Man van de race: Hongarije

Gestart door Ferrari 2010, 31 juli 2005 - 15:43:08

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Hongarije 2005?

Räikkönen
16 (51.6%)
M. Schumacher
6 (19.4%)
R. Schumacher
8 (25.8%)
Trulli
0 (0%)
Button
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Sato
0 (0%)
Fisichella
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Montoya
1 (3.2%)

Totaal aantal stemmen: 23

FerrariMan

#15
En ja, Montoya hoort ook in de lijst.

De hele top acht eigenlijk want zij halen punten binnen voor hun team.

IVY440

Benedictus, ik vind toch dat Kimi hier een prachtrace gereden heeft. Zelfs al was JPM niet uitgevallen, had hij nog gewonnen. Hij was ook de enige die het mss wel verdiende. (en nee, ik ben geen Kimi fan)

Jasper

Citaat van: Benedictus XXX op 01 augustus 2005 - 14:32:26
Jasper, daar moet je niet op letten. Er zal altijd een horde Kimi fans zijn die ongeacht de race/prestaties van anderen hem zullen uitroepen tot man van de race. Ralf, Jarno en Nick reden een veel indrukwekkendere race in minder materiaal en toch zullen ze Kimi (die P1 in de schoot kreeg en in de beste auto zit) de man van de race noemen.

De poll zal altijd subjectief blijven. Het enige wat je kan doen is telkens de naam Kimi wegdenken en dan zie je de objectiviteit min of meer tevoorschijn komen :)

En ja, Montoya hoort ook in de lijst.
Ik snap je post niet, ten eerste ging het daar helemaal niet over en ten tweede: waar moet ik niet op letten?

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 01 augustus 2005 - 14:36:03
Citaat van: Benedictus XXX op 01 augustus 2005 - 14:32:26
Jasper, daar moet je niet op letten. Er zal altijd een horde Kimi fans zijn die ongeacht de race/prestaties van anderen hem zullen uitroepen tot man van de race. Ralf, Jarno en Nick reden een veel indrukwekkendere race in minder materiaal en toch zullen ze Kimi (die P1 in de schoot kreeg en in de beste auto zit) de man van de race noemen.

De poll zal altijd subjectief blijven. Het enige wat je kan doen is telkens de naam Kimi wegdenken en dan zie je de objectiviteit min of meer tevoorschijn komen :)

En ja, Montoya hoort ook in de lijst.
Ik snap je post niet, ten eerste ging het daar helemaal niet over en ten tweede: waar moet ik niet op letten?
Wups, verkeerd gelezen. Effe aanpassen. Heb iets gelezen wat er blijkbaar niet stond :)


Ferrari 2010

#20
Citaat van: Jasper op 01 augustus 2005 - 14:09:06
Citaat van: Schumi 2005 op 01 augustus 2005 - 07:37:35
Citaat van: Jasper op 31 juli 2005 - 22:24:21
Grote ontbrekende in de keuzemogelijkheden is Montoya, de morele winnaar van vandaag! Ik acht de kans niet echt groot dat Kimi hem nog ingehaald zou hebben al had dat natuurlijk gekund, maar dan was Montoya nog altijd tweede geworden en toch staat hij niet in de poll. Waarom wordt altijd gewoon zomaar de top-10 genomen zonder naar de rest ook maar te kijken?

Soit, voor mij is de man van de race Michael Schumacher, die in z'n mindere Ferrari Räikkönen een halve race achter zich weet te houden zonder ook maar het kleinste foutje te maken, en die een ongelooflijk pak sneller is dan z'n teamgenoot, ook al had die pech.

Ralf Schumacher kan het sowieso niet zijn voor mij want hij veroorzaakte de pech van Alonso bij de start en zo ook het uitvallen van DC.
Waarom altijd de top 10? Vroeger stond er altijd iedereen in, maar er werd toch nooit iemand van buiten de top 10 gekozen en toen is er gezegd om enkel nog de top-10 in te zetten, vandaar. ;)
Het gaat immers ook om 'Man van de race', JPM reed een mooie race, maar reed deze niet uit. Dat is natuurlijk niet zijn fout, maar de race is van lap 1 tot lap 70 hé.

Dat ralf voor de pech bij de start zorgde ben ik eigenlijk niet zo zeker van, F1-piloten zijn ook maar mensen hé. Ze moeten op zo een moment voor zich kijken, echter zich, links, rechts. En welke is dan de belangrijkste? Vooruit, als je dan een beetje naar rechts gaat en er zit alweer een andere links van je dan kan je niet meer terug hé ;)
Het gaat om MAN van de race en niet om pakket rijder/wagen/geluk van de race want dat is gewoon de race-uitslag, wat is dan het nut van deze poll nog? En wie heeft er gezegd om alleen de top-10 te nemen misschien?

Over Ralf wou ik gisteren eigenlijk al wat nuanceren want op het onboardbeeld van Alonso leek het erop dat hij moest uitwijken voor iemand anders die links van hem zat (Trulli?).
In het begin is dat een keer gezegd door iemand. Ergens bij de eerste polls. Ik zoek het ff op  :P

**edit**

Aha, gevonden, wil je echt nog weten wie het was?
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=7183.msg149665#msg149665
Ok, daar werd wel bijgezegd om de pechvogel(s) van de race erbij te zetten. Kzal dat even doen dan  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Te laat, bijna iedereen heeft al gestemd. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 01 augustus 2005 - 17:04:19
Te laat, bijna iedereen heeft al gestemd. ;)
Kweet het, maar kzal er volgende keer dat ik zulk een poll open rekening mee houden.  :P Kwou eerst de stemmen terug deleten, maar dat zou idioot zijn eigenlijk hé, kan iedreen opnieuw zen verklaring typen  ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Als Kimi fan heb ik gekozen voor...Michael Schumacher, hij heeft weer eens laten zien dat hij met een mindere wagen mooie dingen kan laten zien.
Mooi hoe hij iedereen achter zich kon houden zonder een fout te maken...mooi

Amateur

voor mij Ralf. Eindelijk slaagt hij er eens in om gewoonweg BLIJ zijn met het behaalde resultaat. Prachtig! Man achter de man van de race is voor mij de teamleider. De sfeer in het Toyota team zit duidelijk goed :) :)

DJK


enzoferrari

Ik stem voor Michael Schumacher. Ten eerste was hij stukken sneller dan Barrichello, ook al had die pech. Ten tweede heeft hij met een mindere auto de veel sterkere auto van Raikkonen achter zich kunnen houden tot de tweede pitstops. Was Barrichello in zijn plaats geweest, dan was het zo niet gelopen. Ten derde stem ik ook op hem voor zijn subliem kwalificatierondje.