GP van Duitsland

Gestart door Ferrari 2010, 15 juli 2005 - 15:27:10

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Ik weet het, héél vroege opening van de topic, maar ik wil iets posten en zou bijgod niet weten in welke topic het thuishoort en is te weinig om speciaal een topic voor te openen vindt ik zelf.
Ik was zonet aan het zien op la2 wat ze uitzenden van de kwali volgende week (ik ga op reis dus moet de video instellen) en kwam deze pagina tegen:
http://www.la1.be/rtbf_2000/bin/view_something.cgi?id=0173677_sac&api_day=21&api_month=07&api_year=2005
onderaan staat er
20:35 Grands Duels
         Ferrari - Mercedes
Voor de geinteresseerde. Ik ga het in elk geval opnemen.
Ze zeggen dat "Prochaine diffusion le : samedi 15.07.2005 sur la deux" ook uitgezonden wordt, maar zaterdag is het de 16de en word het niet uitgezonden, en vandaag ook niet als ik hun programmatie bekijk. Maar soit. Dus voor degenen die het interesseert en er niets mee in zitten dat het in het Frans is, kijken of opnemen maar.

**edit**
staat er wel bij, niet goed gezien. Vandaag, eigenlijk nu dus:
14:55 Grands Duels : Surf

Précédente diffusion le : jeudi 14.07.2005 sur la deux

Het lijkt precies een reeksaflevering, de ene keer F1, dan surfen, dan weer iets anders. Dus dat van surf gaat niet over F1  ;D

**/edit**

Verder kan je hier al beginnen kletsen over de GP, als je daar al behoefte aan hebt  ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bjorn

ok, effe nog off-topic...

Ouders komen van Spanje terug en hebben mee...

Fernando T-shirt en pet. Vind het héél mooi, want ik zie dat blauw-geel graag van Renault... alleen... ik ben McLaren fan en kan daar dus niet mee rondlopen?! Iemand die me uit deze tweestrijd kan halen?  ;) ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Alan Blues

Zolang je je maar niet in het rood kleedt is het allemaal oké. ;)

Doefie

Citaat van: Bjorn op 15 juli 2005 - 15:57:39
ok, effe nog off-topic...

Ouders komen van Spanje terug en hebben mee...

Fernando T-shirt en pet. Vind het héél mooi, want ik zie dat blauw-geel graag van Renault... alleen... ik ben McLaren fan en kan daar dus niet mee rondlopen?! Iemand die me uit deze tweestrijd kan halen?  ;) ;D

Maak er een dubbele pet of T-shirt van: knip ze mooi verdeeld in 2 helften (zowel McLaren als Renault) en naar die dan gemengd aan elkaar vast ;) Origineel en mooi van de twee beste teams van het moment.

The Iceman

Of verkoop de hele handel via Ebay en koop van dat geld Mclaren merchandising !  :) :) :)

Luc

Of koop bij Hugo Boss een replica t-shirt, pull...van de teamkleding....

Een veel betere keuze....

mijn gedacht op www.eze.be

Bjorn

Citaat van: Luc op 15 juli 2005 - 17:36:32
Of koop bij Hugo Boss een replica t-shirt, pull...van de teamkleding....

Een veel betere keuze....



Hugo Boss online of ergens in een winkel ofzo? Ben wel geïnteresseerd
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Citaat van: Luc op 15 juli 2005 - 17:36:32
Of koop bij Hugo Boss een replica t-shirt, pull...van de teamkleding....

Een veel betere keuze....



Dit vraag ik me nu ook af waar je zoiets koopt. Ik heb al enkele keren tevergeefs de Monaco winkels afgeschuimd en nergens officiele McLarenkleding te vinden  :-\
Indien je meer info hebt mag je die altijd geven want ben meer dan geïnteresseerd. :P

Ferrari 2010

Citaat van: Snekuem op 15 juli 2005 - 17:22:56
Of verkoop de hele handel via Ebay en koop van dat geld Mclaren merchandising !  :) :) :)
Ik weet niet of het bij iedereen zo is hoor. Maar uit principe ga je een cadeau niet verkopen. Je hebt dat gekregen, moet je die mensen niet gaan teleurstellen dat ze het verkeerde hebben gekocht  ;) Moet je blij zijn dat ze iets hebben gekocht, ze konden even goed niets hebben meegenomen!  ;) En Trouwens, als hij later plots Renaultfan word komt het nog van pas  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bjorn

Hehe, maar m'n ouders weten dat ik Mclaren fan ben, ze zijn het zelf trouwens ook maar in Spanje was er blijkbaar niets anders te vinden...  ;D ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

mike

Citaat van: Bjorn op 15 juli 2005 - 18:41:41
Hehe, maar m'n ouders weten dat ik Mclaren fan ben, ze zijn het zelf trouwens ook maar in Spanje was er blijkbaar niets anders te vinden...  ;D ;D ;D

Dan nog zou ik hem niet van de hand doen als ik jou was.

Maar je vroeg om een uitweg uit het dilemma. Welnu: Je zegt dat je de Renault kleuren mooi vindt. Da's een gegeven waar je niet onderuit kan. Dat zit in je genen en is er daardoor ook nog eens vanzelf ingeprent bij je van toen je nog maar een ukje was. Dat supporteren voor McLaren, daarentegen, is veel later aangeleerd en daar kan je wel onderuit. Dus ligt de uitweg voor de hand...  ;D ;D

Als je het toch niet over je hart kan krijgen om Renault te gaan steunen, dan kan je ook nog doen wat een evenwichtig en/of volwassen mens doet: na grondige afweging van de alternatieven de gulden middenweg kiezen. Waar heb ik hier dat Ferrari petje weeral gelaten....  ;D ;D ;D


Bjorn

Dat is zeker geen optie...  ;) :P ;D ;D


TX Luc, mooi mooi...
De Mens: In Het Gras![/color]

Supermariobros

Het is de schuld van Schumacher, Ferrari en Michelin  ;D :D ;D :D ;D :D ;D

Raikkonen MASTER

Bel ff naar Michelin, misschien betalen ze het je terug  ;)

IVY440

Citaat van: Bjorn op 15 juli 2005 - 15:57:39
ok, effe nog off-topic...

Ouders komen van Spanje terug en hebben mee...

Fernando T-shirt en pet. Vind het héél mooi, want ik zie dat blauw-geel graag van Renault... alleen... ik ben McLaren fan en kan daar dus niet mee rondlopen?! Iemand die me uit deze tweestrijd kan halen? ;) ;D

Maak een F1 kast met schaalmodellen enzoverder en zet de T-shirt en pet erbij. Mooi extratje tussen schaalmodellen. ;)