Hoe werkt gedachten lezende kat?

Gestart door Jasper, 01 juli 2005 - 15:29:14

« vorige - volgende »

Jasper

http://www.nationalemediasite.nl/harrie/index.php

Deze kat leest jouw gedachten. Volg de instructies op het scherm, onthou goed welk fotootje je moest bekijken, en je zal keer op keer versteld staan.

Maar uiteraard zit hier een systeem achter. Ik heb volledig op eigen krachten gevonden hoe het werkt, maar de vraag is: kan jij dat ook? Wie is de eerste die hier kan uitleggen hoe dit werkt?

Ferrari 2010

#1
Citaat van: Jasper op 01 juli 2005 - 15:29:14
http://www.nationalemediasite.nl/harrie/index.php

Deze kat leest jouw gedachten. Volg de instructies op het scherm, onthou goed welk fotootje je moest bekijken, en je zal keer op keer versteld staan.

Maar uiteraard zit hier een systeem achter. Ik heb volledig op eigen krachten gevonden hoe het werkt, maar de vraag is: kan jij dat ook? Wie is de eerste die hier kan uitleggen hoe dit werkt?
Das heel simpel, je kan enkel een bepaalde reeks getallen uitkomen, voor alles van 10 tot 19 kom je exact 9 uit, voor alles van 20 tot 29 kom je exact 18 uit. Enzoverder enzoverder. En net die getallen (9, 18, ...) geven ze hetzelfde plaatje, en ze laten dat plaatje zien als je op ga verder kllikt. Dat komt altijd netjes uit, in heel die reeks plaatjes zijn er maar een 9 van die plaatjes, maar staan wel exact op de getallen 9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72 en 81 ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 01 juli 2005 - 15:29:14
http://www.nationalemediasite.nl/harrie/index.php

Deze kat leest jouw gedachten. Volg de instructies op het scherm, onthou goed welk fotootje je moest bekijken, en je zal keer op keer versteld staan.

Maar uiteraard zit hier een systeem achter. Ik heb volledig op eigen krachten gevonden hoe het werkt, maar de vraag is: kan jij dat ook? Wie is de eerste die hier kan uitleggen hoe dit werkt?
Wat is mijn prijs?  :P :P :P :P :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues


Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 01 juli 2005 - 16:04:15
;D ;D ;D ;D

Jasper is een gierigaard... ;)
Héèlemaal mee eens!
Ik ben met weinig content hoor, als je me die ezel waarmee je naar Frankrijk trekt geeft ben ik al héél blij. Volgens mij zijn ezels zaaaalige beesten  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Rippie

Citaat van: Schumi 2005 op 01 juli 2005 - 16:56:34
Citaat van: Alan Blues op 01 juli 2005 - 16:04:15
;D ;D ;D ;D

Jasper is een gierigaard... ;)
Héèlemaal mee eens!
Ik ben met weinig content hoor, als je me die ezel waarmee je naar Frankrijk trekt geeft ben ik al héél blij. Volgens mij zijn ezels zaaaalige beesten  ;D ;D ;D
Wil je je ezel gebakken of gefrituurd?  :P
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Ferrari 2010

Citaat van: MrF1 op 01 juli 2005 - 17:15:50
Citaat van: Schumi 2005 op 01 juli 2005 - 16:56:34
Citaat van: Alan Blues op 01 juli 2005 - 16:04:15
;D ;D ;D ;D

Jasper is een gierigaard... ;)
Héèlemaal mee eens!
Ik ben met weinig content hoor, als je me die ezel waarmee je naar Frankrijk trekt geeft ben ik al héél blij. Volgens mij zijn ezels zaaaalige beesten  ;D ;D ;D
Wil je je ezel gebakken of gefrituurd?  :P
eeeuh, levend liefst! :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.