Nieuwe voetbalcompetitie

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2005 - 16:00:22

« vorige - volgende »

Wie wordt kampioen?

Anderlecht
6 (60%)
Standard
4 (40%)

Totaal aantal stemmen: 6

Jasper

Voor het voetbal is het toch echt het beste als Club wint denk ik. :)

Jasper

Sport.be: Echt mooi is het allemaal niet. Op de akker van het Lisp is het dan ook moeilijk voetballen.

;D ;D

razzle_dazzle

Voor het voetbal is misschien ook beter dat Lierse niet wint  :P.

Jasper

Lierse is alweer het slachtoffer van slechte arbitrage. Mujanovic scoorde in de eerste helft maar werd onterecht afgefloten wegens buitenspel. Daarna strandde een kopbal nog op de lat, Nunes miste een penalty. Andere kansen misten nipt het doel.

Eindstand 0-0. :'(

Supermariobros

Zulte-Waregem ging met 2-0 onderuit op het veld van St. Truiden. Het was een gesloten wedstrijd waarin St. Truiden de betere ploeg was. We speelden een zwakke wedstrijd, kwamen nauwelijks aan kansen maar met de wedstrijd van dinsdag nog in de benen had ik ervoor gevreesd dat we zouden verliezen.  :'(

Jasper

Ik had ook gedacht dat Z-W niet sterk voor de dag zou komen en daarom had ik een gelijkspel gepronostikeerd.

Maar ik vind 2-0 een zware uitslag voor een wedstrijd waarin er amper kansen waren. Net zoals GBA in de toegevoegde tijd 0-1 scoort tegen Brussels, terwijl die match eigenlijk geen winnaar verdiende. En daar staat dan Lierse tegenover, dat minstens vijf grote kansen en een hele resem kleinere creëert en dan geen enkele weet af te maken, en als ze er dan één afmaken wordt ze onterecht afgekeurd. :(

Hamilton MASTER




razzle_dazzle

#412
Citaat van: Raikkonen MASTER op 26 maart 2006 - 21:53:23
De titel is van ons  :D
Moge jij en je club branden in de hel! Moge mijn kluppie zegevieren op 22 april in het parc d'Astrid, die zege ons naar de titel leiden en moge Jorge Costa himself die dag Marc Deman het ziekhuis instampen. Dansen zal ik, ja dansen, op de ondergang van Brussel! En ik zal ervan genieten!  ;) ;)

Verdiende zege van Anderlecht, maar om nu al te beweren dat de titel van jullie is  ::). Binnen enkele weken trekken jullie naar het zwarte land en dan kan die voorsprong al weer weg zijn. 

Supermariobros

Anderlecht heeft een serieuze optie genomen op de titel, met nog 4 thuiswedstrijden voor de boeg in de 6 resterende wedstrijden zouden ze het toch niet meer uit handen mogen geven. Standard zal het enkele weken moeten doen zonder Rapaic en Conceicao die in het slechtste geval dit seizoen niet meer in actie komt. Volgens mij gaat de titel naar Brussel.

Ik zou zeggen: Standard heeft de beker nog maar dat is buiten Zulte-Waregem gerekend.  :D ;D

razzle_dazzle

Conceicao was na de winterstop minder bepalend dan ervoor, maar het blijft wel een groot verlies. Hij heeft zijn laatste wedstrijd van dit seizoen in Charleroi gespeeld, aangezien hij mag genieten van de Belgische primeur van een voorlopige schorsing in afwachting van de definitieve uitspraak. En er is enkel bevestigd wat ik al langer wist, de bond gebruikt deze oppurtiniteit om hun naam te zuiveren  ;).

Rapaic is ook nog een tweetal weken out en dat vind ik al erger, aangezien hij altijd bij de beteren was met zijn gevaarlijke vrije trappen en voorzetten.

Ook Costa is een verlies, maar hij kan achteraan wel opgevangen worden door de kopbalsterke Sarr. Dit laatste heeft wel tot gevolg dat Deflandre op de rechterflank mag blijven zwalpen  :-\.

Maar Anderlecht is nog geen kampioen hoor, ze zijn toch al van het begin titelfavoriet? Vorige week waren ze nog nergens(3-0 in St-Truiden) en nu zouden ze ineens superieur zijn...sorry maar daar doe ik niet aan mee.  :)

Hamilton MASTER

Anderlecht won vorige match met 4-0. Toen herpakten ze zich na het inderdaad domme verlies in St-Truiden.

Ik vraag me trouwens af of Standard niet beter af is zonder Conceiçao.
Als hij goed is en in vorm is, kan elke club hem gebruiken. Maar uit vorm is Conceiçao geen surplus voor dit Standard.
Wat niet wegneemt dat hij in vorm een schitterende voetballer is.

Ik denk dus ook dat het uitvallen van Rapaic voor grotere problemen zal zorgen. Hopelijk voor Standard blijft Tchité scoren.



FerrariMan

De brugge fans hebben dringend nood aan Engelse les  ;D

Hamilton MASTER




Hamilton MASTER

Ik vond vooral die 2 beren belachelijk...

Kan er niets aan doen en ik probeer te begrijpen dat ze voor sommige mensen echt cool zijn maar ik kan er alvast niet bij ;)



Supermariobros

Anderlecht heeft kostbare punten verloren in de strijd om de titel. Paars wit kwam thuis niet verder dan een 1-1 geljkspel tegen Lokeren. Al na vijf minuten liep smaakmaker Frutos een blessure op aan de knie en moest vervangen worden door M'Penza. Nog voor het kwartier kreeg de thuisploeg een tweede tegenslag te verduren. Tihinen devieerde een trap van Bouchouari en de Brusselaars werden op achtervolgen aangewezen. Echt veel kansen kreeg de thuisploeg niet dat kort voor de rust toch op gelijke hoogte kwam, Serhat kreeg ruimde en aarzelde niet: 1-1.

In de tweede helft drukte Anderlecht wel maar veel kansen leverde dit niet op. Lokeren beperkte zich enkel tot verdedigen, Zeeterberg trof nog de lat op een vrije trap maar het bleef 1-1.