GP van Duitsland

Gestart door Ferrari 2010, 15 juli 2005 - 15:27:10

« vorige - volgende »

supersteven

hier is mijn voorspelling:
1 Micheal Schumacher
2 Takuma Sato
3 Juan Pablo Montoya

De Renaults vallen uit

Misschien niet realistisch maar hoop doet leven
let the sunshine shine in your heart

mike

Citaat van: supersteven op 21 juli 2005 - 21:27:05
Misschien niet realistisch maar hoop doet leven

Dan is het geen voorspelling. maar een wens(droom), he...

Ik hoop voor jou (en mij) dat hij in vervulling gaat, maar ik geloof er geen ene moer van.  :'( :'(

The Iceman

Mclaren pakt de dubbel voor de eerste keer sinds lange tijd ( Kimi 1 en Monty 2 ). Alonso wordt derde als het droog blijft.

Doefie

Citaat van: Snekuem op 22 juli 2005 - 13:48:08
Mclaren pakt de dubbel voor de eerste keer sinds lange tijd.

*snif snif* Waar is de tijd *zucht* (Oostenrijk 2000)

Supermariobros

Citaat van: Doefie op 22 juli 2005 - 19:51:58
Citaat van: Snekuem op 22 juli 2005 - 13:48:08
Mclaren pakt de dubbel voor de eerste keer sinds lange tijd.

*snif snif* Waar is de tijd *zucht* (Oostenrijk 2000)

Uit de vrije trainingn af te leiden, zou het dit weekend wel eens raak kunnen zijn. Hopelijk een 1-2 voor de zilverpijlen, zonder enige vorm van pech is daar een hele grote kans toe.
Ook de Renaults zijn weer goed op dreef, maar het moet het weekend van de zilverpijlen worden  :)

Doefie

Citaat van: Supermariobros op 23 juli 2005 - 11:18:10
Uit de vrije trainingn af te leiden, zou het dit weekend wel eens raak kunnen zijn. Hopelijk een 1-2 voor de zilverpijlen, zonder enige vorm van pech is daar een hele grote kans toe.
Ook de Renaults zijn weer goed op dreef, maar het moet het weekend van de zilverpijlen worden  :)

Laat ons hopen :)

Doefie

Leuke kwalificatie, jammer van Montoya ...

Roel

Goh ik zou niet graag JPM zijn nu en dit gaan uitleggen aan Ron, volgens mij gaat het daar flink stuiven bij Mclaren!!
Mclaren sowieso is veel te snel voor de rest, dus waarom wou JPM perse die pole halen? zelfs een zesde plaats was nog genoeg geweest om die tweede plaats (na Kimi natuurlijk) te halen. DOMDOMDOM van JPM!
God save Mclaren

Supermariobros

Montoya toch, een dubbel van de zilverpijlen morgen zit er nu niet meer in, met wat geluk een podiumplaats. Enfin, we zien wel, morgen is er de race en daar kan nog vanalles in gebeuren.

The Iceman

#24
Subliem rondje van Kimi die zijn Mac tenminste op de baan kan houden. Domme fout van Montoya die weeral wat extra punten aan Renault cadeau doet. Kan duidelijk de druk niet aan van zijn teamgenoot in het Mclaren kamp en de Colombiaan heeft het team uit Woking al redelijk wat punten gekost dit seizoen.  :'(  Kimi zal de klus morgen wel klaren, moet je niet aan twijfelen.
Zoals ik in één van mijn vorige posts reeds vermeldde, Montoya kan de ene race schitteren en in de volgende ongelooflijk hard blunderen. Het bewijs is vandaag weeral geleverd. Vrees dat zijn krediet bij Uncle Ron stilletjes aan het opraken is.
Beide Bar's en Bmw Williams' met weinig benzine aan de start vermoed ik en twee Renault's die weeral de nodige punten gaan scoren. Toyota valt serieus tegen in de kwalificatie dit weekend ( hopelijk gaat het hen beter voor de wind in de race ). Ferrari met Michael vrij goed vooraan en beide Minardi's sneller dan de Jordan's. Hopelijk zien we morgen een interessante race aangezien het wel eens zou kunnen regenen boven Hockenheim.

Doefie

McLaren neemt het licht op...

razzle_dazzle

Krijgt Raikkonen dit jaar een betere en vooral slimmere teamgenoot dan wordt hij en niemand anders wereldkampioen....Montoya ::).

mike

Citaat van: Doefie op 23 juli 2005 - 18:40:58
McLaren neemt het licht op...

Of ze dat ook binnenskamers doen waag ik te betwijfelen... Het is niet JP's eerste stommiteit en 't is een grote.

Doefie

Redelijk mooie race gezien, vooral dan de laatste 20-30 ronden. Mooi van Montoya, Fisichella goed teruggekomen.

Roel

Arme Kimi! Wederom bewondering voor Schumi die bovendien en Montoya. Alonso maakt zich maar klein met z'n 6 vingertjes te tonen, net als Mercedes zich elke engine blow kleiner maakt, een schande: niet meer niet minder.

P.S.: het lijkt hier wel een spookforum geworden, iedereen op vakantie?
God save Mclaren