engeltje dat weet iedereen wel, maar de Vlaamse media overdrijft, en nog geen klein beetje! Ik heb liever iemand die wat loopt te mekkeren op het veld, dan iemand die elke week capabel is om enkele knieschijven over te stampen.

Dat Sint-Truiden vooral uitblonk in comedie, provocaties en zaniken bij de scheidsrechter wordt natuurlijk verzwegen.

Maar ocharme, Deelkens heeft bijna 10 minuten zitten te kreunen van de pijn en opeens was het weg... Bij iedere beslissing van de arbiter in hun nadeel maakten de Truienaren van hun oren (oh maar als Conceicao dat doet!)... Bij zowat iedere stilstaande fase werd Onyewu vastgehouden... En om Standardspelers te enerveren werd de bal al eens bijgehouden als het spel stillag of weggestampt. (Bvb een mooi voorbeeld: Sarr wil uitgooien, een Truienaar houdt de bal bij, Sarr komt dan maar de bal halen en mijnheer gooit de bal gewoon over Sarr heen)...

En wat er dan gebeurde tussen die dokter en Conceicao maakte deel van dat spelletje uit...


Wat je hierboven vernoemt gaat niet over Dupré hé, ik mis nog voorbeelden of je compilatiefilmpje.  ;)

razzle_dazzle

In de wedstrijd tegen Gent heeft hij meermaals een charge op Boussoufa uitgevoerd, in de wedstrijd tegen Standard had hij meermaals de kuiten van Rapaic te pakken, in de wedstrijd tegen Westerlo had hij meermaals het bloed van Coelho aan z'n studs hangen...ik baseer me heus niet op een wedstrijdje hoor  ;). Ik wil maar aantonen dat de media op dit moment een makkelijk slachtoffer in Conceicao heeft gevonden en dat ze hem iets te fel zoeken...

Hamilton MASTER

Ik heb het enkel op zijn spuwen... Dat doe je niet.

Ik zeg niet dat er andere spelers niet 'erger' zijn dan hem.
En natuurlijk dat Sint Truiden zo'n zaken doet, hoort er allemaal bij.

Maar spuwen tegen een club-dokter vind ik er gewoon over.
Net als de tackle van Totti, net als de gebaren van Di Canio, net als de vuistslag van De Bilde, etc...



Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 31 januari 2006 - 22:20:07
In de wedstrijd tegen Gent heeft hij meermaals een charge op Boussoufa uitgevoerd, in de wedstrijd tegen Standard had hij meermaals de kuiten van Rapaic te pakken, in de wedstrijd tegen Westerlo had hij meermaals het bloed van Coelho aan z'n studs hangen...ik baseer me heus niet op een wedstrijdje hoor  ;). Ik wil maar aantonen dat de media op dit moment een makkelijk slachtoffer in Conceicao heeft gevonden en dat ze hem iets te fel zoeken...

Niet overdrijven hé, je spreekt alsof het een beenhouwer is.  ::)