Race nr 13: GP van Hongarije

Gestart door dj Peter, 25 juli 2005 - 20:30:43

« vorige - volgende »

Wie wint de GP van Hongarije?

Alonso
Raikkonen
M.Schumacher
Montoya
J.Trulli
Barrichello
Fisichella
R.Schumacher
Heidfeld
Webber
iemand anders

Jasper

Citaat van: NightFlyer op 02 augustus 2005 - 13:29:00
Op het begin waren schumi en kimi ongeveer evensnel..toen reden ze allebei in de 1.21 ..maar als de race vorderde begonnen die bridgestones wel vies te sucken en kon schumi niet meer in de 1.21 rijden..dit is bij mijn weten ook de enige reden waarom kimi nog een halve minuut kon uitlopen..schuld van de banden dus ;)
Hoe ga je weten dat ze evensnel waren terwijl Schumi Kimi duidelijk ophield? Na de eerste pitstops had Kimi een achterstand en die was op enkele ronden weggewerkt, m.a.w. Kimi was van in het begin van de race de snelste man en had duidelijk voor Montoya gereden indien hij niet opgehouden was geweest door Schumacher.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 14:10:17
Citaat van: NightFlyer op 02 augustus 2005 - 13:29:00
Op het begin waren schumi en kimi ongeveer evensnel..toen reden ze allebei in de 1.21 ..maar als de race vorderde begonnen die bridgestones wel vies te sucken en kon schumi niet meer in de 1.21 rijden..dit is bij mijn weten ook de enige reden waarom kimi nog een halve minuut kon uitlopen..schuld van de banden dus ;)
Hoe ga je weten dat ze evensnel waren terwijl Schumi Kimi duidelijk ophield? Na de eerste pitstops had Kimi een achterstand en die was op enkele ronden weggewerkt, m.a.w. Kimi was van in het begin van de race de snelste man en had duidelijk voor Montoya gereden indien hij niet opgehouden was geweest door Schumacher.
Kimi was sneller, maar afgaande op de snelste ronden kan je zeggen dat de Ferrari al wat meer potentiëel had in Hongarije, slechts 2 tienden verschil op een soortgelijke strategie.

Mikacouli

Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 14:45:11
Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 14:10:17
Citaat van: NightFlyer op 02 augustus 2005 - 13:29:00
Op het begin waren schumi en kimi ongeveer evensnel..toen reden ze allebei in de 1.21 ..maar als de race vorderde begonnen die bridgestones wel vies te sucken en kon schumi niet meer in de 1.21 rijden..dit is bij mijn weten ook de enige reden waarom kimi nog een halve minuut kon uitlopen..schuld van de banden dus ;)
Hoe ga je weten dat ze evensnel waren terwijl Schumi Kimi duidelijk ophield? Na de eerste pitstops had Kimi een achterstand en die was op enkele ronden weggewerkt, m.a.w. Kimi was van in het begin van de race de snelste man en had duidelijk voor Montoya gereden indien hij niet opgehouden was geweest door Schumacher.
Kimi was sneller, maar afgaande op de snelste ronden kan je zeggen dat de Ferrari al wat meer potentiëel had in Hongarije, slechts 2 tienden verschil op een soortgelijke strategie.

Kan ook heel goe zijn dat het weer iets was a la Imola. Maarja, als ze zo blijven voorttesten zullen ze er wel es komen zeker ::)

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 02 augustus 2005 - 14:48:07
Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 14:45:11
Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 14:10:17
Citaat van: NightFlyer op 02 augustus 2005 - 13:29:00
Op het begin waren schumi en kimi ongeveer evensnel..toen reden ze allebei in de 1.21 ..maar als de race vorderde begonnen die bridgestones wel vies te sucken en kon schumi niet meer in de 1.21 rijden..dit is bij mijn weten ook de enige reden waarom kimi nog een halve minuut kon uitlopen..schuld van de banden dus ;)
Hoe ga je weten dat ze evensnel waren terwijl Schumi Kimi duidelijk ophield? Na de eerste pitstops had Kimi een achterstand en die was op enkele ronden weggewerkt, m.a.w. Kimi was van in het begin van de race de snelste man en had duidelijk voor Montoya gereden indien hij niet opgehouden was geweest door Schumacher.
Kimi was sneller, maar afgaande op de snelste ronden kan je zeggen dat de Ferrari al wat meer potentiëel had in Hongarije, slechts 2 tienden verschil op een soortgelijke strategie.

