Proximus 24U van Spa

Gestart door Raicouli, 16 juli 2005 - 13:56:19

« vorige - volgende »

Raicouli

Hoi,

Wou gewoon eens weten of iemand ernaar toegaat.
Het jammere is dat het dan net de grote prijs is van Hongarije.Ik heb net een mailtje gezonden naar de info om een accreditatie te verkrijgen, heb ik die dan ga ik dit zeker meenemen en voor een keer de race f1 opnemen.

Omdat ik dan in september zoals zovelen de grote prijs f1 gaan bijwonen, zou het ook goed zijn dat ik mijn techniek nog wat kan  bijschaven en nieuwe lenzen al eens kon uitproberen voor het grote werk. ::)

Als er iemand al een vorige editie is geweest en tips kan geven, altijd welkom.

arnaud
F1REM G3g

Michel

Tijdens de 24 Uren geven ze niet zomaar accreditatie hoor. Tenzij je een perskaart hebt? Normaal krijgen enkel media accreditatie die over het evenement berichten. En dan nog krijgen maar 2 fotografen per medium accreditatie.

Mikacouli

Citaat van: Michel op 21 juli 2005 - 18:01:22
Tijdens de 24 Uren geven ze niet zomaar accreditatie hoor. Tenzij je een perskaart hebt? Normaal krijgen enkel media accreditatie die over het evenement berichten. En dan nog krijgen maar 2 fotografen per medium accreditatie.

Het is dus niet zoals in zolder waar iedereen accreditatie kan aanvragen?

Mikacouli

Vertrek binnen een paar uurtjes richting Francorchamps. Zijn er nog die race live zullen gaan zien?

Bruno

Citaat van: Mikacouli op 26 juli 2005 - 14:46:18
Citaat van: Michel op 21 juli 2005 - 18:01:22
Tijdens de 24 Uren geven ze niet zomaar accreditatie hoor. Tenzij je een perskaart hebt? Normaal krijgen enkel media accreditatie die over het evenement berichten. En dan nog krijgen maar 2 fotografen per medium accreditatie.

Het is dus niet zoals in zolder waar iedereen accreditatie kan aanvragen?

Er is wel een verschil, soms krijg je dat al eens maar dan mag je maar in beperkte zones, wil je echt overal terecht kunnen (op circuit e.d.) dan moet je al ofwel goede referenties kunnen voorleggen of gewoon geluk hebben dat ze je niet nachecken. 

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

IVY440

Heb de race in flarden op Kanaal 2 gevolgd. Zaterdag rond 16u35 tot einde van programma, na nieuws tot voor F1 en na de F1 de finish. Conclusie: veel regen, Aston valt tegen en Maserati wint.
Waarom reed Goossens eigenlijk niet met zijn Belcar Corvette, die het toch vrij behoorlijk deed?