GP van Duitsland

Gestart door Ferrari 2010, 15 juli 2005 - 15:27:10

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Roel op 24 juli 2005 - 18:06:02
Arme Kimi! Wederom bewondering voor Schumi die bovendien en Montoya. Alonso maakt zich maar klein met z'n 6 vingertjes te tonen, net als Mercedes zich elke engine blow kleiner maakt, een schande: niet meer niet minder.

P.S.: het lijkt hier wel een spookforum geworden, iedereen op vakantie?
ik snap het ook niet, gemiddeld heeft een GP topic dussen de 10 en de 20 pagina's, met een uitblinker zoals de USGP. Maar vorige GP werd er al weinig gezegd voor de GP, en na de GP was het al niet veel beter. Deze GP is er gewoon amper iets gezegd voor de GP  :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 24 juli 2005 - 18:14:42
ik snap het ook niet, gemiddeld heeft een GP topic dussen de 10 en de 20 pagina's, met een uitblinker zoals de USGP. Maar vorige GP werd er al weinig gezegd voor de GP, en na de GP was het al niet veel beter. Deze GP is er gewoon amper iets gezegd voor de GP  :-\

Vakantie voor iets, forums vallen overal wat stil... zelfs de redactie hier ook al precies

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 24 juli 2005 - 18:25:59
Citaat van: Schumi 2005 op 24 juli 2005 - 18:14:42
ik snap het ook niet, gemiddeld heeft een GP topic dussen de 10 en de 20 pagina's, met een uitblinker zoals de USGP. Maar vorige GP werd er al weinig gezegd voor de GP, en na de GP was het al niet veel beter. Deze GP is er gewoon amper iets gezegd voor de GP  :-\

Vakantie voor iets, forums vallen overal wat stil... zelfs de redactie hier ook al precies
van dat laatste heb ik nog niet echt iets gemerkt hoor. Er worden genoeg berichten gepost door ene zeker Daan. Vraag me niet wie die **** zou zijn  ;) ;D ;D Inderdaad, nu je het zegt, buiten jouw berichten staat er maar weinig op.
Het is inderdaad wel zo, tijdens vakantie vallen forums stil, hoewel het vroeger wel omgekeerd was. Maar ik denk dat we blij mogen zijn dat het niet zo is als vroeger, dan kwam er altijd wel iemand tijdens de vakantie zich registreren en het forum volposten  :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Wat een pech alweer voor Kimi, zo kan je natuurlijk nooit WK worden. De WK is gekend voor dit jaar, met 36ptn. voorsprong kan dit niet meer mislopen voor Alonso. Best wel een leuke race gezien, maar toen Kimi uitval... grrrr hoe is het mogelijk dat men hem geen betrouwbare wagen kan geven?

razzle_dazzle

Tja misschien zitten de recentelijke serieuze anti-rood aanvallen er voor iets tussen? ::). Ik ben mijn webstrijd zowaar vergeten omdat deze topic gewoon "onopvallend" was.

mike

Citaat van: Razzle_dazzle op 24 juli 2005 - 19:32:41
Tja misschien zitten de recentelijke serieuze anti-rood aanvallen er voor iets tussen? ::). Ik ben mijn webstrijd zowaar vergeten omdat deze topic gewoon "onopvallend" was.

Of het totaal gebrek aan spanning. Iedereen weet al lang wie er WK wordt (Alonso) en wie er van start tot finish de rest in de vernieling rijdt maar onder de streep omzeggens nooit deftig aankomt (Kimi). Allemaaal zo oooeerrrsssaaaaiiiii! Het lijkt 2004 wel. ;) ;) Behalve dan dat de rooie fans zich nu niet op dezelfde manier gedragen als de anderen dat destijds deden... ;)

Ferrari 2010

Citaat van: mike op 24 juli 2005 - 20:04:36
Citaat van: Razzle_dazzle op 24 juli 2005 - 19:32:41
Tja misschien zitten de recentelijke serieuze anti-rood aanvallen er voor iets tussen? ::). Ik ben mijn webstrijd zowaar vergeten omdat deze topic gewoon "onopvallend" was.

