Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: M@rc op 09 november 2012 - 09:28:05
Zou beste Bond ooit zijn...

Hoezo ??
Heeft Sean Connery weer de hoofdrol dan ??

;) :P :D ;D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 09 november 2012 - 18:26:38
Citaat van: M@rc op 09 november 2012 - 09:28:05
Zou beste Bond ooit zijn...

Hoezo ??
Heeft Sean Connery weer de hoofdrol dan ??

;) :P :D ;D
Ik vind Roger Moore nog altijd de beste...James Bond is zo ongeloofwaardig, dat je er beter om kunt lachen. Vandaar.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 09 november 2012 - 19:02:15
Ik vind Roger Moore nog altijd de beste

Ik eigenlijk ook, maar ik dacht dat als ik daar mee kwam het onvermijdelijke: ER IS MAAR ÉÉN BOND, EN DAT IS CONNERY op de loer lag.

T.Nuvolari

De gizmo's zoals je die had in de tijd van Pierce Brosnan zijn de laatste 3 films toch achterwege gelaten. Een hele verbetering vind ik dat. Ik kan het wel waarderen en Craig vind ik meer dan uitstekend in zijn rol.

Skyfall was trouwens een aangenaam kijkstukje.

Kootje

Citaat van: M@rc op 13 november 2012 - 11:41:44
De gizmo's zoals je die had in de tijd van Pierce Brosnan zijn de laatste 3 films toch achterwege gelaten. Een hele verbetering vind ik dat. Ik kan het wel waarderen en Craig vind ik meer dan uitstekend in zijn rol.

Skyfall was trouwens een aangenaam kijkstukje.

Die gizmo's horen imo juist bij Bond.
Ook hoort Bond wat mij betreft 'n gentleman te zijn, iets wat ik mis bij Daniel Craig en ook bij Timothy Dalton.
Die zijn meer ruwe bolster blanke pit, en daar ben ik wat Bond betreft niet echt kapot van.

Maar ja, ik ben nu eenmaal opgegroeid met 'n beetje Connery en nog meer Moore.
In die lijn was ik ook wel te spreken over Craig's voorganger waarvan de naam me ontschoten is.
Dat zijn toch de Bond's zoals ik ze graag zie.

Toch ga ik 'm wel kijken hoor.
Heb nog geen Bond film gemist, zelfs de neppers On Her Majesty's Secret Service en Never Say Never Again niet, dus daar ga ik nu ook niet mee beginnen.
Je bent Bond liefhebber of niet hé?

SDG

'Starship Troopers: Invasion'.

Ik kende die nog niet, en met de drie vorige films in de reeks in het achterhoofd was ik wel verrast dat het een volledig geanimeerde film was. Niettemin vond ik het wel een leuke film, die bovendien laat zien waar de makers van 'Mass Effect' voor een deel de mosterd gehaald hebben.

Edwin90

Cars 1 en 2! Ik had ze nooit gezien, want vond het maar kinderfilms (zijn het eigenlijk ook). Maar vond dat er echt goed gevonden grappen in zaten!  ;D

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 17 november 2012 - 12:01:21
Cars 1 en 2! Ik had ze nooit gezien, want vond het maar kinderfilms (zijn het eigenlijk ook). Maar vond dat er echt goed gevonden grappen in zaten!  ;D

Animatiefilms van nu zijn zelden alleen voor kids.
Er zitten altijd wel grappen in waar volwassenen om in 'n deuk liggen, terwijl de kids je aankijken met zo'n blik van: Wat zit je nou dom te lachen?

Kootje

Ondertussen 'n oudje, 2004 alweer, maar hij blijft geniaal.



*****

Echt zo f***in' briljant hoe ze meerdere verhaallijnen tot één hebben verweven. ::)
Absolute must see !!!

Folkert

Citaat van: Kootje op 22 november 2012 - 16:50:15
Ondertussen 'n oudje, 2004 alweer, maar hij blijft geniaal.



*****

Echt zo f***in' briljant hoe ze meerdere verhaallijnen tot één hebben verweven. ::)
Absolute must see !!!
Zeker. Einde vind ik zo mooi.
*spoiler alert*

Toen dat meisje die "kogel vrije mantel gebruikte voor haar vader*. Super mooi. Ik ben op dat gebied echt sissyboy en jank als een klein kind.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

CitaatToen dat meisje die "kogel vrije mantel gebruikte voor haar vader*. Super mooi. Ik ben op dat gebied echt sissyboy en jank als een klein kind.

Janken als 'n klein kind niet, maar ook ik pinkte 'n traantje weg.
En dat terwijl ik door m'n vrienden juist als harteloos gezien wordt waar het het meeleven met vreemden, laat staan met films, betreft.

Figge

Gisteren Rapunzel en Aladin afgewerkt...
Ik moet zeggen dat ik de Disney animaties als volwassene leuker vind dan als kind.
Het zijn gewoon komische films...

Franky R.

Citaat van: Kootje op 23 november 2012 - 06:31:38
CitaatToen dat meisje die "kogel vrije mantel gebruikte voor haar vader*. Super mooi. Ik ben op dat gebied echt sissyboy en jank als een klein kind.

Janken als 'n klein kind niet, maar ook ik pinkte 'n traantje weg.
En dat terwijl ik door m'n vrienden juist als harteloos gezien wordt waar het het meeleven met vreemden, laat staan met films, betreft.
Idem...ik word zelfs verguist door (ex-)vriendinnen als ik bepaalde onlogische ontwikkelingen in de betreffende film aankaart... :P :P :P

Victor Monza 2008

Citaat van: Kootje op 13 november 2012 - 16:00:35
Citaat van: M@rc op 13 november 2012 - 11:41:44
De gizmo's zoals je die had in de tijd van Pierce Brosnan zijn de laatste 3 films toch achterwege gelaten. Een hele verbetering vind ik dat. Ik kan het wel waarderen en Craig vind ik meer dan uitstekend in zijn rol.

Skyfall was trouwens een aangenaam kijkstukje.

Die gizmo's horen imo juist bij Bond.
Ook hoort Bond wat mij betreft 'n gentleman te zijn, iets wat ik mis bij Daniel Craig en ook bij Timothy Dalton.
Die zijn meer ruwe bolster blanke pit, en daar ben ik wat Bond betreft niet echt kapot van.

Maar ja, ik ben nu eenmaal opgegroeid met 'n beetje Connery en nog meer Moore.
In die lijn was ik ook wel te spreken over Craig's voorganger waarvan de naam me ontschoten is.
Dat zijn toch de Bond's zoals ik ze graag zie.

Toch ga ik 'm wel kijken hoor.
Heb nog geen Bond film gemist, zelfs de neppers On Her Majesty's Secret Service en Never Say Never Again niet, dus daar ga ik nu ook niet mee beginnen.
Je bent Bond liefhebber of niet hé?
Kan erin komen, de Bond met menselijk gelaat die Craig neerzet past in een goeie actiefilm, maar is zeker niet meer de flegmatieke, tongue in cheek die Connery en Moore neerzetten.

Kootje



***     vermakelijke film, maar mij net iets te voorspelbaar




***     origineel verhaal, redelijk acteerwerk




***** topfilm, absolute aanrader