Kan ook heel goe zijn dat het weer iets was a la Imola. Maarja, als ze zo blijven voorttesten zullen ze er wel es komen zeker ::)
Zou McLaren beter ook eens doen, dan kunnen ze nog eens een race finishen met twee wagens :)

Mikacouli

Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 15:00:50
Citaat van: Mikacouli op 02 augustus 2005 - 14:48:07
Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 14:45:11
Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 14:10:17
Citaat van: NightFlyer op 02 augustus 2005 - 13:29:00
Op het begin waren schumi en kimi ongeveer evensnel..toen reden ze allebei in de 1.21 ..maar als de race vorderde begonnen die bridgestones wel vies te sucken en kon schumi niet meer in de 1.21 rijden..dit is bij mijn weten ook de enige reden waarom kimi nog een halve minuut kon uitlopen..schuld van de banden dus ;)
Hoe ga je weten dat ze evensnel waren terwijl Schumi Kimi duidelijk ophield? Na de eerste pitstops had Kimi een achterstand en die was op enkele ronden weggewerkt, m.a.w. Kimi was van in het begin van de race de snelste man en had duidelijk voor Montoya gereden indien hij niet opgehouden was geweest door Schumacher.
Kimi was sneller, maar afgaande op de snelste ronden kan je zeggen dat de Ferrari al wat meer potentiëel had in Hongarije, slechts 2 tienden verschil op een soortgelijke strategie.

Kan ook heel goe zijn dat het weer iets was a la Imola. Maarja, als ze zo blijven voorttesten zullen ze er wel es komen zeker ::)
Zou McLaren beter ook eens doen, dan kunnen ze nog eens een race finishen met twee wagens :)
Tjah, het loont blijkbaar niet maar zover ik weet staan we tweede in het kampioenschap voor Ferrari. Dat moet je maar kunnen als er steeds 1 rijder uitvalt. Blijkbaar is die wagen snel.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 02 augustus 2005 - 15:05:22
Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 15:00:50
Citaat van: Mikacouli op 02 augustus 2005 - 14:48:07
Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 14:45:11
Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 14:10:17
Citaat van: NightFlyer op 02 augustus 2005 - 13:29:00
Op het begin waren schumi en kimi ongeveer evensnel..toen reden ze allebei in de 1.21 ..maar als de race vorderde begonnen die bridgestones wel vies te sucken en kon schumi niet meer in de 1.21 rijden..dit is bij mijn weten ook de enige reden waarom kimi nog een halve minuut kon uitlopen..schuld van de banden dus ;)
Hoe ga je weten dat ze evensnel waren terwijl Schumi Kimi duidelijk ophield? Na de eerste pitstops had Kimi een achterstand en die was op enkele ronden weggewerkt, m.a.w. Kimi was van in het begin van de race de snelste man en had duidelijk voor Montoya gereden indien hij niet opgehouden was geweest door Schumacher.
Kimi was sneller, maar afgaande op de snelste ronden kan je zeggen dat de Ferrari al wat meer potentiëel had in Hongarije, slechts 2 tienden verschil op een soortgelijke strategie.

Kan ook heel goe zijn dat het weer iets was a la Imola. Maarja, als ze zo blijven voorttesten zullen ze er wel es komen zeker ::)
Zou McLaren beter ook eens doen, dan kunnen ze nog eens een race finishen met twee wagens :)
Tjah, het loont blijkbaar niet maar zover ik weet staan we tweede in het kampioenschap voor Ferrari. Dat moet je maar kunnen als er steeds 1 rijder uitvalt. Blijkbaar is die wagen snel.
Ferrari rijdt thans ook maar met één wagen rond nowadays  :) ;)

