GP van Duitsland

Gestart door Ferrari 2010, 15 juli 2005 - 15:27:10

« vorige - volgende »

WillyWortel

McLaren fans beginnen meer en meer door de mand te vallen nouwedaags. Ze zullen het altijd wel ergens op stoten en nooit zal een ander beter zijn. Elk seizoen zal wel een piloot de stoute arrogante mijnheer zijn. Nou ja, misschien volgend jaar jongens...

mike

Citaat van: WillyWortel op 26 juli 2005 - 01:59:57
McLaren fans beginnen meer en meer door de mand te vallen nouwedaags. Ze zullen het altijd wel ergens op stoten en nooit zal een ander beter zijn. Elk seizoen zal wel een piloot de stoute arrogante mijnheer zijn. Nou ja, misschien volgend jaar jongens...

Ik wacht op de dag dat er een zogezegd arrogante meneer in een Mac rond rijdt. Dan zullen we echt weten hoe het zit... ;D ;D ;D ;D ;D

Ik zou ook wel eens willen weten wat typetjes zoals Kimi_ueber_alles gaan doen de dag dat Kimi voor de roden gaat rijden.  :D :D

DerMika

Citaat van: mike op 26 juli 2005 - 02:22:21
Ik zou ook wel eens willen weten wat typetjes zoals Kimi_ueber_alles gaan doen de dag dat Kimi voor de roden gaat rijden.  :D :D
Ik kan niet voor anderen spreken maar ik moet toegeven dat ik het er moeilijk mee zal hebben ;)
The Dude abides

Ferrari 2010

Ik zou er geen problemen mee hebben, kheb nu al veel respect voor Kimi en zou hem graag zien komen  :P En als ze bij McLaren zo verder doen volgend seizoen zie ik Kimi in 2007 in het rood rondrijden. Met de voorwaarde dat ferrari zich herpakt volgend jaar uiteraard  :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

Citaat van: WillyWortel op 26 juli 2005 - 01:59:57
McLaren fans beginnen meer en meer door de mand te vallen nouwedaags. Ze zullen het altijd wel ergens op stoten en nooit zal een ander beter zijn. Elk seizoen zal wel een piloot de stoute arrogante mijnheer zijn. Nou ja, misschien volgend jaar jongens...

Ik heb altijd al een hekel gehad aan JPM, nu hij bij Mclaren rijdt blijft het een domme piloot maar ergens ben ik nu wel verplicht hem een beetje krediet te geven, Mclaren moet nog eens iets winnen.
MAar je zal mij noit lyrisch horen doen over JPM, hij blijft de man van alles of niets, van oerdomme fouten, ik vind hem sowieso niet bij Mclaren passen.
Ik zou graag Jenson Button daar volgend jaar zien, dat zou pas een verrassing zijn. En miss niet zo ver gezocht want Ik betwijfel of RD zo content is van ons dikkerdje...
God save Mclaren

The Iceman

#65
Citaat van: Roel op 26 juli 2005 - 13:57:45
Citaat van: WillyWortel op 26 juli 2005 - 01:59:57
McLaren fans beginnen meer en meer door de mand te vallen nouwedaags. Ze zullen het altijd wel ergens op stoten en nooit zal een ander beter zijn. Elk seizoen zal wel een piloot de stoute arrogante mijnheer zijn. Nou ja, misschien volgend jaar jongens...

