Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 04 juni 2011 - 10:59:33

Deel 1 was briljant! Het verhaal van deel 2 is exact hetzelfde, alleen alles wat ze uitspoken in de nacht is anders. Wel een leuke film maar weinig verrassend als je deel 1 gezien hebt.

Hoewel deel 1 briljant was, vond ik deel 2 ook zeker nog wel een van de beste komedies van de laatste jaren. Het is allemaal een beetje van hetzelfde, maar er zitten zeker nog enkele goed grappen tussen!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Vieze baas

de nieuwste harry potter !!!!

vermakelijk maar geen goede film, veel verhaallijnen uit het boek zijn in de muck gegooit. De battles zijn erg tam en veel dingen gebeuren gewoon zonder verklaring.

T.Nuvolari

Laatste 2 maand gezien:

Megamind ****
Simply hilarisch!!! Echt een aanrader voor de liefhebbers van het genre.



Franklyn**1/2
Niet goed, niet slecht. Slecht weer op zaterdagfilm.



The Hurt Locker****
Steengoed!



I am number four **
Goed voor iemand die jonger is dan 15jaar.



The Crazies**1/2
Niet super, niet slecht. Weer zo'n typische regendagfilm.


RobbertF1

Unthinkable, sterke film, erg gaaf.

T.Nuvolari

True Grit ****



Superfilm alweer van de Coen brothers. Het soort films waarvoor ik wel thuisblijf.

T.Nuvolari

The Lovely Bones ***1/2

Geen spetterende actie, wel een mooi verhaal.
Mooie cast

Susie Salmon is een meisje dat vermoord wordt. Vanuit een tussenwereld tussen hemel en aarde ziet ze hoe haar familie omgaat met het tragische verlies. Zo wil haar vader wraak op de moordenaar en heeft haar moeder veel moeite het verlies te verwerken. Daarnaa
st volgt ze de moordenaar, die op het punt staat opnieuw toe te slaan.



Regie
    Peter Jackson

Cast
    Saoirse Ronan - Susie Salmon
    Mark Wahlberg - Jack Salmon
    Rachel Weisz - Abigail Salmon
    Susan Sarandon - Grootmoeder Lynn
    Stanley Tucci - George Harvey
    Michael Imperioli - Len Fenerman
    Amanda Michalka - Clarissa

SDG

Ik ben nu het verslag van het voorbije GT3-weekend van afgelopen weekend op de Slovakiaring aan het bekijken. Nu ja, voor zover je dat een 'film' kunt noemen, natuurlijk.  ;)

T.Nuvolari

Horrible Bosses ***

Geweldige komedie! Normaal kan ik niet luidop lachen met komische films, maar deze was van het begin tot het einde grappig en veel momenten echt hilarisch. We hebben dan nog niet vernoemd dat Jennifer Anniston een Nymphomane speelt. 

Drie beste vrienden (Bateman, Sudeikis en Day) zijn allemaal redelijk gelukkig met hun leven. Ze hebben allemaal een leuke vriendin, leuke woning en een betalende baan. Ze gaan echter elke dag wel met tegenzin naar hun werk toe omdat ze vreselijk behandeld worden door hun superieuren. Na een avondje stappen besluiten ze een plan te bedenken om hun bazen te vermoorden, die in de weg staan van hun gelukkige bestaan.



RegieSeth Gordon

Cast
Colin Farrell - Bobby Pellitt
Kevin Spacey - Dave Harken
Jason Bateman - Nick Hendricks
Jennifer Aniston - Dr. Julia Harris
Jason Sudeikis - Kurt Buckman
Charlie Day - Dale Arbus
Donald Sutherland - Jack Pellit
Jamie Foxx - Motherfucker Jones

Vieze baas


Senergy

Death Race 2

Is eigenlijk een prequel, vertelt het verhaal van hoe het programma ontstaan is en vooral hoe "Frankenstein" ontstaat.

Vermakelijk en daarmee is ook alles gezegd  ;)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

0634



** Aardige fases, behoorlijke acteerprestaties maar een matige film omdat er lange tijd geen reet gebeurt..

SDG

De Indycar-race in Las Vegas. Voorwaar geen leuke 'film'...  :-\

T.Nuvolari

#1857
Senna ***************************************************************************************************** Must see film!!! (maar ik ben misschien niet objectief genoeg.) ;)



Verhaal

Euhm, dat zullen jullie al wel kennen.

Cast
Ayrton Senna
Alain Prost
Ron Dennis
Frank Williams
Dr. Sid Watkins
Jean-Marie Ballestre

Gerard

Twilight saga; breaking daen part1..
weinig omvattende film... Slap liefdesverhaal, waarbij anderhalf uur lang gekwijl, met 1m minuten actie... Had beter naar een andere film kunnen gaan

Senergy

Citaat van: M@rc op 11 november 2011 - 00:13:14
Senna ***************************************************************************************************** Must see film!!! (maar ik ben misschien niet objectief genoeg.) ;)



Verhaal

Euhm, dat zullen jullie al wel kennen.

Cast
Ayrton Senna
Alain Prost
Ron Dennis
Frank Williams
Dr. Sid Watkins
Jean-Marie Ballestre

Beste cast ooit  ;)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!