Fisichella

Gestart door SDG, 18 juli 2005 - 19:57:22

« vorige - volgende »

Hoe ziet de toekomst van Fisichella bij Renault er uit?

Fisichella verdient absoluut nog krediet, want hij heeft dit seizoen al meermaals pech gekend buiten zijn wil om
15 (78.9%)
Fisichella is dit jaar al iets teveel in de fout gegaan en moet stilaan op zijn tellen beginnen passen
4 (21.1%)

Totaal aantal stemmen: 15

SDG

Na zijn overtuigende overwinning in de openingsrace in Australië, is Giancarlo Fisichella nauwelijks nog partij geweest voor Fernando Alonso en is hij nadrukkelijk tweede viool gaan spelen bij Renault. Denk je dat hij volgend jaar nog steeds deel uitmaakt van het team?

The Iceman

Vermoed dat Fisi blijft volgend jaar bij Renault. Als hij wat minder pech heeft kan hij mooie dingen laten zien, al kan hij qua snelheid niet wedijveren met Alonso. Vind het een beetje zoals Mika, Kimi vs DC destijds bij Mclaren.

Amateur

Ik zou iemand die zoveel pech 'aantrekt' niet op de top van mijn wenslijst zetten.  Fisichella is een sympathieke persoonlijkheid en heeft zeker talent, maar niet zo uitgesproken zoals bijv. Kimi (die ook niet van pech gespaard blijft). Ik denk dat hij op z'n tellen moet passen. :o

Doefie

Ik zie niet in waarom Fisichella aan de deur zou gezet worden. Hij heeft al helemooie dingen laten zien, denk maar aan Australië of Spanje, waar hij van de 11de naar de 2de plaats, naar de 11de naar de 4de terugkwam. De twee laatste races had hij de pech dat zijn motor afsloeg, anders stond hij zeker opnieuw op het podium.

Juan Pablo

#4
Australie: Oppermachtig, maar dat komt ook omdat zijn concurrentie was weggespoeld in de regen tijdens de kwali

Maleisie: Alonso was beter, maar Fisi zat wel op podium als hij niet samen met Webber eraf was gegaan.

Bahrein: Valt niet zo veel over te zegen, omdat na 2 ronden z'n motor het begaf,  maar hijlag wel achter Raikkonen, die 3de werd.

Imola: tja, crash, eigen schuld, starte ook van een slechte positie (12de)

Spanje: Reed voor Alonso voordat hij een extra pitstop moest maken omdat er iets onder z'n voorvleugel lag (dacht ik), en viel zo dus van het podium ( nee, niet letterlijk)

Monaco: Probleem met de banden, dus viel ver terug, kon hij ook niets aan doen.

Nurburgring: weer problemen, wat weet ik niet meer..

Canada: lag op kop toen z'n renault kapot ging

USGP : reed niet

Magny-Cours: op weg naar een podium (alweer), maar het ging mis (alweer), z'n motor sloeg af

Silverstone :op weg naar een podium (alweer), maar het ging mis (alweer), z'n motor sloeg af

problemen in : Barhein, Spanje, Nurburgring, Canada, USGP, Magny-cours*, Silverstone*
rijdersfout: Maleisie, Imola, Magny-Cours*, Silverstone*

*= ik weet niet of een motor laten afslaan een rijdersfout is of niet, dus het ik het maar allerbij gedaan

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: Satosan op 19 juli 2005 - 16:47:12
Imola: tja, crash, eigen schuld, starte ook van een slechte positie (12de)

Remmen blokkeerden --> geen rijdersfout --> weer pech ;)

Bjorn

Het zou zonde zijn moesten ze hem ontslagen  ::) ;)
De Mens: In Het Gras![/color]

Juan Pablo

Citaat van: Doefie op 19 juli 2005 - 18:21:34
Citaat van: Satosan op 19 juli 2005 - 16:47:12
Imola: tja, crash, eigen schuld, starte ook van een slechte positie (12de)

Remmen blokkeerden --> geen rijdersfout --> weer pech ;)

http://www.formula1.com/archive/grandprix/2005/735.html

had ik mijn antwoord van.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: Satosan op 19 juli 2005 - 19:37:10
Citaat van: Doefie op 19 juli 2005 - 18:21:34
Citaat van: Satosan op 19 juli 2005 - 16:47:12
Imola: tja, crash, eigen schuld, starte ook van een slechte positie (12de)

Remmen blokkeerden --> geen rijdersfout --> weer pech ;)

http://www.formula1.com/archive/grandprix/2005/735.html

had ik mijn antwoord van.

Mja, daar is het moeilijk op te zien. De verklaring van zowel Fisichella als Renault zeiden dat het probleem bij de remmen lag waardoor de wagen rechtdoor schoof. Vandaar ;)

Juan Pablo

Citaat van: Doefie op 19 juli 2005 - 22:33:16
Citaat van: Satosan op 19 juli 2005 - 19:37:10
Citaat van: Doefie op 19 juli 2005 - 18:21:34
Citaat van: Satosan op 19 juli 2005 - 16:47:12
Imola: tja, crash, eigen schuld, starte ook van een slechte positie (12de)

Remmen blokkeerden --> geen rijdersfout --> weer pech ;)

http://www.formula1.com/archive/grandprix/2005/735.html

had ik mijn antwoord van.

Mja, daar is het moeilijk op te zien. De verklaring van zowel Fisichella als Renault zeiden dat het probleem bij de remmen lag waardoor de wagen rechtdoor schoof. Vandaar ;)

Ik geef me over  ;)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie


KVDracer

Kzou het stom vinden moesten ze hem ontslaan. Ik zeg niet dat hij wereldkampioen gaat worden, maar laat hem an alle pech gespaard blijven en Renault zal nog veel dubbels kunnen verwezenlijken. Maar daaromoet de wagen goe blijven e.

Vulture

Terwijl het 1 van de beste rijders is in het pak, blijft hij niet van pech gespaard.
Altijd al in een mindere wagen gereden, dit jaar (terug) bij Renault, hele mooie openingsrace, maar spijtig dat het sindsdien niet meer verloopt zoals het moet.
Ik hoop dat hij nog mooie dingen kan laten zien de volgende races.
Close The World, Open The Next..