Of het totaal gebrek aan spanning. Iedereen weet al lang wie er WK wordt (Alonso) en wie er van start tot finish de rest in de vernieling rijdt maar onder de streep omzeggens nooit deftig aankomt (Kimi). Allemaaal zo oooeerrrsssaaaaiiiii! Het lijkt 2004 wel. ;) ;) Behalve dan dat de rooie fans zich nu niet op dezelfde manier gedragen als de anderen dat destijds deden... ;)
wat doe ik dan mis?  :-\ ;) ;D Ik blijf hopen dat men favo team er eens weer zal staan. Maar hoop doet leven hé, is niets mis mee. Trouwens, ik gun het Kimi heel hard dat hij een goede wagen heeft en leef met hem mee. Kvind het keer op keer een spijtige zaak dat het niet goed gaat met de Mac's, het is zowaar men 2de team geworden dit seizoen. Dat ik niet tegen Alonso kan, sjah, das waar. Moet ek eerlijk toegeven.  :D
Of heb je het over andere rooie fans? Zoals de forumpaus, is al weken geen post meer  van te vinden, zal zodadelijk in de vakantietopic is zien of ie mss weg is.

...

Net gekeken, staat niks van in, maar dat wil natuurlijk nog niets zeggen hé  ;) ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McLaren_über_alles

Wat is dit eigenlijk met die Finnen bij Mclaren. Net als bij de periode met Mika heeft Kimi nu alle pech, en zijn teammaat zelden of nooit... Hoe is het in godsnaam mogelijk. Met zo'n snelle wagen MOET je gewoon met een straat voorsprong kampioen worden, zo simpel is dat! Er komt geen enkele wagen nog maar in de buurt van de McLaren. Maar de betrouwbaarheid laat toch wel wat de wensen over, in tegenstelling tot de eerste races  ::). Eigenlijk wel raar dat ze bij McLaren van een betrouwbare wagen een onbetrouwbare kunnen maken hebben  >:(.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

The Iceman

Weeral pech voor Kimi vandaag. Uitvallen in leidende positie en zo de overwinning schenken aan je grootste concurrent Alonso die nu al mag beginnen dromen van de titel en de jongste wereldkampioen ooit wordt. Een titel die hij te danken zal hebben aan al de opgaves van Raikkönen. Knappe race van Juancho die zijn blunder van gisteren omzette in een supergoede race. Jenson die nog eens na lange tijd van het podium mag proeven. Knappe race van Fisi die zijn Renault naast de Ferrari van Schumacher zette in de slotfase van de race. Bridgestone dat nog degelijk worstelt met dat bandenprobleem anders had Schumi het podium nog gehaald. Ralf die in extremis nog een paar puntjes pakt voor Toyota en David Coulthard die nog twee waardevolle en duur betaalde punten pakt voor Red Bull. Ben eerlijk gezegd eens benieuwd wanneer de pech nu eens gaat ophouden voor Kimi. En die Renault, die draait als een Zwitsers uurwerk. Slechts één opgave voor de Spanjaard dit jaar in Canada en dat nog door zijn eigen fout. Denk dat het kampioenschap in zijn definitieve plooi is gevallen na de zoveelste opgave van de jonge Fin.

Doefie

#39
Mja, drie races achter elkaar is de wagen zó betrouwbaar, en dan opeens slaat het helemaal om... typisch McLaren blijkbaar. Mja, laat ons hopen dat Alonso nog 3x uitvalt (is mogelijk, kijk maar naar Canada) en Kimi die drie races wint. Dat zou mogelijk zijn op de nog zeven resterende races, maar ik vrees er wat voor. Alonso heeft net het geluk dat, in tegenstelling tot de McLaren, zijn wagen wél heel blijft. Ik geloof dat als Alonso en Räikkönen van team gewisseld waren we een heel ander wereldkampioenschap hadden gezien.

Schitterend duel op het einde van de race, tussen Fisichella-M.Schumacher-R.Schumacher en Coulthard wat verderop. Één foutje was meteen met 3-4 plaatsen afgestraft. Was wel mooi om te zien.