Mikacouli

Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 15:10:29
Citaat van: Mikacouli op 02 augustus 2005 - 15:05:22
Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 15:00:50
Citaat van: Mikacouli op 02 augustus 2005 - 14:48:07
Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 14:45:11
Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 14:10:17
Citaat van: NightFlyer op 02 augustus 2005 - 13:29:00
Op het begin waren schumi en kimi ongeveer evensnel..toen reden ze allebei in de 1.21 ..maar als de race vorderde begonnen die bridgestones wel vies te sucken en kon schumi niet meer in de 1.21 rijden..dit is bij mijn weten ook de enige reden waarom kimi nog een halve minuut kon uitlopen..schuld van de banden dus ;)
Hoe ga je weten dat ze evensnel waren terwijl Schumi Kimi duidelijk ophield? Na de eerste pitstops had Kimi een achterstand en die was op enkele ronden weggewerkt, m.a.w. Kimi was van in het begin van de race de snelste man en had duidelijk voor Montoya gereden indien hij niet opgehouden was geweest door Schumacher.
Kimi was sneller, maar afgaande op de snelste ronden kan je zeggen dat de Ferrari al wat meer potentiëel had in Hongarije, slechts 2 tienden verschil op een soortgelijke strategie.

Kan ook heel goe zijn dat het weer iets was a la Imola. Maarja, als ze zo blijven voorttesten zullen ze er wel es komen zeker ::)
Zou McLaren beter ook eens doen, dan kunnen ze nog eens een race finishen met twee wagens :)
Tjah, het loont blijkbaar niet maar zover ik weet staan we tweede in het kampioenschap voor Ferrari. Dat moet je maar kunnen als er steeds 1 rijder uitvalt. Blijkbaar is die wagen snel.
Ferrari rijdt thans ook maar met één wagen rond nowadays  :) ;)

Dat berust niet op een feit. Ik bedoel maar. Als jij zegt dat McLaren maar voor een betere betrouwaarheid moet zorgen moet Ferrari maar voor een betere tweede rijder zorgen. :) En ik denk dat zoiets nog gemakkelijker is  :P

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 02 augustus 2005 - 15:23:59
Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 15:10:29
Citaat van: Mikacouli op 02 augustus 2005 - 15:05:22
Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 15:00:50
Citaat van: Mikacouli op 02 augustus 2005 - 14:48:07
Citaat van: Benedictus XXX op 02 augustus 2005 - 14:45:11
Citaat van: Jasper op 02 augustus 2005 - 14:10:17
Citaat van: NightFlyer op 02 augustus 2005 - 13:29:00
Op het begin waren schumi en kimi ongeveer evensnel..toen reden ze allebei in de 1.21 ..maar als de race vorderde begonnen die bridgestones wel vies te sucken en kon schumi niet meer in de 1.21 rijden..dit is bij mijn weten ook de enige reden waarom kimi nog een halve minuut kon uitlopen..schuld van de banden dus ;)
Hoe ga je weten dat ze evensnel waren terwijl Schumi Kimi duidelijk ophield? Na de eerste pitstops had Kimi een achterstand en die was op enkele ronden weggewerkt, m.a.w. Kimi was van in het begin van de race de snelste man en had duidelijk voor Montoya gereden indien hij niet opgehouden was geweest door Schumacher.
Kimi was sneller, maar afgaande op de snelste ronden kan je zeggen dat de Ferrari al wat meer potentiëel had in Hongarije, slechts 2 tienden verschil op een soortgelijke strategie.

Kan ook heel goe zijn dat het weer iets was a la Imola. Maarja, als ze zo blijven voorttesten zullen ze er wel es komen zeker ::)
Zou McLaren beter ook eens doen, dan kunnen ze nog eens een race finishen met twee wagens :)
Tjah, het loont blijkbaar niet maar zover ik weet staan we tweede in het kampioenschap voor Ferrari. Dat moet je maar kunnen als er steeds 1 rijder uitvalt. Blijkbaar is die wagen snel.
Ferrari rijdt thans ook maar met één wagen rond nowadays  :) ;)

Dat berust niet op een feit. Ik bedoel maar. Als jij zegt dat McLaren maar voor een betere betrouwaarheid moet zorgen moet Ferrari maar voor een betere tweede rijder zorgen. :) En ik denk dat zoiets nog gemakkelijker is  :P
Jah, en daar zijn ze volop mee bezig. Ze hebben binnenkort een betere 2de rijder, en voor 2007 is er een kersverse 1ste rijder, als MacLaren volgend jaar slechter is dan Ferrari ten minste.  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Luc

mijn gedacht op www.eze.be