Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Vieze baas

Afgelopen week:
SCarface
Good Will Hunting
Superbad
Slammin Salmon (geen aanrader)

Folkert

Piranha 3DD. Super vette film. Ten minste als je van tenekrommende slechte films houd met een voorspelbaarheidsgehalte van 200%.

Spoiler: Er komt een piranha uit de vagina van een vrouw, terwijl ze sex heeft. 3 keer raden wat er met de penis gebeurt. Kennelijk bevruchten Piranha's door middel van beten.

David Hasselhof is daar en tegen geniaal in deze film.Drijft de spot met zich zelf en red de film enigszins.
Verder veel slechte acteurs, slecht verhaal, slecht uit gevoerd. Kort om: Slecht, maar des ondanks een 8,5. En niet van wege de DD vrouwen.

Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje



*****  Een echte aanrader voor de liefhebber van thrillers !!!  8)

Kootje

#1863


***** Heerlijke no-nonsens aktiefilm, met 'n ouderwets brute Statham in de hoofdrol. 8)




*** In tegenstelling tot MIB 1&2 vond ik deze nogal humorloos. Verder wel aardig. Grootste pluspunt, de rogue alien assassin. :-\


T.Nuvolari

Citaat van: Kootje op 17 september 2012 - 06:41:44
Gone

*****  Een echte aanrader voor de liefhebber van thrillers !!!  8)

En met Amanda Seyfried. Geen supertalent, maar wel heel heel heel lekker vind ik.  ;)

T.Nuvolari

Gezien:

The Ides of March ****



My kind of film met een topcast. Geen spetterende actie, gewoon een degelijk gemaakt stukje drama.

X ***



Heb hem gekozen op basis van de filmposter. Geen supertalenten in deze film, maar hij heeft mij toch kunnen bekoren. Doet trowuens één van de stoten van de serie Spartacus in mee, Viva Bianca, ook niet onbelangrijk.

Kootje

#1866
Citaat van: M@rc op 25 september 2012 - 16:09:20
Citaat van: Kootje op 17 september 2012 - 06:41:44
Gone

*****  Een echte aanrader voor de liefhebber van thrillers !!!  8)

En met Amanda Seyfried. Geen supertalent, maar wel heel heel heel lekker vind ik.  ;)

Cker :)


Zit ze ook in.
Weliswaar maar 'n klein bijrolletje, maar geen straf om te zien.
Rest vd film ook niet trouwens, best 'n topfilm eigenlijk en nog waargebeurd ook.




Niet zo'n beste film, maar ook geen straf. :P

T.Nuvolari

Die laatse is inderdaad niet om aan te zien. Wijvekes hé...

Kootje



*** Grappige komedie, maar ook niet meer dan dat.





* Thriller die geen moment spannend wordt.

0634



Gisteravond gezien in de ArenA bioscoop. Leuke film, iets te lang. Matige eerste helft (had korter gekund), sterke tweede helft.

T.Nuvolari

Exit Humanity **

Western en Zombiehorror in één film gegoten. Geen topper, maar wel aangenaam vrijdagmiddagvertier als de kidnjes in hun bed liggen.


Folkert

The silver surfer films. Muah, redelijk. Maar von ze leuk omdat ik gewoon van dat soort films houd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

De documentaire van Ayrton Senna.

Folkert

Gister avond Iron Sky gekeken. Erg rare film. Visueel was hij erg goed gemaakt, maar de acteurs(en vooral het script) waren raar geacteerd en geschreven.

2,5 * Op zich leuk, maar raar.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Vanavond Skyfall in de Metropolis - Antwerpen. Zou beste Bond ooit zijn...