Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Ce

The Village: *** 1/2 --> Leuke onderhoudende film met een authentieke sfeer. De spanningsboog loopt van het begin tot het einde, maar mondt uit in een ietwat "teleurstellend" einde voor mij persoonlijk.

Hide and seek: **** 1/2 --> Een spannende thriller met oude rot Robert de Niro en jong talent Dakota Fanning. Heel mysterieuze film die op enkele ogenblikken mijn spanningsmeter deed pieken :). De verhaallijn mondt uit in een ijzersterk einde!
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Mikacouli

Gisteren gaan kijken naar de première van 'the island'. Wat één prachtige film  :o :o
Een typische Michael bay film. Echt waar, die moet iedereen zien. Zijn duizend sterren niet genoeg voor!! Gaan kijken zou ik zeggen. Het verhaal zit gewoon zo perfect ineen. Ben er nog van onder de indruk, amai  :P
En een pluspunt, de adembenemende scarlett johansson  :o

;)

Juan Pablo

Citaat van: Mikacouli op 16 augustus 2005 - 12:54:38


;)

Zeker niet slecht  :o

ik ga morgen naar War of the worlds, schijnt wel een leuke film te zijn, met een klote einde.
We'll See

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Citaat van: Satosan op 16 augustus 2005 - 23:00:38
Citaat van: Mikacouli op 16 augustus 2005 - 12:54:38


;)

Zeker niet slecht  :o

ik ga morgen naar War of the worlds, schijnt wel een leuke film te zijn, met een klote einde.
We'll See
Ben ik een maand geleden naar gaan kijken. Zwaar onthooghelt eigenlijk  :-\
Gelukkig was er nog tom cruise die een perfecte rol speelde anders was er niks aan. De film is onvolledig en slecht uitgelegd en daarboveop nog eens ongeloofwaardig. Ga liever naar the island ;)

razzle_dazzle

Back to the future en nee die film suckt nie  >:(...

De eerste 'Back to the future' draagt mijn voorkeur weg. Deze films hebben alles: een mix van humor, actie, spanning en romantiek en deze werkt! De hilarische dialogen... ik kende ze gewoon vanbuiten. Christopher Loyd! Michael J. Fox! Ze zijn geweldig in hun rol!

En als de naam Robert Zemeckis je niets zegt... hij is echt goed!

Marty McFly: "Wait a minute, Doc. Ah... Are you telling me you built a time machine... out of a DeLorean?"
Doc: "The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style?"

Amateur

Citaat van: Razzle_dazzle op 20 augustus 2005 - 00:36:36
Back to the future en nee die film suckt nie  >:(...

De eerste 'Back to the future' draagt mijn voorkeur weg. Deze films hebben alles: een mix van humor, actie, spanning en romantiek en deze werkt! De hilarische dialogen... ik kende ze gewoon vanbuiten. Christopher Loyd! Michael J. Fox! Ze zijn geweldig in hun rol!

En als de naam Robert Zemeckis je niets zegt... hij is echt goed!

Marty McFly: "Wait a minute, Doc. Ah... Are you telling me you built a time machine... out of a DeLorean?"
Doc: "The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style?"
als iemand de film start, dan denk je 'oh, nee! niet nog eens! en twee minuten later zit je al mee te genieten.  Het is een klassieker!
Vandaag gezien: Alexander
héél goeie film, maar het geeft een totaal ander beeld van de 'warlord' dan ik gewend ben en ik heb Alexander de Grote eigenlijk ook nooit sterk met Griekenland geassocieerd. Moet het nog even laten bezinken. Misschien morgenmiddag (na de kwalificatie) nog eens bekijken vooraleer hij terug moet.

Mikacouli

Citaat van: Razzle_dazzle op 20 augustus 2005 - 00:36:36
Back to the future en nee die film suckt nie  >:(...

De eerste 'Back to the future' draagt mijn voorkeur weg. Deze films hebben alles: een mix van humor, actie, spanning en romantiek en deze werkt! De hilarische dialogen... ik kende ze gewoon vanbuiten. Christopher Loyd! Michael J. Fox! Ze zijn geweldig in hun rol!

En als de naam Robert Zemeckis je niets zegt... hij is echt goed!

Marty McFly: "Wait a minute, Doc. Ah... Are you telling me you built a time machine... out of a DeLorean?"
Doc: "The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style?"
Ik lalch zeker niet. Heb de triologie hier thuis liggen en ik blijf ze goed vinden. Altijd boeiend om naar te kijken  :P

Supermariobros

Gisteren op dvd naar "The day after tomorrow" gekeken.

Prachtige film die dan ook ***** verdiend

Mikacouli

Yep idd, pracht film. Vind ik de mooiste in z'n genre. Die kon ik ook niet missen  ;D
Gisteren gekeken naar Bad Boys 2. Ook schoon filmke  :P

Doefie


Mikacouli

Citaat van: Doefie op 20 augustus 2005 - 12:31:33
Straks Mr. & Ms. Smith
Zeker een aanrader, ik vond hem gewoon geweldig  :P "are you still alive honey"  ;D ;D ;D
Je zal hem zeker mooi vinden ;)

Supermariobros

Alias, vond hem wel goed, het verhaal zat goed in mekaar

Schumi nr1

Bad Compagny met Anthony Hopkins en Chris Rock
Actie/Comedy
****

Doefie

Citaat van: Mikacouli op 20 augustus 2005 - 13:19:37
Citaat van: Doefie op 20 augustus 2005 - 12:31:33
Straks Mr. & Ms. Smith
Zeker een aanrader, ik vond hem gewoon geweldig  :P "are you still alive honey"  ;D ;D ;D
Je zal hem zeker mooi vinden ;)

Was wel een goeie film ;D ik geef hem een ****

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 20 augustus 2005 - 00:36:36
Back to the future en nee die film suckt nie  >:(...

De eerste 'Back to the future' draagt mijn voorkeur weg. Deze films hebben alles: een mix van humor, actie, spanning en romantiek en deze werkt! De hilarische dialogen... ik kende ze gewoon vanbuiten. Christopher Loyd! Michael J. Fox! Ze zijn geweldig in hun rol!

En als de naam Robert Zemeckis je niets zegt... hij is echt goed!

Marty McFly: "Wait a minute, Doc. Ah... Are you telling me you built a time machine... out of a DeLorean?"
Doc: "The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style?"
Zijn drie sterke verhalen hé. Ook filmcritici blijven die drie films hoge scores geven. Unieke films in het genre, en niet te vergeten, cultfilms voor een generatie :)