Nieuwe voetbalcompetitie

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2005 - 16:00:22

« vorige - volgende »

Wie wordt kampioen?

Anderlecht
6 (60%)
Standard
4 (40%)

Totaal aantal stemmen: 6

Supermariobros

Live wedstrijden op Sporza om 18u.:

zo 20/11 Westerlo - Anderlecht
zo 27/11 Cercle - Club (Brugse derby)
zo 04/12 Beveren - Genk
zo 11/12 Genk - Club Brugge
zo 18/12 La Louvière - Anderlecht

The REAL BUTTON Freak

Standard weer een goed zaak gedaan, om nog maar te zwijgen van Zaulte-Waregem.

Fantastisch toch het voetbal.

En Antwerp heeft in tweede toch nog eens kunnen winnen tegen KV Mechelen was het dan maar met 0-1.

Supermariobros

Citaat van: The REAL Freak op 07 november 2005 - 10:50:01
Standard weer een goed zaak gedaan, om nog maar te zwijgen van Zaulte-Waregem.

Fantastisch toch het voetbal.

Ja hé, ben er trots op van supporter te zijn van zo'n ploeg. 't is trouwens Zulte-Waregem  ;)

The REAL BUTTON Freak

Sorry

Ik denk zelfs dat Zulte Waregem een goede kans maakt om de beker van België te pakken.

Dat zou pas fantastich zijn. Die derde plaats is natuurlijk ook niet slecht.

Supermariobros

Citaat van: The REAL Freak op 07 november 2005 - 11:31:41
Sorry

Ik denk zelfs dat Zulte Waregem een goede kans maakt om de beker van België te pakken.

Dat zou pas fantastich zijn. Die derde plaats is natuurlijk ook niet slecht.

De beker: dan moeten ze nog eens voorbij Club Brugge, wie weet, de beker zou fantastisch zijn, we zien wel.

We moeten realistisch zijn, op een derde plaats zullen ze de competitie wel niet afsluiten, maar een plaats in de Top 6 zou heel mooi zijn.

Supermariobros

René Trost is de nieuwe trainer van SK Lierse. De Nederlander trainde vorig seizoen tweedeklasser Patro Maasmechelen.

Voor mij is het een volledig onbekende, het is voor het eerst dat ik die naam hoor.

The REAL BUTTON Freak

Het doet een belletje rinkelen maar ergens heel ver hoor.

Ik ben eens benieuwd of hij Lierse uit het slop kan halen, ik ben geen Lierse supporter maar heb wel oprecht respect voor deze ploeg. Ik zou het zeer jammer vinden mochten ze degraderen.

Spijtig van hun match tegen Germinal.

Maar ja ze hebben nog een wedstrijd te goed dus ze kunnen er terug overwippen.

Laat ons hopen althans.

razzle_dazzle

Schitterend voor Zulte-Waregem en een absoluut verdiende zege. Dit toont nog maar eens aan dat alle topploegen het moeilijk hebben op verplaatsing, Brugge kreeg zelfs helemaal niks klaar gespeeld in het regenboogstadion.
Standard won verdiend van Westerlo na een slopende wedstrijd, de Kempenaren waren in de eerste plaats gekomen om de 0 te houden en te loeren op countermogelijkheden en dit leidde tot een erg gesloten eerste helft. In de tweede helft voerde Standard het tempo op en Westerlo kreeg het moeilijker, maar creerde zelf ook een aantal mogelijkheden, omdat er meer ruimte ontstond. Tien minuten voor het einde werd Westerlo op eigen terrein verslagen...de counter...Runje redde eerst een gevaarlijk schot van Mennes en lanceerde dan de vrijstaande Moreira, waarna die de bal schitterend voorbij doelman Gaspercic schoot.
Met deze zege pakt Standard opnieuw de leidersplaats, Anderlecht volgt op 2 punten en seizoensrevelatie ZW staat op brons.


Jasper

Leo Theyskens: "Wij weten dat hij ook sterk is in het mentale aspect, en dat hij een ploeg uit het slop moet kunnen halen. Hij past ook perfect in ons financiële plaatje."

ZUCHT ::) ::) ::)

Hamilton MASTER

Citaat van: Jasper op 07 november 2005 - 18:16:48
Leo Theyskens: "Wij weten dat hij ook sterk is in het mentale aspect, en dat hij een ploeg uit het slop moet kunnen halen. Hij past ook perfect in ons financiële plaatje."

ZUCHT ::) ::) ::)
(lees) Wij weten dat hij mentaal geen problemen heeft en dat hij ons maar beter uit deze shit haalt. Hij was bovendien ook de goedkoopste van het pak. Echt een koopje, die man.



Manuel

Ik ben gisteren naar standard geweest. Ze hebben veel moeite moeten doen om te winnen maar het is gelukt. :)

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 07 november 2005 - 18:59:33
Citaat van: Jasper op 07 november 2005 - 18:16:48
Leo Theyskens: "Wij weten dat hij ook sterk is in het mentale aspect, en dat hij een ploeg uit het slop moet kunnen halen. Hij past ook perfect in ons financiële plaatje."

ZUCHT ::) ::) ::)
(lees) Wij weten dat hij mentaal geen problemen heeft en dat hij ons maar beter uit deze shit haalt. Hij was bovendien ook de goedkoopste van het pak. Echt een koopje, die man.
Lierse heeft dringend een spits nodig, Roussel en Kovalenko komen amper aan de bak bij Standard, misschien eens informeren? Ook Anderlecht en Brugge hebben nog goede aanvallers in overschot.

Hamilton MASTER

Vraag is of ze financieel haalbaar zijn voor het zieke Lierse.

Spitsen op overschot:
Iachtchouck, Van Tornhout, Kovalenko, Victor, Roussel, ...

Ik denk dat enkel van Tornhout haalbaar zou zijn. Maar ook hij zal het misschien niet willen.
Lierse zou in Nederland moeten gaan scouten. Zijn heel veel beloftevolle jongeren die nog geen plek krijgen in de ploeg. Bij Lierse zou dit wel kunnen.

Lierse moet weer gaan werken zoals paakweg 10 jaar geleden.
70% jeugdwerking en 30% transfers.
De ploeg met De Roover, Van Meir, Menzo, Van Kerckhoven, Brocken, Serneels, Bob Peeters, Dirk Huysmans. Waren allemaal talentvolle voetballers die met hun hart voor de club speelden.

De video's van toen maken Lierse op dit moment een echte schim van hun ooit zo mooie bestaan.



Supermariobros

Lierse is nog niet van zijn ex-coach af. Paul Put, die begin november werd ontslagen, heeft zijn C4 nog steeds niet gekregen en trekt naar de rechtbank.

Paul Puts geduld met Lierse is helemaal op. Put werd op 2 november op de keien gezet bij de hekkensluiter uit eerste klasse, maar heeft twee weken later zijn ontslagbrief nog steeds niet.

Het C4 is Put beloofd, maar voorzitter Leo Theyskens wil het pas vrijgeven als er ook een financiële afhandeling is.

Puts advocaat Masson zei op Sporza Radio dat een C4 "een juridische noodzaak is om alles wettelijk te regelen. Als Put geen C4 heeft, zal een andere werkgever niet happig zijn om hem aan te nemen."

Volgens Masson is het een financiële kwestie. "Lierse probeert een aantal betalingen voor zich uit te schuiven."



The REAL BUTTON Freak

Binnekort Brocken die de jeugd van Lierse zal gaan vormen.

Spijtig voor STVV die hem als speler wou.