Ik heb altijd al een hekel gehad aan JPM, nu hij bij Mclaren rijdt blijft het een domme piloot maar ergens ben ik nu wel verplicht hem een beetje krediet te geven, Mclaren moet nog eens iets winnen.
MAar je zal mij noit lyrisch horen doen over JPM, hij blijft de man van alles of niets, van oerdomme fouten, ik vind hem sowieso niet bij Mclaren passen.
Ik zou graag Jenson Button daar volgend jaar zien, dat zou pas een verrassing zijn. En miss niet zo ver gezocht want Ik betwijfel of RD zo content is van ons dikkerdje...
Waarom iemand anders bij een ander team gaan weghalen als je nog twee topcoureurs ( De La Rosa & Wurz ) onder contract hebt. Hebben dit jaar bewezen hun mannetje te kunnen staan in races. En trouwens, Button die moet naar Williams in 2006, of hij nu wilt of niet, hij hangt vast aan het team van Frank. BAR mocht hem alleen maar houden als hij 75% van het puntentotaal van de leider in de WK tussenstand behaald had eind Augustus. 

Alan Blues

Citaat van: Razzle_dazzle op 25 juli 2005 - 23:04:47
Citaat van: WebMachine op 25 juli 2005 - 21:32:44
Citaat van: Kimi_über_alles op 25 juli 2005 - 21:23:42
Citaat van: Razzle_dazzle op 25 juli 2005 - 20:50:39
Citaat van: WebMachine op 25 juli 2005 - 18:26:07
Zeggen dat Alonso WK wordt of races wint door geluk doet enorme afbreuk aan het werk van de mensen van Renault. Zij hebben die wagen gemaakt tot wat het is. Renault is snel en betrouwbaar, McLaren is sneller maar minder betrouwbaar. Mercedes (en ook Ferrari, ...) heeft z'n huiswerk niet goed genoeg gemaakt. Punt. Geluk heeft hier niks mee te maken.

Amen! Ik erger mij al weken aan het feit dat sommigen steeds de nadruk leggen op de pech van Mclaren.

Het is toch zo ook. Met een beetje meer betrouwbaarheid wordt Kimi met de vingers in de neus wereldkampioen. Ik vind het gewoon erg dat de beste auto het niet haalt, de man wie de titel het meest verdient zal hem niet winnen. In tegenstelling tot die arrogante Spanjaard, die telkens zo uitbundig aan het vieren is bij een overwinning (waar er NIKS, maar dan ook NIKS van glans aan was) die hij steeds zoals hier al aangehaald is gewoon in de schoot geworpen krijgt, het typeert gewoon het ganse seizoen. Triestig noem ik dat.

De McLaren-Mercedes is niet de beste, maar de snelste. De Renault is snel én betrouwbaar en dus de beste wagen van het pak. Het team dat de titel het meest verdient is Renault, niet McLaren (of Ferrari of weet ik wie). Dat Alonso arrogant is, doet geen afbreuk aan het werk van Renault. Die mensen hebben hun job beter gedaan dan de mensen van Mercedes.

En als aanvulling nog even dit:

Vorig jaar was het Schumacher en zijn vreugdesprongetje http://www.sportgate.de/img/dpa/jpeg-1lq35836-20040711_6633586.onlineBild.jpg
Dit jaar is het omdat Alonso zijn vingertjes in de hoogte steekt of Flavio is stevig omhelst...
komaan jongens dat heeft absoluut niets met racen op zich te maken.
Alonso heeft zich een keer ongelukkig uitgelaten en wordt onmiddellijk als arrogant afgestempeld. Rara waar hebben we dat nog gehoord?
We kunnen ook mekkeren over Kimi die ladderzat rondhangt in een disco, Kimi die weigert naar informatieve vergaderingen te gaan omdat het hem niet interesseert of Kimi die (met opzet?) ff naast de grind gaat rijden...ik vind het stierenfaeces.
Laat iedereen in zijn waarde en steun je favoriet.

Je was me voor. Ik wou eigenlijk net hetzelfde schrijven...   ???

Roel

Citaat van: Snekuem op 26 juli 2005 - 16:43:35

Waarom iemand anders bij een ander team gaan weghalen als je nog twee topcoureurs ( De La Rosa & Wurz ) onder contract hebt. Hebben dit jaar bewezen hun mannetje te kunnen staan in races. En trouwens, Button die moet naar Williams in 2006, of hij nu wilt of niet, hij hangt vast aan het team van Frank. BAR mocht hem alleen maar houden als hij 75% van het puntentotaal van de leider in de WK tussenstand behaald had eind Augustus. 