Citaat van: Schumi 2005 op 24 juli 2005 - 18:51:37
van dat laatste heb ik nog niet echt iets gemerkt hoor. Er worden genoeg berichten gepost door ene zeker Daan. Vraag me niet wie die **** zou zijn ;) ;D ;D Inderdaad, nu je het zegt, buiten jouw berichten staat er maar weinig op.

Ik moet wel, buiten Mario post er niemand anders meer (waarvoor dank Mario).
Mja, headline bijvoorbeeld kan ik niet aanpassen... wat in dit geval ongelooflijk idioot is, gezien het nieuws nog van halverwege de week als headline staat en het belangrijkste nieuws niet :( Maar ja, hopen dat er snel iemand online komt die dat wel kan.

DerMika

Komaan zeg wat is dat nu weer bij mercedes/mclaren? Hoeveel overwinningen hebben die de laatste 10 jaar al niet kwijtgespeeld door technische problemen? Ik durf wedden dat er geen enkel "top"team is dat dezelfde droevige statistiek zou (moeten) voorleggen!


TO FINISH FIRST, YOU FIRST HAVE TO FINISH, RON!!!!!!!

Godverdoeme zeg...
The Dude abides

Roel

#41
Bij de Mac Fans overal dezelfde frustré teneur...en TERECHT!

Wat ik echt super zou vinden: Kimi volgend jaar naar Ferrari en daar met een betrouwbare wagen (à la een Toyota Corolla met 5 jaar garantie) gewoon iedereen de vernieling in rijdt, want bij Mclaren slagen ze er dus maar niet in de jonge Fin en degelijke WK wagen te geven.

Te veel is trop en trop is echt wel te veel hoor.
Laat hen het dan maar hardleers voelen daar in Woking en vooral in Stuttgart! Ze hebben een jaar van Kimi's talent verspild...

Bovendien gaat er nu een mannetje lopen met de WK-titel die zo graag laat zien dat ie op z'n vingertjes kan tellen na de zoveelste "krijgeenseenoverwinningindeschootgeworpenshow", tja dan misschien nog liever strijdend ten onder gaan.
God save Mclaren

IVY440

Eerlijk gezegd kon de race me weinig boeien, behalve dan de eerste ronden met de aanrijdingen alom en het einde toen MS iedereen nog liet terugkomen.
Ik zag alles al bijna aankomen behalve dan de opgave van Kimi. Spijtig maar ja, betrouwbaarheid en snelheid, daar word je mee kampioen en niet met maar 1 van de 2.
Montoya blunderde zwaar op zaterdag terwijl het voor niets nodig was. Mooi gecorrigeerd van Kimi (doet me denken aan MS in zijn betere dagen  :))
Weer superrace voor Kimi tot zijn wagen het weer begaf. Schumacher behield met echt totaal versleten banden toch nog zijn 5e plaats.
Alonso wordt nu wel vrij zeker WK, of hij moest nog ongeveer hetzelfde meemaken als MS in 2000 (werd toen 2 keer bij de start van de baan gereden)

Supermariobros

Citaat van: Doefie op 24 juli 2005 - 22:31:31
Citaat van: Schumi 2005 op 24 juli 2005 - 18:51:37
van dat laatste heb ik nog niet echt iets gemerkt hoor. Er worden genoeg berichten gepost door ene zeker Daan. Vraag me niet wie die **** zou zijn ;) ;D ;D Inderdaad, nu je het zegt, buiten jouw berichten staat er maar weinig op.

Ik moet wel, buiten Mario post er niemand anders meer (waarvoor dank Mario).
Mja, headline bijvoorbeeld kan ik niet aanpassen... wat in dit geval ongelooflijk idioot is, gezien het nieuws nog van halverwege de week als headline staat en het belangrijkste nieuws niet :( Maar ja, hopen dat er snel iemand online komt die dat wel kan.

Graag gedaan, gelukkig houden wij f1.pits recht  :)

Alan Blues

BAAAAAALEN!!!!!!!!!

Lang geleden dat ik nog zo gevloekt heb!! Maar toch vond ik het een mooie race.

Wat had Villeneuve misdaan? Iedereen reed hem er gewoon uit...  :-\