mijn foto's Hockenheim 2005

Gestart door cookie, 25 juli 2005 - 17:07:04

« vorige - volgende »

cookie

wow, wat een weekend! mijn eerste bezoek aan een race en het was echt perfect. Mooie plaats vlak in de eerste bocht aan een TV scherm dus kon alles perfect volgen. 300+ foto's gemaakt dus die komen er deze week nog aan (allez, de beste dan toch) Mooiste moment was toch de Porsche supercup race op zondag. David Saelens die in de laatste ronde de leiding pakt doordat de 2 leiders elkaar in in de sachscurve afknallen, en als 1 van de enigste Belgen aanwezig was ik dus zeer blij  (alhoewel de rest van het publiek ook ging juichen bij die actie). En dan dat Belgische volkslied over het circuit, genieten  .

de pitwalk op donderdag was ook top. Alber en Doornbos die handtekeningen stonden uit te delen, Jack Plooy die daar ook stond. Webber van dichtbij gezien, een BAR die ze vlak voor mijn neus voorbijerolden, echt niet gedacht dat het toch zo toegankelijk was de F1. Je kon gewoon in de pittentje gaan zitten en de beeldschermen van dichtbij bekijken enzo, allemaal heel losjes zonder security die je in elkaar mept als je wat dichtbij kwam.

Na de pitwalk een rondrit met een bus over het circuit, en ging die hard! Na ons is er zelfs een bus gecrashd denk ik waardoor de rondrit op vrijdag afgeschaft werd (althans dat is wat ik verstond van de duitse speaker op vrijdag).

Race was ook top, Kimi had mogen winnen van mij maar ik gun Alonso de titel wel, superconstant. Montoya verknalde mijn zaterdag humeur maar maakte het op zondag weer goed. Voor de rest een leuke race met veel actie op de baan (niet goed gefilmd door de regie van wat ik zag op het beeldscherm).

en dan hier wat foto's met engels commentaar erbij doordat ik ze ook op andere forums heb geplaatst. zondagfoto's komen later misschien nog als er interesse voor is

b]THURSDAY[/b]
*Pitwalk and sigthseeing at the track*
Doornbos walking the track with Minardi crew

BAR box

Doornbos greeting his fans, this was organised by the dutch SBS6 TV crew


FRIDAY
*GP2 practice*
Pantano crashes after loosing his wing on a cone in the first corner


*F1 practice*
New Jordan tester Kiesa on track

Ricardo Zonta on track

Webber searching the limit

Dark clouds were always around on friday and sunday but it didn't rain hard during any of the sessions (sometimes a litlle drizzle)


SATURDAY
*F1 practice*
Albers

Klien

Heidfeld making sparks, only Williams cars did this


*GP2 race*
Pantano close up

Piquet

Doefie


cookie

Geen intresse hiervoor blijkbaar. Voor de enkele geintereseerden, ik heb een site gestart met mijn eigen foto's van alle evenementen die ik heb bezocht, word nog vaak geupdate tot alles online staat

www.wheel2wheel.tk

Ferrari 2010

Wel interesse, zeker en vast. Maar ik achte reageren niet nodig  ;) Mooie foto's!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkie

Mooie foto's !!! Wie reed er met die Maybach ?

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

cookie

Citaat van: Raikkie op 11 september 2005 - 20:53:41
Mooie foto's !!! Wie reed er met die Maybach ?

beetje laat antwoord maar dat was Bernd schneider (de DTM rijder). 68 foto's van dit F1 weekend staan er nu trouwens online op mijn website www.wheel2wheel.tk

Ferrari 2010

mooie foto's, stuk voor stuk!
Jij gaat precies wel regelmatig naar zolder :o
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.