Wurz en DLR kunnen uit de voeten, maar ik vind ze niet echt topcoureurs te noemen... en spijtig van Button.
God save Mclaren

Roel

Citaat van: Roel op 27 juli 2005 - 11:51:32
Citaat van: Snekuem op 26 juli 2005 - 16:43:35

Waarom iemand anders bij een ander team gaan weghalen als je nog twee topcoureurs ( De La Rosa & Wurz ) onder contract hebt. Hebben dit jaar bewezen hun mannetje te kunnen staan in races. En trouwens, Button die moet naar Williams in 2006, of hij nu wilt of niet, hij hangt vast aan het team van Frank. BAR mocht hem alleen maar houden als hij 75% van het puntentotaal van de leider in de WK tussenstand behaald had eind Augustus. 

Wurz en DLR kunnen uit de voeten, maar ik vind ze niet echt topcoureurs... en spijtig van Button.
God save Mclaren

Jasper

Citaat van: mike op 26 juli 2005 - 02:22:21
Citaat van: WillyWortel op 26 juli 2005 - 01:59:57
McLaren fans beginnen meer en meer door de mand te vallen nouwedaags. Ze zullen het altijd wel ergens op stoten en nooit zal een ander beter zijn. Elk seizoen zal wel een piloot de stoute arrogante mijnheer zijn. Nou ja, misschien volgend jaar jongens...

Ik wacht op de dag dat er een zogezegd arrogante meneer in een Mac rond rijdt. Dan zullen we echt weten hoe het zit... ;D ;D ;D ;D ;D

Ik zou ook wel eens willen weten wat typetjes zoals Kimi_ueber_alles gaan doen de dag dat Kimi voor de roden gaat rijden. :D :D

Zolang Todt nog bij Ferrari rondloopt zal ik niet voor Ferrari gaan stemmen, als er een hele nieuwe lichting komt bij Ferrari, geen probleem, maar dan ben ik in de eerste plaats fan van Kimi en niet van Ferrari...

Bruno

#70
Sorry, dubbel...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Jasper

Ik zie er anders maar één en daar staat nu "sorry, dubbel" in ???

Bruno

Citaat van: Jasper op 27 juli 2005 - 23:25:33
Ik zie er anders maar één en daar staat nu "sorry, dubbel" in ???
Excuseer, ik wilde (onder andere) eigenlijk posten dat ik blij was dat de anti-helden hier (zoals voorspeld trouwens) hun pijlen op Alonso gericht hebben sinds ze weten dat die dit jaar wel eens kampioen zou kunnen worden en niet ene M schumacher.

Maar terwijl ik aan het typen was zag ik op mijn andere scherm dat er nog anderen dezelfde mening toegedaan zijn én dat ook al gepost hadden.


Vandaar de "sorry, dubbel" opmerking.  :-[

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Jasper

Ah, ik dacht dat je tweemaal dezelfde post had getypt. ;) Maar als je ziet dat iemand anders je mening al heeft neergeschreven is het misschien goed om voor alle duidelijkheid te zeggen dat dat ook jouw mening is. ;)

Bruno

Citaat van: Jasper op 28 juli 2005 - 22:27:27
Ah, ik dacht dat je tweemaal dezelfde post had getypt. ;) Maar als je ziet dat iemand anders je mening al heeft neergeschreven is het misschien goed om voor alle duidelijkheid te zeggen dat dat ook jouw mening is. ;)

Eigenlijk wel maar het gebeurd wel meer dat ik in zo'n situatie zit en het dan wat overdreven vind om enkel te schrijven: "Zo denk ik er ook over". Maar je hebt best gelijk, had ik om misverstanden te vermijden eigenlijk beter welgedaan.  ;)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno